Kolagen naturalny Colway
Postaw mi kawę na buycoffee.to

17:48

Leczo w 15 minut! Pyszny przepis na letni obiad.

Co dziś jedliście na obiad? U nas było leczo wedle życzenia mojego małżona :)
Zrobić leczo, to w sumie żaden problem, ale pomyślałam, że może chcielibyście wiedzieć ja ja to robię ;)
Na zrobienie mojego leczo wystarczy 15 minut.

Leczo w 15 minut

leczo

2 papryki (czerwona i żółta)
jedna średnia cukinia
słodka cebula
kawałek kiełbasy (u mnie oczywiście gluten free)
passata pomidorowa
sól, pieprz, papryka czerwona i oregano do smaku
łyżka oleju

Warzywa myjemy i kroimy w kostkę. Do garnka wlewamy olej, dodajemy cebulkę i pokrojoną w kosteczkę kiełbasę. Smażymy kilka minut do zrumienienia. Następnie dodajemy pokrojoną paprykę, wlewamy passatę, mieszamy. Na koniec dodajemy cukinię i doprawiamy do smaku, solą, pieprzem, papryką i oregano. Ja smażę leczo pod przykryciem około 10 minut, bo nie lubię rozgotowanej cukinii, ale myślę, że nic nie stoi na przeszkodzie, by smażyć ją dłużej! ;)

leczo



Lubicie takie szybkie obiady?
Jakie macie pomysły na letnie posiłki, takie żeby nie stać pół dnia w kuchni?
Ja ciągle szukam nowych inspiracji, bo moje towarzystwo bardzo wybredne ;)


  
Książka zawiera 500 zdjęć, na których krok po kroku przedstawiono najlepsze przepisy kuchni lekkostrawnej. Przepisy opatrzono też fotograficzną mapą składników. 
W poradniku znajdziemy podstawowe techniki przygotowania sosów, przekąsek,pierwszych i drugich dań oraz deserów.
Wszystkie potrawy wykonano w wersji light. Oprócz tradycyjnych potraw w odchudzonej postaci książka zawiera również przepisy na oryginalne i kreatywne dania bogate w smaki.

2 komentarze:

  1. Ja nie potrafię zrobić wypasionego leczo, ale za to moja mama... niebo w gębie :) może jednak skuszę się na przetestowanie Twojego przepisu (:

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 DS , Blogger