Kolagen naturalny Colway
Postaw mi kawę na buycoffee.to

19:37

Marmurkowe wegetariańskie kotlety z cieciorką i kaszą jaglaną - PRZEPISY BEZ GLUTENU

Strasznie się ostatnio wkręciłam na Instagrama ;)
Tak wiem, niezły mam refleks. Dziś insta mają nawet dzieci, a stara baba sobie nagle przypomniała, że tam też można mieć konto i robić coś fajnego 😂
Wszystko zaczęło się od tego, że zaczęłam ostatnio robić zdjęcia żarcia i przesyłać koleżance moje pomysły. Ta, zachwycona któregoś razu pyta, a nie możesz mi po prostu podać adresu swojego insta zamiast tak dziubdziać w smsie? Ehm... nie mam ista! Opieprzyła mnie i kazała założyć. Nie to żebym była taka podatna na wpływy, ale założyłam konto, chyba na początku z ciekawości...  

Oczywiście na początku zupełnie nie wiedziałam o co w tym chodzi, co to są "hasztagi" itd. Zaczęłam wrzucać stare zdjęcia z bloga. Do czasu... aż szanowna pokazała mi o co kaman. Od tamtej pory śmigam! ;)

Nie powiem żebym była jakąś gwiazdą IG, tak naprawdę to dopiero raczkuję, ale zauważyłam, że moje przepisy się podobają, zdjęcia są komentowane i codziennie odnajduje mnie ktoś nowy, kto dołącza do grona sympatyków. To miłe :)

Nie wiem do dziś na czym polega magia tego narzędzia internetowego, ale mam wrażenie, że tu na blogu te moje przepisy w jakiś sposób się marnują ;) Zdjęcia nie wyglądają na blogu tak ładnie, jak na na IG, potrawy nie są tutaj tak apetyczne... oj co wam będę mówić. Wpadajcie i sprawdźcie sami!


Wiem, że nie każdy lubi IG, nie każdy ma tam konto, ale powoli chyba będę się tam przenosić, także większość moich inspiracji i przepisów znajdziecie właśnie na moim koncie na IG. Oczywiście nie zamierzam zamykać bloga! Nic z tych rzeczy, po prostu teraz bardziej mam fazę na gotowanie i fotografowanie ;)

Jak wam się podoba mój pomysł?
Wolicie czytać mnie tutaj czy na może oglądać na insta?

A teraz obiecany przepis, dla tych co nie mogą mnie śledzić na IG. 

Marmurkowe wegetariańskie kotlety z cieciorką i kaszą jaglaną 




✔puszka ciecierzycy
✔woreczek kaszy jaglanej
✔jajko
✔cebula
✔łyżka oleju
✔pół łyżeczki papryki słodkiej
✔2 łyżki sosu sojowego
✔gałązka natki pietruszki
✔3 łyżki mąki ryżowej
✔sól, pieprz do smaku

Kaszę jaglaną wysypujemy do wody, gotujemy do miękkości. Ciecierzycę i przesmażoną cebulkę blendujemy. Dodajemy do ciecierzycy ugotowaną kaszę, przyprawy - czyli sól, paprykę, pieprz. Na koniec dodajemy poszatkowaną natkę pietruszki. Formujemy kotleciki i układamy na blaszce. Ja obtaczam je w mące ryżowej, bo wtedy ładnie się rumienią i wychodzą na nich takie ładne marmurowe wzorki. Jednak jeśli nie chcesz, nie musisz ich wcale obtaczać. Kotleciki pieczemy w piekarniku nagrzanym na 200 stopni jakieś 15-20 minut.

Najlepiej smakują z czymś pikantnym, u mnie z surówką z białej, długiej rzodkwi.

Surówka:
✔jeden korzeń białej rzodkwi
✔łyżka ostrej musztardy
✔łyżka jogurtu (u mnie kozi)
✔sól, pieprz do smaku
.
Rzodkiew ścieram na grubych oczkach, mieszam z jogurtem i musztardą, doprawiam do smaku solą i pieprzem.

Lubicie takie wege obiady? 🙄

Na koniec zdradzę wam sekret 😜

Jeśli lubicie takie wegetariańskie obiady jutro na moim IG pojawi się przepis na takie oto kotleciki lekko pikantne - tym razem z kaszą gryczaną, warzywami i fetą.



2 komentarze:

  1. Wyglądają przepysznie i smakują pewnie też :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny przepis ale bardziej do gustu przypadły mi kotleciki lekko pikantne :))

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 DS , Blogger