Kolagen naturalny Colway
Postaw mi kawę na buycoffee.to

14:55

Mini snickers bezglunetowy - przekąska idealna na Sylwestra

Mam dla Ciebie dzisiaj HIT!

Przekąskę idealną na imprezkę np. Sylwestra, która doskonale wypieści Twoje kubki smakowe.

Mini snickers i to bez glutenu!

Zrobisz go dosłownie w kilka minut. Tak szybko jak się je robi tak szybko znikną z talerza, uważaj więc, by zrobić z podwójnej porcji :)

SNICKERS BEZGLUTENOWY


opakowanie daktyli bez pestek (ja kupiłam w Action)

masło orzechowe (najlepiej crunchy)

czekolada mleczna BG

Wykonanie jest dziecinnie proste: Otwierasz daktyle, wkładasz do niego łyżeczkę masła orzechowego i zanurzasz w roztopionej czekoladzie. Odstawiasz do lodówki na kilka minut. GOTOWE!

Zapewniam, że jest to najszybsza i najlepsza przekąska, jaką ostatnio jadłam. W smaku trochę przypomina popularnego batonika, ale ja uważam, że takie daktyle są o niebo lepsze.

Poniżej wrzucam Ci jeszcze kilka zdjęć z przygotowania mini snickersów.






A na koniec jeszcze napiszę Ci kilka ciekawostek  daktylach. Czy wiesz, dlaczego warto je jeść?


Dlaczego warto jeść daktyle?

Daktyle są źródłem wielu ważnych składników odżywczych, takich jak błonnik, witaminy (takie jak witamina A, witaminy z grupy B) oraz minerały (takie jak potas, magnez, żelazo). Są one także doskonałym źródłem energii.

Daktyle są naturalnie słodkie i stanowią zdrowszą alternatywę dla cukru. 

Ze względu na zawartość błonnika, spożywanie daktyli może pomóc w regulacji trawienia i zapobieganiu zaparciom.

Daktyle są wolne od cholesterolu i tłuszczu. Zawierają natomiast potas, który pomaga w regulacji ciśnienia krwi.

Daktyle zawierają przeciwutleniacze, które pomagają w walce z wolnymi rodnikami.

..........................................................................

Jak się pozbyć cellulitu w mniej niż 2 miesiące?

Jeśli chcesz dać mi prawdziwego kopa, do działania, testowania i przygotowywania BG sztosów, możesz postawić mi kawę :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 DS , Blogger