Kolagen naturalny Colway
Postaw mi kawę na buycoffee.to

09:22

Tabletki na odchudzanie, jak znaleźć te najlepsze?

SHVETS production z Pexels

Dzisiaj nie będzie przepisu, mała przerwa na złapanie oddechu. W ostatnim czasie nie wiem jak u was, u mnie słonecznie! A to cudne słońce zachęca mnie do aktywności fizycznej na świeżym powietrzu. Dlatego ostatnio więcej czasu po pracy spędzam na spacerach z dziećmi. Odgruzowałam hulajnoge i śmigam :)

Kilka dni temu byłam u lekarza. U mojej pani endokrynolog. Standardowa wizyta. Badanie, pogadanka i skierowanie do laboratorium oraz na rutynowe usg tarczycy. Przy moim hashimoto, to nic nadzwyczajnego. Ale nie pisałabym wam o tym, gdyby nie ta nasza rozmowa, która trochę dała mi do myślenia. Otóż moja Pani endokrynolog zawsze pyta mnie o moją dietę o to co jem, czy jedzenie mi służy, jakie suplementy przyjmuję, czy łykam witaminę D itd... Mówię zgodnie z prawdą, że tak, owszem łykam witaminy D, E, Cynk oraz od czasu do czasu C w sezonie grypowym, ale zastanawiałam się, czy nie powinnam też sobie czasem jakichś suplementów łykać, bo u mnie z tą moją wagą to różnie bywa. No i się zaczęło!

"Suplementy diety?? A co by Pani chciała, łykać tabletki zamiast jedzenia? A może łykać i chudnąć? Tak się nie da, a jeśli się da to na krótką metę rozwiązanie! Proszę się dobrze zastanowić i nie łykać byle czego, bo z tego może być więcej szkody niż pożytku! A już na pewno nie kupować ich byle gdzie i byle taniej! Zresztą, najlepiej jak mi pani wcześniej powie, co pani planuje sobie tam łykać i kupić, to ja już zadecyduję, czy to pani zaszkodzi, czy nie! I czytamy składy!"

Po takiej pogadance odechciało mi się w drodze powrotnej wstępować do apteki. Bo oczywiście suplementy - tak, ale przecież nie chciałam niczego kupować na bazarze, na litość boską! Planowałam normalnie zapytać w aptece farmaceutki o coś odpowiedniego dla mnie, z kolagenem, z witaminami, chromem itd... no cóż... wstrzymałam się, przynajmniej na razie :)

Ale... po powrocie do domu, zajrzałam na internet i poszukałam trochę info o tych suplementach. Pani doktor miała rację, nie warto tracić kasy na byle co, ale warto też zastanowić się jakie suplementy diety chcemy przyjmować i po co. Z mojego researchu postanowiłam zrobić użytek i przygotowałam dla was odpowiedzi na 13 najbardziej nurtujących mnie pytań o suplementy. Na te wszystkie pytania odpowiedzi znalazłam i chociaż nie znalazłam jeszcze odpowiedniego dla siebie suplementu, to jeśli znajdę na pewno podzielę się tym tutaj na moim blogu.


Tabletki na odchudzanie - najczęśćiej nurtujące pytania



Tabletki na odchudzanie brzucha i nie tylko

Czy są takie tabletki, które odchudzają z brzucha? Odpowiedź jest prosta i chyba tylko jedna - nie. A dlaczego? Bo jeśli się chudnie to nie tylko z brzucha, lecz z całego ciała. Natomiast jeśli się zastanawiasz czy tabletki cię odchudzą, to ja uważam, że tak, ale musi być jeden warunek... no dwa! Albo będziesz miej jeść, albo zaczniesz ćwiczyć, innego wyjścia nie ma. Same tabletki nie są w stanie sprawić, że spadnie ci choćby 10 g. wagi. Gdy waga spada w dół musi pojawić się deficyt kaloryczny lub wzmożona aktywność fizyczna. Koniec. I zapamiętaj to sobie raz na zawsze! 

Tabletki na odchudzanie cena czyni cuda

To mit. Tak jak słusznie zauważyła moja pani doktor. Cena czyni głupca, a nie cuda! Wcale nie jest tak, że im tańsze, tym lepsze! Jeśli byłaby to prawda, to nie byłoby grubych ludzi! Ja, jeśli zdecyduję się na tabletki na odchudzanie, to raczej będę szukać tych z wyższej półki, wtedy jest większe prawdopodobieństwo, że zadziałają. Jak coś jest dobre, to nie może być tanie!

Tabletki na odchudzanie dla mężczyzn i kobiet

Czy te same tabletki na odchudzanie będą dobre dla kobiet i dla mężczyzn. Tak. Trzeba tylko dobrze czytać skład i wybrać taki suplement, który odpowiada naszym potrzebom, moim zdaniem płeć nie ma tutaj większego znaczenia.

