Kolagen naturalny Colway
Postaw mi kawę na buycoffee.to

07:22

Na ratunek w nietolerancji histaminy, czyli moja przygoda z Histaslov

Dziś będzie znowu o histaminie. W poprzednim poście pisałam wam o nietolerancji histaminy o tym jak zamierzam przetestować Histaslov. Kto jeszcze nie przeczytał mojego posta, niech koniecznie nadrabia zaległości! KLIK.



Paczka od Histaslov dotarła do mnie już jakiś czas temu. Powiem szczerze, że nie spodziewałam się aż tak hojnej przesyłki ;)



W paczce otrzymałam 2 opakowania kapsułek Histaslov (każde po 60 kapsułek), dwa opakowania takich jakby testerów - ulotka plus 2 tabletki (nie wiem czy można to tak nazwać) oraz materiały informacyjne w postaci ulotek, broszurek. 





Histaslov przyjmuję już od 2 tygodni i mam już swoje zdanie na temat tego suplementu diety. Dziś jeszcze nie zdradzę Wam co o nim myślę, chcę wybrać te dwa opakowania do końca, by zakończyć testowanie. Ale jak jesteście ciekawi, to zapraszam do śledzenia mojego bloga! Pełna recenzja już niebawem! :)



Odkąd otrzymałam możliwość testowania Histaslov moja ciekawość tematu wzrosła. Jak opętana zaczęłam szukać informacji w książkach, czasopismach, internecie.. No niestety, tak już mam, że jak mnie coś zaciekawi to zęby zjem, by dowiedzieć się absolutnie wszystkiego co tylko kiedykolwiek opublikowano na dany temat.

Nietolerancja histaminy - ciekawostki


W związku z tym chciałam wam dziś zdradzić kilka histaminowych ciekawostek, o których być może nie wiecie:

1. Każdy człowiek ma różny próg wrażliwości na histaminę. Może zdarzyć się tak, że jeden pomidor nie wywoła żadnej reakcji, ale zupa z pomidorów już tak!

2. Histamina ma kluczowe znaczenie w utrzymaniu naszego organizmu w stanie "czuwania" i zasypiania. Jednym z objawów nietolerancji histaminy jest problem z zasypianiem i utrzymaniem głębokiego snu.

3. Niedobory histaminy w żołądku mogą zmniejszać kwaśność soku żołądkowego i tym samym pogarszać trawienie. Jeśli natomiast sytuacja ma się w drugą stronę - czyli jeśli mamy nadmiar histaminy w żołądku - pojawia się zgaga!

4. Nietolerancję na histaminę najłatwiej rozpoznać po wysypce na skórze, ale mogą pojawić się też inne dziwne objawy. U kobiet pojawiają się bóle przypominające bóle miesiączkowe, jednak występują bez krwawień, miedzy miesiączkami.

5. Z nietolerancją histaminy jest trudniej walczyć z niż z alergią, bo nie mamy alergenu, na który musimy uważać. Problem polega na tym żeby unikać produktów zawierających histaminę.

Ciekawa jestem czy ktoś z was cierpi na nietolerancję histaminy?
A ilu z was, moi Drodzy ma jakieś niezidentyfikowane objawy?

3 komentarze:

  1. ja cierpię na nietolerancję histaminy, stwierdzoną już przed laty gdy przebywałam w Niemczech.Wtedy były mega mocne objawy jak wysypka na całym ciele. trzymam dietę antyhistaminową. ale czasami zgrzeszę, to ię objawia pieczeniem w jamie ustnej, zaczerwienieniem oczu, bardzo niemiłe.potem trzymam dietę i jest lepiej. polecam książkę Heide Steigenberger pt. Dieta antyhistaminowa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Od dziecka mam problemy z nietolerancją histaminy. Cieszę się, że ktoś o tym otwarcie pisze na blogu. Czekam na opinie dotyczące tego suplementu. Ja już czasem mam dosyć wysypki, która pojawia mi się coraz częściej. Może wreszcie odnajdę dla siebie jakiś sposób na jej ograniczenie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przez lata zmagałem się z nietolerancją histaminy, która wpływała na moje codzienne życie i dieta stała się moją najlepszą przyjaciółką.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 DS , Blogger