Kolagen naturalny Colway
Postaw mi kawę na buycoffee.to

12:59

Murzynek bezglutenowy z budyniem

Dzisiaj podsyłam Wam rewelacyjny przepis na murzynek. Do jego zrobienia zainspirowała mnie koleżanka. Więcej, taka moja psiapsi, która jest pierwszą kusicielką do... wszystkiego! 😂

Mój mąż się śmieje, że jak ona dzwoni tzn. że już znowu jakieś genialne pomysły będą leciały, a to wypad na weekend, a to wycieczka, a to zakupy, albo jakaś nowa dieta... także tego... 

Dzięki Monika! 😍

Na początku jednak zanim wam podam ten przepis, muszę powiedzieć, że nie jestem za bardzo typem osoby, która lubi słodkości. Jeśli mnie czytasz regularnie, wiesz, że ja owszem lubię czasem zjeść ciasto, ale muszę mieć na to naprawdę ochotę. Nie jestem codziennym zjadaczem ciast, tortów, lodów. Dlaczego o tym pisze? Dlatego, że ciastem trudno mnie zachwycić! ;) Nie zjem każdego ciasta, nie zachwyci mnie byle co, no chyba, że to będzie serniczek, hihi!

Także, to, że ten murzynek znalazł się na moim blogu, oznacza, że jest naprawdę warty uwagi! :)

A teraz przepis! Uwaga! Będzie łatwo, szybko i naprawdę smacznie!

Murzynek bezglutenowy z budyniem




Składniki: 2 budynie ugotowanie na jednej ilości mleka (u mnie roślinne), budynie muszą być przestudzone i musisz je ugotować na samym początku, aby były chłodne.

1 szklanka mąki ryżowej

1/2  szklanki mąki kukurydzianej

1/2 szklanki mąki ziemniaczanej

1 szklanka mleka (u mnie roślinne)

1/2 szklanki cukru

1/2 szklanki oleju roślinnego

3 jajka

ok 1 szklanki dżemu np. truskawkowego

4 łyżki kakao

1 czubata łyżeczka sody

2 łyżeczki cynamonu

Suche składniki mieszamy razem, dodajemy pozostałe, te mokre. Możesz to zrobić nawet widelcem, chociaż ja przyznam, użyłam miksera, bo szybciej i łatwiej. Nakładamy masę do blaszki. Małą łyżeczką wkładamy do niej dosyć gęsto budyń. Tak ma to wyglądać:




Ciasto pieczemy ok 45 minut do suchego patyczka w temperaturze 180 stopni.

Po wierzchu można posmarować masą kakaową lub czekoladą. U mnie jest trochę czekolady (takiej co po szabrach zostawiły mi dzieci 😅). 

To ciasto smakuje na ciepło najlepiej, bo po przekrojeniu budyń delikatnie wypływa na talerzyk. No miodzio!

Koniecznie musicie spróbować!

........................................................

DESER JEDNOPORCJOWY, PRZEPIS NA PYSZNĄ ZDROWĄ PRZEKĄSKĘ


FIT TIRAMISU BEZGLUTENOWE W 5 MINUT



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 DS , Blogger