Tabletki na odchudzanie efekty uboczne

Czy spodziewać się po tabletkach na odchudzanie efektów ubocznych. No raczej! Szczególnie jeśli przyjmujemy tabletki na odchudzanie bez konsultacji lekarskiej, bez większej wiedzy. Najgorszym skutkiem ubocznym może być np. efekt jojo, czyli nagły przyrost wagi. Znam takie osoby, które przyjmowały tabletki na odchudzanie hamujące apetyt, a potem pod odstawieniu mocno się zdziwiły wchodząc na wagę.

Tabletki na odchudzanie godne polecenia

No niestety na dzień dzisiejszy nie polecę wam niczego, bo jeszcze takich nie znalazłam, ale jak znajdę dam wam znać, możecie też liczyć na recenzję!

Tabletki na odchudzanie hamujące apetyt

Moim zdaniem takie tabletki są w porządku i chyba zdecydowałabym się na nie. Zdarza mi się, że miewam niepohamowany apetyt, szczególnie wieczorami. To jest dobra opcja i zdecydowanie dla mnie! :)

Tabletki na odchudzanie i cellulit

Genialne! Tylko obawiam się, że wcale nie takie proste. Tabletki na odchudzanie mogą działać na nas w różny sposób, hamować łaknienie, hamować ochotę na słodycze, hamować wchłanianie węglowodanów... ale czy aby redukować cellulit? Hmm, z tego co wiem, to cellulitu najlepiej się pozbyć poprzez masaże i odpowiednie stosowanie kosmetyków ujędrniających. Aczkolwiek gdybym znalazła takie cudo - to na pewno się nim pochwalę!

Tabletki na odchudzanie, a alkohol

Nie jest żadną tajemnicą, że alkohol nie odchudza, a wręcz przeciwnie! Dlatego jeśli chcesz spaść trochę z wagi to odstaw na bok wszelkie używki! Piwo i wino zakazane! Nie sądzę też, by w połączeniu z tabletkami na odchudzanie dobrze wpływały na spadek wagi czy ogólnie na nasze zdrowie.

Tabletki na odchudzanie jak działają

No właśnie jak działają tabletki na odchudzanie, oto jest pytanie. Ja spotkałam się z różnymi tabletkami i przyznam, że w przeszłości różne tabletki próbowałam. Są tabletki, które pęcznieją w żołądku i hamują łaknienie, są też tabletki, które hamują wchłanianie się węglowodanów. Są też takie, które można nazwać suplementami diety, a więc dostarczają organizmowi witamin, które to z kolei sprawiają, że zwyczajnie nie chce nam się jeść np. słodyczy. Na rynku jest mnóstwo różnych tabletek, trzeba czytać ulotki i zdecydować, na czym nam najbardziej zależy.

Tabletki na odchudzanie naturalne

OOoooo to jest mój typ! Jeśli zdecyduję się na jakieś tabletki na odchudzanie, to na pewno będę szukać tych z najlepszym składem! I tobie też odradzam przyjmowanie syntetyków, tylko naturalne, dobre składy!

Tabletki na odchudzanie przy hashimoto

Na to pytanie już chyba wystarczająco odpowiedziała moja pani endokrynolog na wstępie artykułu. Jeśli na coś chorujesz, lepiej zgłoś lekarzowi, że zamierzasz stosować tabletki na odchudzanie. Dlaczego to takie ważne? Przy przewlekłych chorobach takie suplementy mogą wpływać na działanie twoich stale przyjmowanych leków. 

PLACEK ZIEMNIACZANY Z MĄKĄ KASZTANOWĄ


Tabletki na odchudzanie dla dzieci

Oj nie! Nie! Nie i jeszcze raz nie! Nigdy w życiu nie dałabym dziecku ani jednej takiej tabletki! Jeśli twoja pociecha ma problemy z wagą, lepiej udać się do dietetyka. Większości dzieciom wystarczy zmienić nawyki żywieniowe i waga sama się ustabilizuje.

Tabletki na odchudzanie ziołowe

Tabletki na odchudzanie wydają się dobrym rozwiązaniem. Jeszcze dużo zależy od składu. Pamiętam raz stosowałam ziołowe tabletki i bardzo mi nie podeszły, ale tylko z jednego powodu. Po połknięciu bardzo długo czułam w ustach smak ziół, ale to tych najgorszych, gorzkich... więc jeśli nie przepadasz za takimi efektami specjalnymi, to radzę wybrać inne tabletki na odchudzanie niż te stricte ziołowe.

A ty jakie masz zdanie na temat tabletek na odchudzanie?

Stosujesz?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 DS , Blogger