Kolagen naturalny Colway
Postaw mi kawę na buycoffee.to

14:04

Keto oponki - dwa proste przepisy na Tłusty Czwartek!

Mam dla Ciebie dzisiaj zajefajne dwa przepis na Tłusty Czwartek! Jeśli jesteś na diecie bezglutenowej, albo keto, to będziesz zachwycona! Te przepisy są tak banalnie proste, a tak obłędnie pyszne, że przyznam, że ja nie potrzebuję takiej specjalnej okazji jak Tłusty Czwartek żeby zrobić sobie takie oponki do kawy.
Przepisy te znalazły się na moim instagramie (ale musisz dobrze poszukać, bo już dość dawno je tam wrzucałam). W tym tygodniu będę testować jeszcze jeden przepis na oponki keto z mascarpone. Jak mi wyjdą, to na pewno dodam przepis na bloga lub IG, także zachęcam do śledzenia mojego prosilu, bo działam i tutaj i tam :)

Keto oponki na Tłusty Czwartek





4 jajka
70 g mąki migdałowej
60 g erytrytolu
2 łyżki roztopionego oleju kokosowego
łyżeczka proszku do pieczenia

Łączymy wszystkie składniki i wylewamy do formy na oponki. Pieczemy 30 min. w 180 stopniach. Można oponki dekorować w dowolny sposób, lukrem z eryrolu, czekoladą zero... puść wodze fantazji, albo zostaw bez niczego, też będą pyszne!

Keto babeczki na Tłusty Czwartek





170g masła orzechowego
100g mascarpone
4 jaja
70g erytrytolu
30g kakao
odrobina proszku do pieczenia

Pieczemy 180 stopni 40 min, trzeba sprawdzać patyczkiem. Jeśli zrobisz w takich foremkach jak ja, to będziesz mogła do środka włożyć galaretkę albo jakiś fajny dżemor tudzież konfiturkę. Bez cukru rzecz jasna!

Podobają ci się moje przepisy?
Wypróbujesz?
Daj znać! :)

----------------------------------------------------------------------------------

Jak się pozbyć cellulitu w mniej niż 2 miesiące?

Jeśli chcesz dać mi prawdziwego kopa, do działania, testowania i przygotowywania BG sztosów, możesz postawić mi kawę :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 DS , Blogger