Kolagen naturalny Colway
Postaw mi kawę na buycoffee.to

16:42

Grillujemy warzywa! 5 propozycji, które cię zaskoczą!

Jak tam u was? Długi weekend rozpoczęty? Sezon grillowy należycie przywitany? My co roku grillujemy niestety w tym roku po raz pierwszy od dawna nasza tradycja rodzinna nie zostanie podtrzymana :(
Rozchorowałam się i w związku z tym grilla nie będzie. Jedyne co mnie pociesza to fakt, że pogoda nie jest najlepsza na grillowanie. Leżę tak sobie w łóżku z zawalonym gardłem i marzę, że może chociaż na weekend mi trochę choróbsko odpuści. A jak tylko poczuję się lepiej, od razu zmykamy na działkę!

To, że ja na grilla się na dzień dzisiejszy nie wybieram wcale nie oznacza, że nie mam dla was fajnych propozycji na pyszności. Grill to mięso - kurczak, karkówka, łopatka itd... prawda? A wcale, że nie! Warzywa też mogą być grillowane i w niczym nie ustępują mięsku! Uwierzcie mi! Znalazłam w internecie pięć propozycji warzyw z grilla, do zapamiętania, do wypróbowania! Ja jak się tylko wykuruję na pewno wszystkie zrobię, bo prezentują się wyśmienicie!

Grillujemy warzywa! 5 propozycji, które cię zaskoczą!


Warzywa, które najczęściej grillujemy do papryka, pieczarki, cukinia, cebula. Jednak okazuje się, że to nie są jedyne warzywa, które można grillować. Oto 5 propozycji znalezionych w internecie, które mi się niesamowicie podobają, aż leci ślinka!


Fot. www.delish.com

Brukselka! Uwielbiam! Do tej pory jadłam tylko z wody, ale koniecznie muszę spróbować takiej grillowanej. Brukselkę nabijamy na długą wykałaczkę, posypujemy ulubionymi przyprawami i skrapiamy oliwą lub olejem.


Fot. www.delish.com

Kukurydza z grilla! Mniam! Taką kukurydzę jest bardzo łatwo zrobić. Wystarczy wysmarować kolbę masełkiem i położyć na tacce grillowej. Można kukurydzę zakryć folią aluminiową, by się szybciej upiekła. Niektórzy jeszcze posypują kukurydzę drobno pokrojonym boczkiem. Wygląda przeapetycznie!

Fot. www.delish.com
Szparagi! Uwielbiam! Chociaż w życiu nie jadłam ich z grilla! Czas spróbować, bo szparagi już powoli pojawiają się w sklepach i na straganach.


Fot. www.delish.com
Mniam! Ziemniaczki! Ich chyba nie trzeba nikomu przedstawiać. Najlepsze są te młodziutkie, umyte, pieczone ze skórką.


Fot. pytamy.pl
Czosnek! Coś dla mnie! Czosnek pieczemy zakręcony w folii aluminiowej. Całą główkę zawijamy i układamy na grillu. Wiecie jak smakuje czosnek pieczony? Czasem piekę główkę czosnku z kurczakiem. Czosnek po upieczeniu jest gładziutki jak masełko. Można wyciskać taki ząbek i rozsmarować na kanapce - yummy! Polecam spróbować!

A jakie są Wasze pomysły na grillowane pyszności? Niekoniecznie warzywne, mogą być mięsne! Pochwalcie się w komentarzach przepisami z Waszych blogów :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 DS , Blogger