Kolagen naturalny Colway
Postaw mi kawę na buycoffee.to

17:27

Spożywcze maseczki na wyczesaną fryzurę! :)

Robiliście kiedyś maseczki na włosy z tego co macie w lodówce?
Ja kilka razy próbowałam ... z różnym skutkiem ;)

Pamiętam, że kilka miesięcy temu znalazłam przepis na maseczkę do włosów z koperku i oleju. Pani na filmie była tak przekonująca, że naprawdę uwierzyłam w to, że po wmasowaniu tego "wątpliwego" specyfiku w skórę głowy włosy będą rosnąć jak na drożdżach, mało tego - będą kiełkować nowe włosy! Dziś jak to wspominam myślę sobie, że chyba musiała nie pracować mi wtedy jakaś część mózgu... ;)

Po pierwsze - kto normalny wciera we włosy koperek i to z olejem! (wyczesywanie tego "gówna" zajęło mi kilka dobrych... dni!!! NIE POLECAM!)

Po drugie - nie wiem jak mogłam uwierzyć w to, że taka maseczka zadziała na porost włosów...

No dobra, nieważne. Morał z tego jest tylko jeden:


NIE STOSUJ NIESPRAWDZONYCH MASECZEK NA WŁOSY!
NIGDY!


Od tamtego czasu wyleczyłam się ze stosowania NIESPRAWDZONYCH, domowych kosmetyków na włosy. Przynajmniej na jakiś czas ;) Niedawno koleżanka podała mi 3 za-je-bi-ste maseczki na włosy. Tym razem wypróbowane ;)

Jeśli macie ochotę wypróbujcie ich :)


Maseczka na porost włosów (podobno po niej szybciej rosną włosy)


Łyżka majonezu
Łyżka musztardy
Szczypta pieprzu cayenne

Wymieszaj wszystkie składniki i nałóż na włosy na 20 minut. Rób taką maseczkę raz w tygodniu. Warto też myć włosy szamponem przyspieszającym porost włosów i hamującym wypadanie.
Ta maseczka to ostatnio moja ulubiona, po niej włosy są niesamowicie odżywione i gładkie, błyszczące, ahhh... cudowne! :)
Spróbujcie! Polecam!

Maseczka regenerująca


2 łyżki olejku rycynowego
2 łyżki koniaku

Wymieszaj ze sobą te dwa składniki i wetrzyj dokładnie we włosy. Pozostaw maskę na 25 minut na włosach. Aby maseczka działała warto ją robić na przemian z tą maseczką powyżej.

Maseczka na objętość

1 łyżeczka cydru
1 żółtko

Próbowałaś takiej maseczki? Z samych białek robiłam, z żółtka też robiłam, ale po dodaniu cydru... ta maseczka jest po prostu świetna i doskonale wpływa na objętość włosów! :)
Tylko uważaj żeby nie zrobić kluchów z żółtka ;)


Podobają ci się moje propozycje?
Udostępnij ten post przyjaciółce :)
Znasz jakieś inne fajne przepisy na maseczki do włosów?
Podziel się przepisem w komentarzu! :)

4 komentarze:

  1. Używałam domowych maseczek do twarzy, na włosy jeszcze nie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Domowe maseczki na włosy są najlepsze. Szczególnie na bazie jajek, piwa czy oliwy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny artykuł! Uwielbiam takie rady. Sama też bardzo często robię sobie maseczki spożywcze :)
    Zapraszam na mojego bloga z różnymi radami dotyczącymi zdrowia i urody: http://ekstrarady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 DS , Blogger