Kolagen naturalny Colway
Postaw mi kawę na buycoffee.to

11:37

Jak oczyścić organizm z toksyn w jeden dzień?!

"Jeśli czujesz, że znowu przydałoby się stracić parę kilogramów spróbuj zastosować się do naszej rady. Wystarczy, że przez jeden dzień w tygodniu będziesz jeść potrawy, które oczyszczają organizm" - takie zdanie przeczytałam w książce, którą znalazłam w maminej biblioteczce i postanowiłam zastosować się do rady.



Weekend był u mnie leniwy i ciepły z racji pogody. Przypomniały mi się wakacie, nastąpiło błogie lenistwo, no... krótko mówiąc odpoczęłam i fizycznie i psychicznie. I bardzo dobrze! Od tego są przecież weekendy, no nie? :)
Byłam u mamy. A u mamy jak to u mamy, trochę zapomniałam o mojej diecie, jedzeniu na parze... wsunęłam kilka pierogów i od razu poczułam wyrzuty sumienia. Dlatego, gdy znalazłam w maminej biblioteczce książkę o diecie wypłukującej tłuszcz od razu się ucieszyłam i oznajmiłam, że książkę pożyczam!
Książka ta ma już kilka lat, więc pewnie trochę się zmieniło "patrzenie na odchudzanie", ale i tak się przyda bo jest pełna fajnych przepisów, to raz, a dwa - kilka ostatnich stron jest o oczyszczaniu organizmu, a ja to akurat bardzo lubię! :)

Ten cytat, który wstawiłam na początku posta pochodzi właśnie z pożyczonej książki i na tym się dzisiaj skupię.

Gdy przybędzie nam nagle kilka kilogramów można łatwo się ich pozbyć stosując oczyszczanie organizmu. Tak zapewnia autor. Fakt - jeśli chcemy by odchudzanie było efektywniejsze najpierw powinniśmy pozbyć się złogów i toksyn. jak to zrobić? Można raz w tygodniu robić sobie dzień podczas którego będziemy jeść i pić produkty, które organizm oczyszczają albo zastosować 3 tygodniową kurację, która opisana jest w książce. Ja się skupię na tym pierwszym.

Jak oczyścić organizm z toksyn w jeden dzień?


Po pierwsze dzień oczyszczania organizmu ma być przyjemny, więc tego dnia rób to co najbardziej lubisz. Możesz cały dzień leniuchować, kąpać się, czytać, spać - po prostu rób to co lubisz. Po drugie - jedz przez cały dzień produkty oczyszczające organizm z toksyn. jakie to produkty? Podam wam przykładowe dni oczyszczania organizmu:

Dzień owocowy
Pij dowolną ilość wody mineralnej i niesłodzonej herbaty. Jedz 1,5-2 kg ulubionych owoców - surowych lub duszonych. Dieta wyklucza awokado i banany.

Dzień ryżowy
Pij dowolna ilość wody i zjedz w ciągu dnia 250 g  gotowanego ryżu. Podziel go na poracje możesz dodać do niego jabłko i cynamon.

Dzień soków owocowych i warzywnych
W tym dniu należy po prostu odpoczywać. Unikaj wszelkiego rodzaju wysiłku i fizycznego i psychicznego bo nie będziesz nic jeść. W ciągu tego dnia wypijesz 1 litr soku owocowego albo warzywnego, np.:

5 razy 200 ml soku owocowego albo warzywnego
lub
5 razy 200 ml świeżego soku jabłkowo-marchwiowego
lub
5 razy 200 ml świeżego soku pomarańczowego
lub
5 razy 200 ml świeżego soku jabłkowo selerowego
lub
5 razy 200 ml świeżego soku pomidorowego

Jest jeszcze dzień wiosenny podczas którego się je lekkie świeże produkty i dzień zbożowy.  Nie chcę przepisywać tutaj całych jadłospisów, ale jedno jest pewne - na pewno jeśli będę stosować jednodniowe oczyszczanie podam wam te przepisy, bo z tego co widzę, są pyszne! :)

A wiecie jak uzyskać jeszcze lepszy efekt? Wiecie co pomoże wam jeszcze lepiej pozbyć się z organizmu toksyn?

KĄPIEL OCZYSZCZAJĄCA! :)

Doskonale relaksuje, poprawia napięcie i nawilżenie skóry i jest to doskonały sposób na oczyszczanie organizmu dla leniwych. Wystarczy leżeć i pachnieć :)

Moja ulubiona sól do kąpieli, która oczyszcza, nawilża i relaksuje to sól z Morza Martwego z borowiną.

http://naturica.pl/p/13/634/sol-z-morza-martwego-z-borowina-i-rozmarynem-1-kg-bingospa-nowosci.html

Do tej pory żeby wykąpać się w borowinie trzeba było wyżebrać skierowanie do sanatorium od lekarza rodzinnego, prawda? Na szczęście czasy się zmieniły i kąpiel borowinową możemy mieć w domu i to za niewielką kwotę. W soli znajduje się taki bum witaminowo-mineralny, że jeśli nasza skóra się w nim wykąpie od razu poczujemy przypływ energii. Polecam wypróbować!  :)

A wy kochani jak się oczyszczacie?
Co jecie? Co pijecie?
Detoksykujecie się w kąpieli? :)

3 komentarze:

  1. Przede wszystkim piję dużo wody i jem lekkostrawne posiłki. Staram się unikać słodyczy, a jak już mam na nie ochotę to przygotowuję je sama :) Piję też czystek, ale nie jestem pewna czy ma aż tak wspaniałe właściwości jak to wszyscy mówią ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślałam o zastosowanie kąpieli detoks, ale Twoja propozycja z dietą ryżową bardzo mnie zaciekawiał. Zastanawiam się nad jej podjęciem, ale tylko w dni, kiedy nie chodzę do pracy. Nie wiem czy mój organizm wytrzymałby tak mało jedzenia. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. nigdy nie próbowałam w jeden dzień, zawsze wydawało mi się że taki proces musi trwać dużo dłużej

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 DS , Blogger