Kolagen naturalny Colway
Postaw mi kawę na buycoffee.to

15:07

Weekendowy zestaw startowy- PRZEPIS bez glutenu

Przed nami długi weekend.

Ja co prawda w poniedziałek pracuję, ale wiem, że niektórzy będą się cieszyć z tych czterech dni wolnego. Długo się zastanawiałam, co wam tutaj wrzucić ciekawego. Jakim przepisem Was uraczyć... Ostatnio mało mnie na blogu, wiem. Przyznam się szczerze, że nie ogarniam. Mam w ostatnim czasie tak dużo na głowie, że chociaż regularnie robię zdjęcia naszych posiłków, to po prostu nie mam czasu ich publikować. Mówiłam już sobie, że może przerzucę się bardziej na IG, ale z tym też różnie mi wychodzi.

A ty wolałabyś mnie widzieć tutaj, czy na insta? Daj znać w komentarzu, może to mnie zmobilizuje bardziej 😉

Wszystko przez to, że zaangażowałam się w ostatnim czasie w pewien projekt, który totalnie mnie pochłonął. Jeśli nie jesteś nowym czytelnikiem mojego bloga, dobrze wiesz, że jak się angażuję to w 100%.

No dobra, to tyle tytułem wstępu, nie będę tutaj się więcej rozpisywać, bo zapewne nie po to tutaj przyszedłeś Drogi Czytelniku! A więc do sedna!

Długi weekend, aby dotknąć, a ja mam dla ciebie doskonałą propozycję na pyszną szamkę i mega fajnego drinka. Wszystko idealnie pasujące do panującej aury, a więc będzie gorąco i aromatycznie. 

Jesteś jesieniarą? W takim razie te przepisy cię zachwycą, obiecuję!


Weekendowy zestaw startowy


Weekendowy zestaw startowy składa się z zupy w chińskim stylu  i drinka Królowa Margot. Ten zestaw będzie królował u mnie w nadchodzący weekend, bo nie dość, że jest mega smaczny to jeszcze dodatkowo:

👌 tani, 

👌 bezglutenowy

👌 błyskawiczny w przygotowaniu!

Zaczynamy!


Domowa zupa chińska




Składniki:

2 l. bulionu

pół opakowania warzywnej mieszanki chińskiej

2 łyżki przyprawy do potraw chińskich

4 łyżki sosu sojowego (możesz dać więcej, jak lubisz)

mięso mielone (u mnie garść dosłownie)

pół opakowania makaronu ryżowego nitki

roztrzepane jajko

Na gotujący się bulion wrzucamy mini kuleczki z mięsa mielonego. Ja to robię tak, że nabieram małą łyżeczką mięso mielone i toczę mini kuleczki. Gdy kuleczki wypłyną dodaję resztę składników. Te przyprawy, które podałam możecie modyfikować dowolnie, wszystko zależy od upodobań jeśli chcecie mieć ostrzejszą zupę, dodajcie więcej przyprawy i sosu sojowego. Na koniec gotowania wrzucam makaron ryżowy i roztrzepane jajko. Jajko najpierw warto roztrzepać w miseczce, a potem przelać do siteczka w ten sposób wyjdą z niego mini kluseczki.

Zupa fajnie smakuje posypana szczypiorkiem lub smażoną cebulką (uwaga, ja jem ze szczypiorkiem, bo w cebulce jest gluten!).


Królowa Margot




A na wieczór taki oto drink. Zakochałam się w nim, jest idealny na jesienny ponury evening 😍

200 ml wody przegotowanej

200 ml whiskey Margot

100 ml soku z cytryny

60 ml płynnego miodu

1/2 łyżeczki cynamonu

1/4 łyżeczki kardamonu

Kilka goździków

Wszystkie składniki umieszczamy w rondelku i podgrzewamy do momentu, aż miód się rozpuści. Podajemy z pomarańczą. Na gorąco! Piłeś kiedyś taką whiskey!?

Jak wam się podoba mój zestaw startowy na nadchodzący weekend?

Zrobisz?

Daj znać czy smakowało!

Miłego weekendu! 💓




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 DS , Blogger