Kolagen naturalny Colway
Postaw mi kawę na buycoffee.to

12:23

Spaghetti SANLETTI z kurczakiem w sosie słodko-kwaśnym (doskonałe na upalne dni)

W upalnie dni nie chce się jeść. Zgadzasz się? W sezonie letnim, ja bym tylko piła wodę z lodem i cytryną, podjadała owoce sezonowe i leniuchowała.

Niestety takie rzeczy tylko na urlopie, który już zresztą niebawem :)

A tymczasem... Mając dzieciaki, które są jak małe odkurzacze, nie da się pominąć obiad. Moje dzieci jednak są bardzo wybredne i jeśli już zostawiam im coś do jedzenia, kiedy jestem w pracy, to musi być szybkie danie, które smakuje na zimno i na ciepło. Takie danie to u nas spaghetti w sosie słodko-kwaśnym, a z makaronem SANLETTI smakuje najlepiej! Taki obiad zrobisz szybko i bez problemów w każdych warunkach:

- na wakacjach

- na urlopie

- na przyjęciu w ogrodzie

Ten makaron możecie kupić np. w Sklepie Chili24.

Makaron Sanletti jest makaronem bezglutenowym. Jest bardzo dobry w smaku. Powiem, więcej, nie jadłam lepszego, a przetestowałam już naprawdę sporo tych makaronów. 

Co wyróżnia makaron Sanletti na tle innych? 

Po pierwsze - podczas gotowania nie robi się tzw. kisiel. To mnie zawsze najbardziej wkurza w tych BG makaronach, że gotuje się je długo, podczas gotowania mąka kukurydziana tworzy kisiel, a po ugotowaniu makaron lepi się i skleja. Tego nie będziecie mieć jeśli kupicie makaron bezglutenowy Sanletti. Makaron gotuje się szybko i bez problemu później jest sypki, jak ten tradycyjny.

Po drugie - inne makarony to albo niedogotowane, albo rozgotowane, nie udało mi się nigdy zrobić makaronu bezglutenowego al dente. Z Sanletti to proste - 12 minut i masz gotowy makaron al dente! Zresztą, co ja wam tu będę zachwalała, spróbujcie sami! I to koniecznie z mojego przepisu, z kurczakiem i warzywami w sosie słodko-kwaśnym smakuje wyśmienicie! :)


Spaghetti z kurczakiem w sosie słodko-kwaśnym (doskonałe na upalne dni)

podwójna pierś kurczaka

mieszanka chińska

łyżka oleju

Składniki - sos słodko-kwaśny

 1/3 szklanki wody

 łyżka miodu/cukru

 1 łyżka soku z cytryny

 pół łyżki ketchupu

 1/3 łyżki octu

 1/3 łyżki sosu sojowego

1/3 łyżeczki chilli i soli

 2 łyżki zimnej wody + 1/2 łyżeczki skrobi

Kurczaka kroimy, smażymy na oleju. Gdy zmięknie, dodajemy mieszankę chińską. Wszystkie składniki na sos mieszamy ze sobą. Dodajemy do kurczaka i warzyw. Na końcu mieszamy skrobię z wodą i zagęszczamy  sos.

Makaron gotujemy w dużej ilości wody z solą. Gdy będzie al dente, dobrze przelewamy zimna wodą i dodajemy na patelnię. Makaronu ja już nie smażę, po prostu mieszam całość i obiad jest gotowy do podania.

Można posypać sezamem, smażoną cebulką, szczypiorkiem - jak lubisz.





 



Jeśli lubisz dania z makaronem to może Ci się spodobać:

MAKARONOWE SZASZŁYKI


PIPETTE Z RICOTTĄ I PIECZONYMI POMIDORAMI


Spróbujesz? :)

Jeśli chcesz więcej takich łatwych i szybkich przepisów zapraszam na mojego Instragrama.

A jeśli chcesz dać mi prawdziwego kopa, do działania, testowania i przygotowywania BG sztosów, możesz postawić mi kawę :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 DS , Blogger