Kolagen naturalny Colway

20:22

Jak szybko spalić tłuszcz z brzucha? Może A6W?

Jak szybko spalić tłuszcz z brzucha? Jest w ogóle coś takiego jak szybkie spalanie tłuszczu z brzucha? :)
Szybko to można przytyć, zapuścić się, ale o szybkim zrzuceniu sadła to ja nie słyszałam, wykluczam oczywiście diety cudowne, na których się nic nie je, a po których się ma kaca moralnego, rozstępy i efekt jojo. 

Czytałam ostatnio na jednym forum jak laska opowiadała, że bardzo szybko schudła. Bez efektu jojo, bez wyrzeczeń, jedynie robiła sobie słynną szóstkę Weidera. Wiecie co to takiego? W takim razie przybliżę temat, bo sama czasami dostaję takie pytania w komentarzach albo mailach: "Pomóż mi szybko schudnąć, za miesiąc mam wesele", albo "Poradź jak mam szybko zrzucić oponkę z brzucha"... Moi drodzy nie da się! "Schudnąć" i "szybko" w jednym zdaniu nie powinny nigdy występować, na wszystko trzeba czasu.

Jak szybko spalić tłuszcz z brzucha? - A6W raczej ci nie pomoże

jak szybko spalić tłuszcz z brzucha


6 Weidera to zestaw ćwiczeń nastawionych na wyrzeźbienie pięknego brzucha. Ćwiczenia wykonuje się nieprzerwanie przez 42 lub 47 dni. Te 6 ćwiczeń, które wykonujemy na zamianę na początku mogą wydawać się banalnie proste, ale po czasie okazuje się, że po treningu jesteśmy tak wyczerpani, że nie dajemy rady wstać z podłogi. I bardzo dobrze! I o to chodzi! 

Jak ćwiczyć?

Ćwiczenie 1
Kładziemy się na płaskim podłożu z rękami wzdłuż tułowia. Podnosimy na zmianę raz jedną, raz drugą nogę pamiętając o zachowaniu kąta 90 stopni w kolanie i biodrze. Podczas podnoszeń, unosimy jednocześnie barki bez odrywania tułowia od podłoża. To moment największego napięcia mięśni, więc wytrzymujemy w takiej pozycji około 3 sekundy. Jeśli to nam pomoże, można objąć kolana dłońmi, lecz nie przytrzymujmy ich zbyt mocno.

Ćwiczenie 2
Jest to ćwiczenie analogiczne do pierwszego. Ponownie kładziemy się na płaskim podłożu, lecz w tym wypadku unosimy jednocześnie obie nogi pamiętając o odpowiednim kącie nachylenia i uniesieniu barków. Wytrzymujemy w takiej pozycji 3 sekundy podczas których zachowane jest maksymalnie napięcie mięśniowe.

Ćwiczenie 3
Ponownie jest to ćwiczenie analogiczne do pierwszego. Różnica polega na tym, że rąk nie trzymamy wzdłuż tułowia, a splatamy je na karku. Pamiętajmy o utrzymaniu pozycji maksymalnego napięcia mięśni przez 3 sekundy.

→ BŁONNIK Z ANANASEM - MOJA OPINIA O SUPLEMENCIE DIETY NA NADMIERNY APETYT

Ćwiczenie 4
To połączenie ćwiczenia numer 2 i 3. Polega na podnoszeniu obu nóg z jednoczesnym spleceniem rąk na karku i utrzymaniu w pozycji napięcia mięśniowego przez około 3 sekundy.

Ćwiczenie 5 
Zaplatamy ręce na karku i unosimy klatkę piersiową. Podobnie jak w ćwiczeniu 1 i 3, podnosimy raz jedną, raz drugą nogę, z tym że nie zatrzymujemy ich w momencie największego napięcia mięśni, a wykonujemy ruch przypominający rowerek (nożyce) zmieniając nogi 5 do 15 razy. 

Ćwiczenie 6
Unosimy część barkową tułowia, jednocześnie podnosząc obie nogi. Utrzymujemy taką pozycję przez 3 sekund.

A tutaj bardzo fajny filmik o tym jak ćwiczyć.



Cóż, próbowałam tych ćwiczeń i powiem tak - lekko nie jest - to po pierwsze. Po drugie warto wiedzieć, że te ćwiczenia są jednak bardzo obciążające kręgosłup. No i jeszcze jedna kwestia - niestety jeśli wydaje wam się, że po 42 dniach będziecie mieć talię osy, kaloryfer itd... to mocno się mylicie. Te ćwiczenia nie spalają tłuszczu z brzucha! One pomagają wzmocnić mięśnie brzucha. To znaczy, że najpierw przydałoby się spalić tłuszczyk, a dopiero potem brać się za A6W.

TUTAJ macie fajną stronę, na którą warto zajrzeć. Laska bardzo fajnie opisuje jak udało jej się schudnąć z brzucha, pisze co robiła, jak ćwiczyła i czym się wspomagała. Ja od siebie powiem, że jeśli chcemy przyspieszyć działanie ćwiczeń można stosować l-karnitynę. Próbowałam i polecam! Działa genialnie po ćwiczeniach! Kiedy posmarujemy sobie tym żelem rozgrzane ciało poczujemy przyjemny chłód. L-karnityna w żelu chłodzi dzięki czemu działa wtedy, gdy ja już odpoczywam po treningu. Takie działanie świetnie ujędrnia skórę, a co z tym idzie minimalizuje cellulit. Mnie to satysfakcjonuje! :)

Chcesz szybko schudnąć?

Zacznij zdrowo się odżywiać.
Zacznij się ruszać codziennie, ćwicz choćby 15 minut!
Suplementuj się! Używaj kosmetyków ujędrniających!
Rób 6 Weidera, ale nie wierz cuda ;)

Te artykuły powinny ci pomóc w redukcji wagi i spalaniu tłuszczu:


2 komentarze:

  1. Dokładnie, jak połączymy ćwiczenia z dietą i będziemy w tym konsekwentni, dopiero zobaczymy efekty naszej pracy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj ja nie jestem pewna czy ta szóstka Weidera to jest taki super pomysł. Chyba lepiej pilnować deficytu kalorycznego. Wydaje mi się, że łatwiej schudnąć pilnując diety niż katując się tak wątpliwymi ćwiczeniami. Ale najlepiej połączyc jedno z drugim :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 DS , Blogger