Obserwatorzy

poniedziałek, 22 sierpnia 2016

Jak schudnąć gdy nie masz czasu? 10 efektywnych rad!

Ostatnio dostałam maila od jednej z czytelniczek, która skarżyła się, że nie może schudnąć, bo nie ma czasu. Ciężko pracuje od rana do nocy, mało śpi, je szybko i byle co..
Hmm, no tak, to podstawowe błędy żywieniowe, a nawet powiedziałabym życiowe! 

! Jeśli nie będziemy spać minimum 8 godzin dziennie, nie uda nam się schudnąć !
! Jeśli będziemy jeść szybko i pospiesznie, nie uda nam się schudnąć !
! Jeśli siedzimy po całych dniach także nie uda nam się schudnąć !

No cóż, wydawać by się mogło, że niektórym po prostu pisana jest otyłość. Nic bardziej mylnego! Nawet osoby zapracowane mogą schudnąć i cieszyć się piękną sylwetką. Dziś zdradzę wam jak tego dokonać :)
Moim zdaniem jest 10 sposobów na to, by schudnąć nawet gdy nie ma się na to czasu.

JAK SCHUDNĄĆ GDY NIE MASZ CZASU



1. Do pracy idź na piechotę lub pojedź rowerem

Ja wiem, że nie każda pora roku jest sprzyjająca, ale jest tylko jedno wytłumaczenie by tego nie robić - zima! A, że zimy u nas ostatnio słabe.. :)

2. Rób sobie przerwy w pracy na trening izometryczny

Nawet jeśli masz pracę biurową i siedzisz przez 8 czy 10 godzin, to zawsze możesz wykonywać ćwiczenia izometryczne. 

3. Nie jedz w pracy fast-foodów

Pamiętaj, że fast-food to coś najgorszego co tylko możesz zjeść! Zawsze lepiej wypić sok warzywny niż zjeść coś niezdrowego, przy tym jak masz mało ruchu to więcej niż pewne, że wszystko pójdzie w bioderka i brzuch.

4. Spotkania towarzyskie tylko aktywne!

Jeśli nie masz czasu ćwiczyć na codzień, ale co jakiś czas spotykasz się z przyjaciółmi zamiast iść na tzw. browara umówcie się na aktywne spędzenie czasu. Bilard, kręgle, tenis..? W ten sposób połączyć przyjemne z pożytecznym.

5. Joga przed snem i po wstaniu z łóżka

Możesz nie mieć czasu, ale bez przesady 10 minut dziennie musi się znaleźć, 5 minut zaraz po przebudzeniu i 5 minut tuż przed snem. Joga to doskonały sposób na relaks i rozciągnięcie mięśni, a dotlenione tkanki to lepszy metabolizm :)


6. Codziennie zaczynaj dzień od szklanki ciepłej wody z cytryną

Taki napój z rana pozwoli ci pozbyć się toksyn i pobudzi metabolizm. Ja od dawna robię tak każdego dnia i nie mam problemu z toksynami :)

7. Bańka chińska?

Może nie każdemu się to spodoba, może niektóre z nas boja się bólu, ale uwierzcie mi że bańka chińska to najlepszy sposób na cellulit i stracenie zbędnych kilogramów. Jeśli więc nie możesz schudnąć spróbuj! Już po 3 tygodniach zobaczysz różnicę :)
Po bańce chińskiej bardzo dobrze jest zrobić sobie zabieg wyszczuplający. Nie zajmuje prawie wcale czasu, a można sporo zrzucić. Ja straciłam w ten sposób  cellulit :)

8. Nie rób sama zakupów zlecaj je partnerowi

Wiesz, że faceci nie potrafią robić zakupów? Wiesz, że potrzebują do tego karteczki z listą? Jeśli poprosisz partnera o zrobienie zakupów to kupi to co ma na kartce i nie dołoży do koszyka chipsów, czekoladek, coli - tego czego tak bardzo starasz się unikać, a co ci słabo wychodzi. Z moich obserwacji wynika, że jeśli nie ma czegoś w domu to tego się po prostu nie je :)

9. Zawsze używaj schodów

Gdy tylko masz okazje chodź schodami. Jeśli jesteś mocno zabiegana to choćby taka aktywność pomoże ci schudnąć.

10. Zamiast jedzenia pij!

Najgorsze w pracy siedzącej jest to, że nie mamy czasu wstać, by zjeść, więc kupujemy do jedzenia coś co się szybko zje - drożdżówki, pączki, zapiekanki... Zamień te wszystkie "dobra" na soki owocowe i warzywne - twój żołądek będzie lepiej trawił i na pewno nic niepotrzebnego nie będzie się odkładać w organizmie, no chyba, że witaminy! ;)

No i co, nie da się schudnąć gdy nie mamy czasu? Oczywiście, że się da! Wystarczy tylko chcieć :)



Zapisz się do newslettera!




Share this article!

5 komentarzy:

  1. Dieta to podstawa, zawsze znajdziemy troche czasu żeby zrobić dla siebie jakiś lekki posiłek. Jak ja się odchudzałam brałam dodatkowo suplementy, żeby sie wspomóc, ja brałam be light plus+ i na prawdę na dobre mi to wyszło, bo pomogły mi z metabolizmem i łaknieniem wieczorem.

    OdpowiedzUsuń
  2. odchudzam sie w aktywny sposob - chodze na siłownie 3 razy w tygodniu, plus zawsze gdy pojawia się taka opcja to staram sie z punktu a do punktu b przemiescic rowerem a nie samochodem :) wspomagam tez moj powolny metabolizm naturalnym suplementem 2be slim

    OdpowiedzUsuń
  3. w lipcu i czerwcu udało mi się zrzucic 5kg :) chodziłam praktycznie co drugi dzien na siłownie, zwracałam uwagę na to co jem i o której godzinie dodatkowo przyjmowąłam naturalny suplement 2be slim

    OdpowiedzUsuń
  4. Najważniejszy jest ruch i dieta, którą dodatkowo możemy wspomóc suplementacją. I nawet jak zima sroga, to można przecież wyjść 1-2 przystanki wcześniej i się poruszać. Silna wola i determinacja pomogą nam w utrzymaniu szczupłej sylwetki, nawet gdy warunki pracy nie sprzyjają. Suplementy diety mogą nam pomóc w ograniczeniu łaknienia, przez co będziemy się czuły pojedzone nawet po małym posiłku. Należy też zwracać uwagę na jedzenie: żadnych fast-foodów...to zło dla naszej sylwetki. W internecie jest już mnóstwo przepisów na lunch do pracy, szybki i zdrowy. Warto z tego wszystkiego korzystać:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bez zdrowej diety się nie obejdzie, ale dopiero gdy połączymy ją z ćwiczeniami spalającymi kalorie, nasze odchudzanie będzie skuteczne :)

    Pozdrawiam
    http://turystykaioutdoor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML