Kolagen naturalny Colway
Postaw mi kawę na buycoffee.to

10:36

Cebularze bezglutenowe, szybki przepis, który zawsze wychodzi!

Nie jesz glutenu, a masz czasem ochotę na dobre pieczywo?

Gotowe wypieki bezglutenowe są drogie i wcale nie powalają na nogi?

Mam dla Ciebie świetny przepis na cebularze BG. Są przepyszne! Szybkie w przygotowaniu! Wystarczy tylko kilka składników i niecała godzina pracy.

Nawet jeśli nie jesteś mistrzynią wypieków, ten Ci się uda! Gwarantuję!

Łatwy przepis, który zawsze wychodzi! ZAWSZE!

Przekonasz się, jak spróbujesz.

Od czasu kiedy przeszłam na dietę BG, przyzwyczaiłam się niemal do wszystkiego. Przestałam jeść ciasta i ciasteczka, drożdżóweczki, znalazłam dobry makaron bezglutenowy (sprawdź moje ostatnie przepisy), nauczyłam się przygotowywać obiady bez glutenu, ale jednego mi zawsze brakowało: CEBULARZY!

Ja mogę nie jeść chleba, bułek, drożdżówek, paluszków, ale cebularzy najbardziej mi brakuje!! A raczej brakowało, bo od kiedy odkryłam ten przepis, moje życie stało się... smaczniejsze! ;)

Łap przepis! 

Cebularze bezglutenowe


👉kostka sera białego

👉2 jajka

👉pół szklanki mąki ryżowej

👉pół łyżeczki proszku do pieczenia

👉sól, kminek, ulubione przyprawy (opcjonalnie)

👉cebula, ser żółty, mak

Wszystkie składniki mieszamy, zagniatamy ciasto. Wykładamy na blaszkę, formując placki. Pieczemy 30 min. w 180 stopniach. Wyjmujemy z piekarnika, na wierzch wykładamy cebulę, mak i u mnie jeszcze był ser żółty. Pieczemy dodatkowo 10 minut i gotowe!

WSKAZÓWKA:

Jeśli chcesz, żeby cebulka była jeszcze smaczniejsza, najpierw podsmaż ją na patelni, gdy wystygnie, dodaj do niej mak, ser i łyżkę majonezu. Ten sposób z majonezem bardzo mi pasuje. Ja dodaję majonez do farszu na zapiekanki, dzięki temu są bardzo chrupiące i nie są suche. Tutaj w przypadku cebularzy ten majonez też zrobi robotę. Każdy, kto chociaż raz robił wypieki BG, wie dobrze, że są suche, a dzięki majonezowi zyskują właśnie ta wilgotność i niesamowity smak :)

Jeśli chcesz więcej takich łatwych i szybkich przepisów zapraszam na mojego Instragrama.

A jeśli chcesz dać mi prawdziwego kopa, do działania, testowania i przygotowywania BG sztosów, możesz postawić mi kawę :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 DS , Blogger