Kolagen naturalny Colway
Postaw mi kawę na buycoffee.to

20:01

Prawdziwki Magdy Gessler w cieście naleśnikowym bezglutenowym

Słyszeliście już "Last Christmas"? 😂
Ja już sobie nuciłam pod nosem, bo od kilku dni wszędzie widzę choinki, kolorowe światełka, pierniczki, prezenty. Już w telewizji zaczynają przypominać, że do świąt już tuż tuż. Już na stronach internetowych sklepów zmieniły się banery i tła...
Zobaczycie, że ani się obejrzymy, a będzie grudzień! Nie wiem jak wy, ale u mnie połowa listopada to czas na rozglądanie się za prezentami dla bliskich. W tym roku będzie pewnie inaczej niż zwykle, wszystko przez tego Covida i lockdown... no, ale cóż, na to wpływu nie mamy. Cieszmy się chwilą, cieszmy się, że żyjemy w czasach nowoczesnych technologii, że możemy zrobić zakupy przez internet i połączyć się z bliskimi przez telefon, internet... reszta się powolutku jakoś ułoży!

No dobrze, po tym, mam nadzieję optymistycznym wstępnie chciałam was zaprosić do wypróbowania mojego przepisu na grzybki w cieście naleśnikowym. Takie grzybki co roku pojawiają się u nas na wigilijnym stole. Łapcie przepis, mam nadzieję, że wam posmakują!

Prawdziwki Magdy Gessler w cieście naleśnikowym bezglutenowym





4 łyżki mąki kukurydzianej
4 łyżki mąki ziemniaczanej
4 łyżki mleka (u mnie sojowe)
łyżeczka oleju
szczypta soli

Do tego przepisu ja użyłam prawdziwków Magdy Gessler. Takie suszone prawdziwki należy najpierw przez kilka minut obgotować w osolonej wodzie. Gdy zmiękną odsączamy z wody, osuszamy ręcznikiem i przygotowujemy ciasto naleśnikowe. Grzybki wrzucamy do ciasta, mieszamy i smażymy z obu stron na patelni.


Ciasto naleśnikowe powinno być gęste, nie powinno spływać. Jeśli usmażysz pierwszego grzybka i okaże się, że ciasto spływa, dosyp trochę mąki. 
W ten sam sposób możesz przygotować pieczarki (też należy je wcześniej obgotować), gołąbki i inne grzybki. Ja uwielbiam prawdziwki, bo niesamowicie pachną latem. W tym roku u nas na wigilijnym stole będą prawdziwki Magdy Gessler. Polecam bo są naprawdę smaczne!





Jeśli potrzebujesz więcej bezglutenowych inspiracji, zapraszam TUTAJ. Znajdziesz tam mnóstwo przepisów na śniadania, obiady, kolacje, przekąski słodkie i słone.

Zapraszam Cię na kolejne moje posty z inspiracjami świątecznymi, które postaram się regularnie wrzucać tutaj na bloga, mojego Facebboka oraz Insta!

Napisz czy post Ci się spodobał, jakich przepisów szukasz? Na słodkie czy słone?






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 DS , Blogger