Kolagen naturalny Colway
Postaw mi kawę na buycoffee.to

18:05

Jak schudnąć?

Hej... już dosłownie milimetry dzielą mnie od nowego wyglądu bloga... mam ogromną nadzieję, że jeszcze w tym tygodniu mi się to uda. Trzymajcie kciuki! ;)
A ja tymczasem powiem wam ....

JAK SCHUDNĄĆ


Jest kilka możliwości ...

Można:

wklej.info

Albo:


Ewentualnie...



Aczkolwiek ja polecam zupełnie coś innego. I tutaj może was specjalnie nie zaskoczę, bo skoro jesteście na stronie o dietach, to znaczy, że zamierzcie się odchudzać lub już to robicie, aczkolwiek ja uważam, że najlepszym sposobem na zrzucenie kilogramów jest zmiana sposobu żywienia. Też mi odkrycie, co? Hehehe! Niby proste, a jednak... gdyby to było takie proste nie byłoby grubasów! ;)
Aby osiągnąć sukces i tym samym wymarzoną wagę musimy dobrze wybrać dietę. Czasami mimo tego, że zmieniliśmy nawyki żywieniowe, nie chudniemy wcale, albo chudniemy nie tyle ile byśmy chcieli.. Wszystko to dlatego, że wybrana dieta nie jest dla nas! 

W takim razie jak wybrać dietę?


Można się przejść do dietetyka, albo wykupić poradę przez internet, albo rozwiązać test... Znalazłam na internecie taką stronkę z quizem... ale potraktujmy go z przymrużeniem oka ;)

Test znajdziecie TUTAJ

Warto też przed decyzją o zmianie sposobu żywienia poczytać o różnych dietach w internecie, w czasopismach, książkach... najpierw zgłębiajmy wiedzę, a dopiero później przejdźmy do praktyki. Więcej niż połowę odchudzających rezygnuje z diety, bo nie przynosi ona efektów, a nie przynosi efektów, bo odchudzamy się źle!
Znalazłam w sieci taki krótki i praktyczny poradnik napisany przy konsultacji lekarza rodzinnego:


Poradnik można pobrać klikając TUTAJ, za oszałamiającą kwotę dwóch złotych ;)
Ta broszura to: "Praktyczny poradnik zawierający ćwiczenia odchudzające i ujędrniające ciało, rzeźbiące sylwetkę, zamieniające tkankę tłuszczową w tkankę mięśniową, wzmacniające mięśnie, przyspieszające przemianę materii i poprawiające kondycję. Zestawy ćwiczeń zostały opracowane przez doświadczoną instruktorkę rekreacji ruchowej i fitness. Ponadto znajdziesz tu zasady zdrowego żywienia, skuteczne diety oraz przepisy kulinarne" - jak czytamy w opisie.
Po co Ci ten poradnik? A po co Ci dieta? ;)
Dwa złote to nie majątek. Nawet nie odczujesz tego w portfelu, a wiedza jest ponoć bezcenna ;) 
Ja ten poradnik kupiłam i nie żałuję, a was nie będę przekonywać...  wasza decyzja.

Na koniec jeszcze zobaczcie jak wyglądają etapy zrzucania wagi:


Etap 1: Pierwsze 3 dni diety - tracimy 70% wody, 5% białka, 25% tłuszczu
Etap 2: Do 13 dnia diety tracimy 19% wody, 12% białka, 69% tłuszczu 
Etap 3: Między 21 a 24 dniem diety tracimy 15% białka, 85% tłuszczu
Etap 4: Od 24 dnia diety tracimy 25% białka, 75% tłuszczu

Teraz już się nie dziwisz dlaczego "KAŻDA" dieta na początku działa?! ;) A jeszcze lepiej zadziała jak będziemy ćwiczyć, choćby cztery minuty dziennie. Oto 4 minutowy trening, ale uwaga - bo chociaż jest krótki to prawdziwy "hardkor"! ;)

TABATA


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 DS , Blogger