Kolagen naturalny Colway
Postaw mi kawę na buycoffee.to

14:52

Brownie bezglutenowe - obłędnie pyszne!

W weekend robiłam brownie bezglutenowe. Nie jest to moje pierwsze brownie. Jakiś czas temu robiłam brownie z fasoli. Też było bezglutenowe i hmmm było smaczne, ale temu, które zrobiłam wczoraj nie sięgałoby do pięt, gdyby brownie miało pięty ;)

Możecie podejrzeć ten stary przepis TUTAJ. Na zdjęciu może nie wyglądało apetycznie, bo ze mnie taki fotograf.. ale było całkiem wporzo, jak ktoś lubi mokre ciasta i fasolę. 
natomiast jak ktoś lubi ciasta obłędne - to musi koniecznie zrobić brownie z przepisu poniżej.

Przepis znalazłam na durszlaku. Od tak wpisałam w przeglądarkę brownie bezglutenowe, wyskoczyło mi oczywiście milion przepisów, wybrałam pierwszy lepszy. Po prostu taki, żeby się w miarę szybko robiło. I faktycznie - robi się je naprawdę mega szybko! Najdłużej schodzi się z rozpuszczeniem czekolady, a potem z jej ostudzeniem, ale potem to już z górki. Dobra, ale po kolei! 

Brownie bezglutenowe - obłędnie pyszne!





300 g czekolady gorzkiej
200 g masła
180 g cukru
4 jajka 
30 g kakao
100 g mąki gryczanej ( u mnie pół na pół z ryżową)

Czekoladę i masło roztapiam w kąpieli wodnej. Wystudzić. Mąkę wymieszać z kakao. Jajka ubić z cukrem. Do ubitych jajek dodajemy ciurkiem ostudzone czekolady. Na koniec wsypujemy mąkę i dokładnie mieszamy.

Wylewamy całość na małą tortownicę.

Pieczemy ok 30 minut w 180 stopniach.

Po upieczeniu od razu wyjmujemy z piekarnika.

Moje brownie akurat musiało zostać dobrze wystudzone, bo zabierałam je ze sobą na przyjecie urodzinowe, ale myślę, że gdybym je pokroiła na ciepło jest szansa, że czekolada uciekałaby ze środka. MNIAM!

Polecam serdecznie, naprawdę pyszne!

Jeśli lubisz słodkości, to polecam jeszcze TORT BEZGLUTENOWY WALENTYNKOWY, akurat niebawem Walentynki, więc może się komuś przepis przyda ;)







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 DS , Blogger