Kolagen naturalny Colway
Postaw mi kawę na buycoffee.to

00:04

Przez żołądek do serca czyli pomysł na Walentynkowy obiad!

Nie wiem jak wy, ale ja uważam, że przez żołądek do serca... :)

Są dwie rzeczy, które uwielbia mój mąż - jeść (żeby nie było! bez skojarzeń mi tu! hehe!) - sushi i kluski. I w moim przypadku sprawa jest prosta, jeśli chce go uszczęśliwić to muszę po prostu przygotować mu coś pysznego do zjedzenia... albo japońskie krążki, albo patelnię z kluchami.

W te Walentynki stawiam na kluchy! :)

Dzisiaj były ćwiczenia, jutro będę podawać "na poważnie" jak to mawia moje kochane dziecko ;)
Jeśli więc nie masz pomysłu na jutrzejszy obiad to polecam... jest pyszne, banalnie proste i trafia prosto w serce! Myślę, że mój mąż jutro po takim obiedzie się rozpłynie ;)



Przepis jest banalnie prosty.

Gotujemy ulubione kluski al dente.

Przerzucamy je na patelnię, dodajemy pesto (my uwielbiamy czerwone), mieszamy z kluskami do tego dodajemy pomidorki koktajlowe i kulki mozzarelli. Smażymy krótko.

I GOTOWE! :)

Mówiłam, że proste?
Szybkie!
A jak smakujeeeee!





WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO NA WALENTYNKI! :)



2 komentarze:

  1. Świetne! Szukam właśnie takiego czegoś, żeby się nie narobić i żeby był wdzięczny!
    JESTEŚ WIELKA!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 DS , Blogger