Kolagen naturalny Colway
Postaw mi kawę na buycoffee.to

14:04

Żel antycellulitowy - MOJA OPINIA I ZDJĘCIA EFEKTÓW

Cześć wszystkim!
Dziś chciałam wam napisać moją opinię o żelu antycellulitowym z którym walczę z cellulitem już od ponad miesiąca. Właściwie mogłabym napisać tylko jedno: JESTEM ZACHWYCONA! Ale... pewnie zaraz znalazłyby się jakieś niedowiarki.. dlatego by raz na zawsze uciąć te plotki postanowiłam wszystko przedstawić na zdjęciach :)
Ale od początku!

Najpierw napiszę wam co myślę o Ujędrniającym i wyszczuplającym koncentracie do ciała z centellą (Gotu Cola) i kofeiną BingoSpa 500g.

 MOJA OPINIA

Koncentrat

Zanim przyszło mi w ogóle do głowy żeby zająć się swoimi udami, by je wyszczuplić, pozbyć się cellulitu, wiele razy widziałam opinie blogerek na temat różnych specyfików wyszczuplających. Szczerze mówiąc, nie wierzyłam w to, że cellulit można usunąć za pomocą jakiegokolwiek kosmetyku, ale... jak to mówią jak nie spróbujesz, to się nie dowiesz!

Do kupienia tego koncentratu przekonały mnie zdjęcia, które znalazłam na stronie Naturica.pl
Jak przeczytałam, że jedna laska stosowała tylko przez miesiąc ten żel antycellulitowy i jak zobaczyłam na te jej zdjęcia, to nie mogłam w to uwierzyć! Myślałam, że to może jakiś fotomontaż albo coś... no ale nie! Od razu widać, że zdjęcia nie są ani poprawiane, ani jakoś specjalnie retuszowane.
A niech to! Pomyślałam! Skoro jej się udało, to może i ja spróbuję! W końcu to tylko niespełna 26 zł, o wiele więcej wydam na kosmetyki o podobnym działaniu, które można kupić np. w aptece czy w sklepach specjalistycznych. Kupiłam i tak właśnie zaczęło się moje wyzwanie wyszczuplenia ud! :)

Tak wyglądały moje uda zanim zaczęłam stosować ten żel antycellulitowy:


Aż mi wstyd, że mogłam swoje uda doprowadzić do takiego stanu! 

Ale... było minęło, bo po 3 tygodniach stan moich ud znacznie się poprawił :)





Dziś po prawie 6 tygodniach regularnego (no prawie, bo zdarzało mi się zaspać, albo zapomnieć) stosowania żelu antycellulitowego mogłabym z dumą założyć bikini! :)




A więc opłacało się :)

A jakie były moje wrażenia po stosowaniu żelu na cellulit?


Żel bardzo fajnie i lekko się nakłada, dosyć szybko wchłania. Ma przyjemny zapach i co dla mnie najważniejsze - jest bardzo wydajny!
Jedno opakowanie żelu antycellulitowego kosztuje niespełna 26 zł. Ja swojego używam już ponad miesiąc, a zostało mi jeszcze więcej niż połowę opakowania, a przyznam że smaruję nie tylko uda ale także brzuch i pośladki, także duże powierzchnie :)


Na pytanie czy kupię jeszcze ten kosmetyk odpowiadam zdecydowanie TAK. Następnym razem będę testować KOLAGEN, bo też słyszałam o nim wiele dobrego, a ten, który mają w sklepie w jakim ja się zaopatruję bardzo dobrze regeneruje skórę, pomaga w wybielaniu czy tam usuwaniu rozstępów, zmarszczek, trądziku... no same dobre rzeczy jak dla mnie! :)

I na koniec jeszcze pytanie -> wiecie dlaczego ten kosmetyk działa? Czemu zawdzięcza swoją skuteczność?

Są w nim dwa super składniki, których nie mają inne kremy, żele czy balsamy wyszczuplające. To:

GOTU COLA - czyli centella azjatycka, która stymuluje komórki tkanki łącznej - fibroblasty - wytwarzające włókienka białkowe budujące tkankę do syntezy kolagenu i elastyny co powoduje zwiększenie jędrności i elastyczności skóry. Wzmaga syntezę kwasu hialuronowego. Przyśpiesza gojenie ran, zmienia strukturę blizn np w postaci rozstępów, dzięki czemu można je wygładzić i zmniejszyć ich przebarwienie. Wspomaga wzrost nawilżenia i napięcia skóry.

KOFEINA - stymuluje przemianę materii i przyczynia się do usuwania złogów tłuszczu, a także ze względu na efekt drenażu tkanek działa wyszczuplająco i detoksykująco. Poprawia mikrokrążenie krwi w tkankach skóry, zwiększa jej sprężystość i jędrność. Pomaga oczyścić się komórkom z nadmiaru wody i toksyn - dzięki czemu intensywnie walczy z komórkami tłuszczowymi i cellulitem.

