Kolagen naturalny Colway
Postaw mi kawę na buycoffee.to

14:03

Chińskie pierożki z papieru ryżowego *BEZ GLUTENU

Dziś przychodzę do Was z bardzo fajnym przepisem na szybkie pierożki chińskie z papieru ryżowego.



Wiem, że mój post dotyczący tradycyjnych pierogów bardzo wam się swego czasu podobał, zresztą chociaż minęło już sporo czasu, nadal bije rekordy popularności na moim blogu. Wcale się nie dziwie, bo pierogi i pieczywo to dwie największe zmory osób, które są na diecie bezglutenowej. Przepis na chleb, który zawsze się udaje znajdziecie TUTAJ, natomiast przepis na pierogi bezglutenowe wraz z całym kursem lepienia pierogów BG znajdziecie TUTAJ.

A dziś pierożki bezglutenowe z papieru ryżowego!

Bardzo je lubię, bo robią się błyskawicznie i są naprawdę obłędne w smaku! U nas znikają, zanim jeszcze wystygną. :)

To co, robimy?


Chińskie pierożki z papieru ryżowego *BEZ GLUTENU




Do zrobienia pierożków potrzebujesz tylko kilku składników.

Mięso z rosołu razem z warzywami

Łyżeczka przyprawy do potraw chińskich

Opakowanie papieru ryżowego do sajgonek

Sos sojowy

Warzywa razem z mięsem z rosołu blendujemy na gładką masę. Dodajemy przyprawę i farsz gotowy. Papier ryżowy wykładamy na chwilkę do ciepłej wody, by zmiękł. Wyjmujemy. Na środku układamy farsz i zwijamy pierożka. Ot i cała filozofia. I pierożki gotowe!

Co dalej?

Są dwie możliwości.

1. Farsz podgrzewamy np. w mikrofalówce i po ułożeniu na gorący papier ryżowy mamy gotowego do zjedzenia pierożka. 

2. Farsz może być zimny, wtedy po ułożeniu go na papier i zwinięciu, pierożki układamy w naczyniu do gotowania na parze, jak na zdjęciu. Dobrze takie naczynie wyłożyć papierem do pieczenia, żeby pierożki nie przywierały. Podgrzewamy pierożki dosłownie minutę (pamiętaj, aby nie za długo, bo się rozpadną!). 

Pierożki podajemy z sosem sojowym.








Nie masz pomysłu co zrobić z mięsem z rosołu?

Ja z każdego rosołu wyjmuję mięso i warzywa, nie wyrzucam ich absolutnie, tylko wkładam do woreczków i mrożę! Gdy nazbieram już odpowiednią ilość robię takie właśnie pierożki, albo pasztet, albo... no właśnie sprawdź moje pomysły w linku niżej 👇


JAK WYKORZYSTAĆ MIĘSO I WARZYWA Z ROSOŁU - 3 SPOSOBY



Od jakiegoś czasu współpracuję z portalem dla kobiet Netkobieta i tam również możecie spotkać moje przepisy. Zapraszam serdecznie :)

Jeśli spodobał Ci się artykuł możesz mnie wesprzeć stawiając mi kawę 


1 komentarz:

  1. Świetny wpis, uwielbiam chińską kuchnię. Ostatnio widziałam też fajne wpisy na temat herbat idealnie pasujących do tego dania: https://galeriaherbat.pl/. Polecam sprawdzić

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 DS , Blogger