Kolagen naturalny Colway
Postaw mi kawę na buycoffee.to

11:40

Trzy pomysły na wegetariański, bezglutenowy obiad!

Ostatnio bardzo mi podchodzą przepisy bezmięsne. Mięso można zastąpić na wiele sposobów. Ja najczęściej zastępuję je fasolą, warzywami, kostką sojową, tofu. Dzisiaj chciałam wam pokazać jak łatwo i szybko można zrobić wegański obiad, który będzie jednocześnie bezglutenowy, bo jak wiecie nie jadam glutenu od kilki lat.


MAKARON Z SOSEM POMIDOROWYM


Składniki:

Opakowanie makaronu bezglutenowego

Pół pora

Marchewka

1/4 małego selera

2 łyżki kukurydzy

Kawałek fety rozgniecionej widelcem

Przecier pomidorowy (u mnie ten z Biedry z kartonika sprawdza się najlepiej!)

Ulubione przyprawy (u mnie: sól, pieprz, bazylia, majeranek, papryka słodka, czosnek, 2 łyżki sosu sojowego bezglutenowego)

Najdłużej będzie się gotował makaron więc zacznij od niego. A tymczasem na patelni na łyżce oleju podsmaż pora, tarte na grubych oczkach warzywa. Zalej przecierem, dopraw. Na końcu sypnij kukurydzą. Podawaj z fetą, ale niekoniecznie. Moje dzieci na przykład jedzą bez.

Sos jest bardzo intensywny jeśli go posmakujesz i będzie dla Ciebie zbyt ostry. Możesz przełamać smak dodając dwie łyżki jogurtu kokosowego.


KOTLECIKI ZIEMNIACZANO-MARCHEWKOWE


Składniki:

3 małe ziemniaczki gotowane

1 średnia marchewka gotowana

1 mała cebulka krojona w kosteczkę

łyżeczka warzyw suszonych

jajko, sól pieprz

Ziemniaczki i marchewkę rozgnieć widelcem. Dodaj podsmażoną na masełku cebulkę. Dodaj pozostałe składniki, dopraw według własnego uznania i formuj kotleciki. Moje akurat smażyłam na patelni bez tłuszczu dlatego są takie chrupkie i brązowiutkie.


JAK SIĘ POZBYĆ CELLULITU JEDZĄC CUKINIE?


A na koniec coś na słodko! 


PLACUSZKI KUKURYDZIANE Z JABŁKAMI


Składniki:

1 jajko

Pół szklanki mąki kukurydzianej

2 miarki odżywki białkowej (u mnie malinowa)

Pół szklanki mleka sojowego

Jedno pokrojone w kosteczkę jabłko bez skórki

Wszystkie składniki mieszamy i smażymy na rumiano z obu stron. Placuszki pięknie rosną dzięki odżywce, są chrupiące i słodkie mimo tego że nie ma w nich cukru!

A najlepiej smakują ze skyrem! 👌

Smacznego!


Po więcej inspirujących przepisów zapraszam na mojego instagrama!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 DS , Blogger