Kolagen naturalny Colway
Postaw mi kawę na buycoffee.to

22:51

Zabiegi na stopy, które warto robić w domu!

Zabiegi na stopy to jedne z moich ulubionych domowych zabiegów pielęgnacyjnych.

zabiegi na stopy

Dzisiaj miałam strasznie ciężki dzień. Cały dzień poza domem, ciągle jeszcze w tych ciężkich, zimowych butach. Gdy wróciłam do domu późnym wieczorem zdałam sobie sprawę z tego jak bardzo jestem zmęczona. Nie wiem jak u was, u mnie zmęczenie zaczyna się od stóp. Zmęczone stopy, to zmęczona ja. Dlatego postanowiłam się trochę zrelaksować. Każdemu to się przydaje prawda!? 

Jeśli masz ochotę na chwilę relaksu, to zapraszam do czytania, bo chcę wam dzisiaj podać fajne zabiegi na stopy :)
Tak wiem, z dietami czy odżywianiem to ma niewiele wspólnego, ale... nie samą dietą człowiek żyje! ;)

Zabiegi na stopy są bardzo przyjemne, prawda?

Szczególnie jeśli to nam ktoś te stopy masuje, ahhhhhh. Jednak nie każdy może sobie na to pozwolić, bo nie każdy ma kogoś kto nam chętnie wymasuje stopy. Nie warto jednak z tego powodu rezygnować z tych przyjemnych zabiegów. Zamiast masażu można robić odprężające kąpiel, peelingi domowe, które nam te stopy pobudzą, zrelaksują. Dziś dwa najprzyjemniejsze zabiegi na stopy: kąpiel na spuchnięte stopy i peeling wygładzający pięty.

zabiegi na stopy

Zabiegi na stopy - domowa kąpiel na spuchnięte stopy



Zabiegi na stopy warto zaczynać od kąpieli. Kąpiel powinna trwać około 15-20 minut i być zabiegiem przyjemnym, relaksującym. Jeśli woda jest za zimna albo za gorąca nie będzie spełniała swojej roli. Pamiętaj o tym by zadbać o komfort swoich nóg!

1 łyżka kwiatów rumianku

1 szklanka wrzątku

1 łyżka soli morskiej lub kuchennej

2 litry ciepłej wody

Rumianek zalać wrzątkiem i zaparzać pod przykryciem około 20 minut. Po zaparzeniu odcedzamy i przelewamy do miski z ciepłą wodą. Dodajemy sól. W tak przygotowanym roztworze moczymy stopy przez 15 minut. Należy pamiętać, by po kąpieli dobrze osuszyć stopy i nasmarować je kremem nawilżającym.



Zabiegi na stopy - peeling relaksujący



Zabiegi na stopy to nie tylko kąpiele, a także peelingi. Peeling warto robić co drugi dzień, by nie wysuszyć zbytnio skóry, a jednocześnie usuwać regularnie martwy naskórek.

Olej arganowy

Wymieszaj sól morską lub zwykłą z łyżeczką ulubionego olejku, może być olejek macadamia, arganowy, migdałowy. Masuj powstałą pastą całe stopy, a szczególnie pięty. Pierwsze efekty poczujesz już po pierwszym zabiegu. Najlepiej by przed peelingiem wykonać kąpiel stóp.

Ciekawa jestem jak wy moi drodzy dbacie o swoje stopy?

Lubicie kąpiele stóp, masaże?

5 komentarzy:

  1. Super! Szukałam właśnie takich informacji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety zaniedbujemy stopy jesienią i zimą, a przypominamy sobie o nich wiosną i latem... warto dbać o stopy cały rok - dzięki za podpowiedź ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dokładnie takie zabiegi domowe się przydają raz na jakiś czas sobie też zrobię taki wywar bo męczą mnie bardzo zimowe dni i moje stopki dostają w kość.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zbliża się wiosna i lato, więc warto zadbać o swoje stopy - nie tylko zabiegami, ale także peelingami i preparatami, które pomogą w walce z suchą skórą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Noo stopy domowymi sposobami można ogarnąć na spokojnie.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 DS , Blogger