Kolagen naturalny Colway
Postaw mi kawę na buycoffee.to

14:32

Kanapki I LOVE YOU - KOLACJA Z AFRODYZJAKIEM!

Dostałam ostatnio dziwnego maila. Przyznam, że najpierw go trochę olałam, ale jego treść nie dawała mi spokoju i co jakiś czas przewijała mi się w głowie. Nie będę wam opowiadać o szczegółach, bo myślę, że jego autor mógłby poczuć się niezręcznie, a ja nie mam przecież zamiaru nikogo zawstydzać... Powiem wam tylko, że autor tego maila poddał mi pewien pomysł, który mam zamiar na moim blogu realizować.

Od dziś co jakiś czas będą się na moim blogu pojawiać przepisy na potrawy poprawiające potencję i sprawność seksualną.


Panie M - robię to dla Pana, ale także troszkę dla siebie ;) Dobrze jest czasem wiedzieć jak dzięki potrawom można rozpalić ogień w związku i sprawić, by łóżkowe igraszki przybrały innego wymiaru.

Wczoraj zrobiłam mężowi kanapeczki, które nazwałam I LOVE YOU i.... wieczorem faktycznie było "aj low ju" ;)

Zapraszam po przepis! 

Kanapki na kolację, to chyba najczęstszy wybór. Nie wiem jak wy, mi już dawno zbrzydły kupowane w sklepach wędliny, pasztety, kiełbaski... Dlatego jeśli mam ochotę na kanapki, to wybieram jajko i rybę. Zarówno jajko jak i ryba działają na zmysły, podniecają, a dodatkowo smakują wyśmienicie.



Dziś dostaniecie ode mnie super pyszny przepis na kanapki z pastą z makreli. Nazwałam je kanapki I LOVE U, bo najładniej wyglądają na kromce ułożone w serduszko a po ich zjedzeniu serce otwiera się na miłość ;)



Przepis na kanapki I LOVE U

Składniki:
makrela
papryka
4 jajka
mała cebulka
pół pęczka pietruszki
sól, pieprz
3 łyżki majonezu

Makrelę obieramy z ości


Obrane jajka ścieramy na tarce na dużych oczkach


Podobnie robimy z papryką



Cebulkę i pietruszkę siekamy drobniutko


Wszystko dokładnie razem mieszamy :)


No i układamy na kromce tak jak lubisz :)



Na koniec powiem wam jeszcze, że pietruszkę warto jak najczęściej dodawać do posiłków, bo oprócz tego, że działa jak afrodyzjak, to dodatkowo likwiduje zmarszczki i sińce pod oczami.

Cebula natomiast jest doskonała na rozstępy.

Kolejne przepisy już niebawem! Szukajcie postów z podpisem ŚNIADANIE, OBIAD lub KOLACJA Z AFRODYZJAKIEM  :)



SMACZNEGO! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 DS , Blogger