Pamiętacie jak wam pisałam, że najlepszy peeling to peeling kawowy!? No! To macie kolejne potwierdzenie tej tezy :)

Także, miłe moje... niebawem Sylwester.. dla co niektórych pewnie najważniejsza impreza w roku! Zatem jeśli chcecie błyszczeć w towarzystwie piękną figurką, to bierzcie się za swój cellulit! Czasu już niewiele, ale na szczęście mamy dobrych pomocników pod ręką :)

A na koniec pytanie do was.
Czy ktoś z was już stosował jakieś kosmetyki na cellulit i może się pochwalić podobnymi efektami?
Piszcie! Jestem bardzo ciekawa waszych opinii :)
-------------------------------------------------------------

EDIT: Ten artykuł jest już dość stary i koncentrat zdążył nieco zmienić skład (na szczęście na lepsze!), a ponieważ było dużo pytań i komentarzy odnośnie tego, przedstawiam zdjęcie jak teraz wygląda opakowanie:


KONCENTRAT


35 komentarzy:

  1. Na mnie czeka w szafce ultrawymrażacz - Dax Cosmetics Perfecta Express Slim Wyszczuplające Krio Serum Chłodzące, ciekawe czy da lepsze efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No to koniecznie daj znać czy zadziałał! Ciekawa jestem :)
    Nie słyszałam o tym kosmetyku...

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie wierzyłam, że takie kosmetyki działają :o Muszę go mieć! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kupiłam! Dzięeeeeki Ci wielkie! Tego szukałam! Mam nadzieję, że też się szybko pozbędę tej cholery z ud! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super efekt! Kupiłam sobie produkt tej firmy kofeinowo-cynamonowy, ale przestałam go używać, bo mnie strasznie piekł.Ale chyba podejmę kolejną próbę :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sposób na Brzuch20 listopada 2015 12:54

    Świetny post! Super efekty! Zachęciłaś mnie! Właśnie zamówiłam ten koncentrat i już się nie mogę doczekać na przesyłkę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Na przykład tutaj:
      http://naturica.pl/koncentrat-centella

      :)

      Usuń
  8. jak czesto sie zawijałaś w folię?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Diety i ich Sekrety27 kwietnia 2016 10:54

      A to różnie, starałam się przynajmniej 2 razy w tygodniu, ale najlepiej co 2 dzień, wtedy efekty są o wiele szybsze, przynajmniej u mnie. To chyba sprawa indywidualna, bo moja siostra walczyła prawie 4 miesiące zanim osiągnęła taki efekt jak ja :)

      Usuń
  9. Diety i ich Sekrety8 września 2016 00:18

    Dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Po nałożeniu żelu owijałaś się w folię?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście! Zawsze się owijam folią, wtedy są lepsze efekty :)

      Usuń
  11. Jak długo trzymałas nogi owiniete folia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwykle trzymam około 45 minut, ale przyznam, że udało mi się czasem zasnąć jak byłam zmęczona i wtedy folia zostawała na nogach aż do rana.
      Przy tym koncentracie jak i przy innych tych delikatnych nic się nie dzieje, gorzej jeśli się wysmarujesz mocnym koncentratem, można się poparzyć, więc te hadrkorowe radzę stosować bez folii.

      Usuń
  12. Super ! Bardzo fajny żel widać efekty od razu, muszę też taką kurację zacząć stosować bo niedługo lato ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. fajnie i rzeczowo! jakbyś jeszcze kiedyś miała testować coś takiego to zachęcam do Maternea, Bardzo fajny kosmetyk ja mam na cellulit ale są różne, bez zbędnej chemii no i wg. mnie skuteczny

    OdpowiedzUsuń
  14. Znakomite efety :O Tez owijałam nogi folią tylko niestety miałam problem z regularnością :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Co modelce ze zdjęć jest w kolana ?
    Da się tego pozbyć ? One PATRZĄ.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha no very fany wiesz! To są moje kolana! I patrzą na to czy każdy kto wejdzie na tego posta czyta go uważnie czy tylko scroluje do dołu! :)

      Usuń
  16. kupiłam go już jakiś czas temu ale chyba mnie uczulił :/ skórę miałam mocno zaczerwienioną i zrezygnowałam z jego używania, przerzuciłam się na naturalne serum na cellulit i na szczęście już jest ok :) a cellulit ładnie schodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Betty bo nie każdy kosmetyk jest dla każdego. Dlatego zawsze na opakowaniu jest napisane żeby robić próbę uczuleniową. Te koncentraty Bingospa są naprawdę bardzo silne, chociaż tak niepozornie wyglądają.
      Ja stosowałam już chyba wszystkie i te najmocniejsze też mocno mnie uczulają, mam za delikatną skórę po prostu ;)

      Usuń
    2. Betty, a na co się właściwie przerzucilas? Bo tez mam złe doswiadczenia z uczulaniem mnie przez te mocniejsze :|

      Usuń
    3. Yunalesca, ja bym na twoim miejscu poszukala czegoś z ruszczykiem, bluszczem, algami, kofeiną i tego typu skladnikami. Imo jezeli kosmetyk bedzie 100% naturalny to tym lepiej.

      Usuń
    4. fakktycznie, ruszczyk jest super na cellulit, to samo kofeina. I spoko jak do tego też jest guarana, bo ona fajnie działa właśnie w parze z kofeiną :) u mnie takie składniki się sprawdzają

      Usuń
  17. Ja regularnie robiłam body wrapping ale jakoś z tego zrezygnowałam, za dużo czasu na to poświęcałam. A tak na prawdę z wrappingu przerzuciłam się po prostu na smarowanie cellulitu jakimiś balsamami naturalnymi itp i też widzę dużą poprawę. Ale jednak dieta i ćwiczenia to podstawa, bez tego ani rusz!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja co prawda jeszcze wrappingu nie stosowałam, ale same masaże dobrymi kremami na cellulit też dużo dają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczerze to używałam kilku balasamów na cellulit i jeszcze efektów nie zauważyłam...

      Usuń
  19. Macie jakieś konkretne rzeczy do polecenia?

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 DS , Blogger