Kolagen naturalny Colway
Postaw mi kawę na buycoffee.to

07:13

Jak oczyścić organizm z toksyn - 3 napoje odtruwające

Jak oczyścić organizm z toksyn? Robiłam to już wiele razy na wiele różnych sposobów. Pisałam o tym już niejeden artykuł jednak dziś naszło mnie na coś innego. Pomyślałam sobie, że potrzebuję kuracji oczyszczającej, która jednocześnie poprawi moją cerę i włosy.
Nie wiem jak tam u was, u mnie zimą na twarzy i włosach jest tragedia. Moja cera jest bardzo wrażliwa na różnice temperatur, a teraz dodatkowo gdy jestem na diecie bezglutenowej mam wrażenie, że pogorszyła mi się cera :( 

Niestety to cena jaką płacę za Hashimoto :(

Tak mi się przynajmniej wydaje. Nie wiem może się mylę. Może powinnam zainwestować znowu w jakieś kosmetyki, albo zabiegi rewitalizujące... hmm (to mam do przemyślenia).

A tymczasem wygrzebałam z jakiejś starej gazeciny (przyznaje się bez bicia, hehe) trzy przepisy na odtruwanie organizmu, które mocno mnie zainteresowały. Tak mocno, że postanowiłam, że od dziś zaczynam pić drożdże, a po pracy lecę do sklepu zielarskiego po sok z korzenia łopianu :)

Jak oczyścić organizm z toksyn - 3 napoje odtruwające

jak oczyścić organizm z toksyn


Oczyszczenie organizmu z toksyn warto sobie zafundować przynajmniej raz na rok. Ja postanowiłam zrobić to teraz, bo źle się czuję za sobą i swoją cerą. Denerwują mnie także moje wypadające łamliwe włosy. Mój detoks zaczynam od picia drożdży (bezglutenowych rzecz jasna!)

Drożdżowy napój odtruwający

Szczyptę świeżych drożdży rozprowadź w szklance ciepłego mleka lub wody dodaj łyżeczkę cukru, odstaw na 2-3 godziny tak by zaczęła się fermentacja. Pij 3 razy dziennie po pół szklanki. Kuracja drożdżami powinna trwać od 15 dni do miesiąca. 

Nie wiem jak mi pójdzie z tym piciem drożdży, nie wiem czy dam radę to przełknąć, ale postaram się, bo wiem, że warto. Pamiętam jak kiedyś łykałam tabletki drożdżowe, bardzo poprawiły stan moich włosów.

Dla wzmocnienia efektu można zacząć używać kosmetyków do włosów z drożdżami, np. maski drożdżowej. 

Sok z korzenia łopianu

Wlej do kieliszka z wodą 30-50 kropli soku, pij 2-3 razy dziennie po jedzeniu przynajmniej przez 4-6 tygodni. Po terapii sokiem z korzenia łopianu zrób tygodniowa przerwę, a następnie przygotuj kolejna kurację.

I taka mała dygresja zanim podam trzeci przepis:

Łopian jest też świetny na włosy. Pamiętacie szampon łopianowy? Taki zwykły za kilka złotych, który stał na wystawie każdego kiosku ruchu? Był bezbłędny! Szkoda, że już takich szamponów nie ma ;) 

Czytałam ostatnio na blogu o włosach, że dobry jest szampon zagęszczający do włosów.
Ciekawe czy w składzie jest łopian ;)


Kuracja z mieszanki soków

Wymieszaj po 2 łyżki soku z dziurawca, soku z brzozy i soku z korzenia łopianu dodaj 3 łyżki soku z mniszka, wlej do kieliszka wody 25-30 kropli tak przygotowanej mieszanki. Pij 2-3 razy dziennie najlepiej po jedzeniu. 

Nie wiem jakie jest wasze zdanie, ale ja wychodzę z założenia, że jeśli już coś robimy to kompleksowo. Dlatego oczyszczając się warto robić kąpiele detoksykujące - pisałam o nich TUTAJ . Zastanawiam się jeszcze nad tym czy nie zastąpić zwykłej wody wodą detoks, ale to chyba już będzie za dużo..

No dobra to kto się oczyszcza ze mną?! :)


1 komentarz:

Copyright © 2016 DS , Blogger