Kolagen naturalny Colway

13:21

Zasady diety na brzuch dla mężczyzn

Dzisiaj będzie o diecie dla mężczyzn. Ten post od Autorki bloga SNB dedykowany jest wszystkim panom, którzy czują, że musza coś zmienić w sobie. Może to nie najlepsza pora, bo zimą trudno jest dbać o zdrowe odżywianie, ale da się! I ten post dedykuję wszystkim facetom, którzy chcą zmian, którzy chcą dbać o siebie, swoje serce, swój brzuch.


https://www.flickr.com/photos/djackmanson/41502406230


Na początek warto zadać sobie pytanie skąd u mężczyzny bierze się brzuch?


1. Za dużo jesz
2. Za mało pijesz
3. Za mało się ruszasz
4. Za mało się bzykasz
5. Za dużo piwa
6. Za mało snu
7. Za dużo słodyczy
8. Za dużo fast-foodów
9. Źle ustawiona dieta bądź jej brak
10. Za mało sexu

Jeśli przynajmniej 3 z powyższych punktów się zgadza, to na bank masz za duży brzuch lub jesteś otyły. Jest jeszcze jedna metoda na sprawdzenie, czy masz za duży brzuch. Zmierz go po prostu. Weź zwykły centymetr krawiecki i zmierz swój obwód w pasie. Jeśli jest większy niż 100 cm. to na bank cierpisz na otyłość. I to niezależnie od tego, jaki masz wzrost, wiek czy tam coś innego. Ponad 100 cm to zdecydowanie za dużo, nawet jeśli jesteś bardzo wysoki!
Jeśli centymetr pokazuje wartość bliską 90 cm lub powyżej, to twoje pierwsze ostrzeżenie. Tak naprawdę obwód pasa, u zdrowego mężczyzny nie powinien przekraczać 90 cm.

Tak naprawdę, drodzy panowie, ten pomiar obwodu brzucha to nie tylko kwestia estetyczna. Nie chodzi tutaj o pucowanie się czy lansowanie, a o wasze zdrowie! Otyłość równa się wysoki poziom cholesterolu i wysoki poziom ciśnienia tętniczego, a to grozi zawałem i innymi chorobami serca i układu krwionośnego.

Zasady diety na brzuch dla mężczyzn

1. Jedz regularne posiłki.
2. Zaraz po przebudzeniu szklanka ciepłej wody z cytryną — to pozwoli przyspieszyć metabolizm.
3. Nie rezygnuj ze śniadań, jedź choćby niewiele.
4. Nie obżeraj się na kolację.
5. Pij przynajmniej 2 litry wody dziennie.
6. Jedz dużo chudego mięsa, nabiały, warzyw (szczególnie strączkowych)
7. Nie przesadzaj z piwem — jest strasznie tuczące.
8. Rzuć palenie! (twoje serce i kobiety tego nie lubią)
9. Przynajmniej jeden owoc dziennie
10. Zapomnij o przekąskach typu chipsy, paluszki, frytki, przestań smażyć-zacznij piec.

SPRAWDŹ CENE


To właściwie najważniejsze zasady diety na brzuch dla mężczyzn. Jeśli się do nich zastosujesz na pewno stracisz kilka zbędnych kilogramów. Jeśli jednak jesteś z tych mniej leniwych warto obok diety włączyć do swojego życia trochę sportu. 

Zapraszam na mojego bloga Sposób na Brzuch.

Powodzenia! :)

1 komentarz:

Copyright © 2016 DS , Blogger