Kolagen naturalny Colway
Postaw mi kawę na buycoffee.to

21:47

Klopsiki wieprzowo-wołowe jak z IKEI - PRZEPIS BEZ GLUTENU

Któż nie zna słynnych klopsików z IKEI?

Jeśli chociaż raz byłaś w tym sklepie i chociaż raz jadłaś tam obiad, to nie ma bata, żeby nie trafić na pyszne klopsiki. W czym tkwi ich sekret?

Myślę, że w smaku, a ten smak bierze się z prostoty wykonania. Wiadomo, że najprostsze rzeczy są najsmaczniejsze. Czasami naprawdę wystarczy sól, pieprz, cebula i mięso, by wyczarować pyszny obiad dla całej rodziny. Za chwilę zobaczycie mój przepis na klopsiki wieprzowo-wołowe w szwedzkim stylu, takie jak w IKEI.

Przepis na te klopsiki podpatrzyłam na profilu Ani Zyśk, która prowadzi fantastyczny kanał na instagramie Jedz Pysznie. Jeśli macie instagrama, to zachęcam do polubienia. Co prawda Ania nie wrzuca tam przepisów bez glutenu, ale może was podobnie jak mnie, zainspirować do zrobienia pysznego jedzonka.

Klopsiki wieprzowo-wołowe jak z IKEI - PRZEPIS BEZ GLUTENU




Składniki na 4 porcje

pół kg mięsa mielonego 
pół szkl. mielonych na pył płatków kukurydzianych BG
1 mała cebula
1 ząbek czosnku
jajko
2 łyżki sosu sojowego
olej do smażenia

Cebulę, czosnek i jajko wrzucamy do blendera i blendujemy na gładką masę. Płatki kukurydziane również blendujemy tak by powstał z nich pył. Płatki można zastąpić bułką tartą bezglutenową. Do mięsa dodajemy zblendowane jajko z cebulą i czosnkiem, płatki kukurydziane oraz sos sojowy. Wszystko dokładanie mieszamy. Formujemy klopsiki i smażymy na rumiany kolor na patelni. 

Klopsiki można podawać, tak jak w IKEI z groszkiem, frytkami albo ziemniaczkami.





Jeśli lubisz gotować, sprawdź też inne moje przepisy:









..............................................................................

Od pewnego czasu współpracuję z NETKOBIETA i tam także możecie znaleźć moje przepisy, takich, których nie publikuję tutaj.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 DS , Blogger