Kolagen naturalny Colway
Postaw mi kawę na buycoffee.to

11:41

Co jeść by się pozbyć rozstępów?

Zgodnie z obietnicą dziś podpowiem wam co jeść, by się pozbyć rozstępów.
Wiemy już, że aby nie mieć rozstępów musimy dbać zewnętrznie o skórę, nawilżać ją, masować, stosować kosmetyki ujędrniające. Tak samo jak dbamy o skórę od zewnątrz tak powinniśmy zadbać o nią od wewnątrz. Brak składników odżywczych, witamin, niedostateczna ilość wody w organizmie to podstawowe błędy żywieniowe.

W takim razie co jeść by się pozbyć rozstępów?



Produkty bogate w witaminę C:



Witamina C odgrywa bardzo ważną rolę w ochronie skóry, a także wspomaga tworzenie nowych, zdrowych komórek skórnych. Produkty bogate w witaminę C poprawiają elastyczność skóry i zapobiegają powstawaniu rozstępów

Jedz: owoce cytrusowe grejpfruty, pomarańcze, cytryny, paprykę, melony, brokuły, kiwi.


Produkty bogate w witaminę E:



Witamina E to kolejna bardzo ważna witamina dla zdrowia skóry. Dowodem na to może być chociażby fakt, że witamina E znajduje się niemal w każdym kremie do twarzy czy ciała. Witamina E jest przeciwutleniaczem, który chroni skórę przed wolnymi rodnikami i złym wpływem środowiska.

Jedz: orzechy, nasiona zbóż, awokado, masło orzechowe, kiełki pszenicy, gotowane pomidory i otręby owsiane.

Sprawdź jak się pozbyła tych rozstępów


Produkty bogate w witaminę A:



Witamina A chroni skórę i jej komórki oraz stymuluje ich zdrowy rozwój. Witamina A znajduje się w wielu produktach spożywczych.

CZYTAJ TAKŻE: Jak miód Manuka uratował mnie przed...

Jedz: marchew, słodkie ziemniaki, dynię, morelę, mango, zielone warzywa liściaste np. szpinak, kapustę.

Produkty bogate w cynk:



Czy wiesz, że cynk stymuluje powstawanie kolagenu? A kolagen jest podstawowym budulcem zdrowej skóry. Brak kolagenu w skórze prowadzi do rozstępów, cellulitu, zmarszczek.

Jedz: chude mięso, rodzynki, fasolę, soczewicę, banany.

Dziś podałam wam tylko kilka pomysłów na zdrowe pokarmy. Takich produktów wspomagających skórę w walce z rozstępami jest o wiele więcej. Obudź w sobie zdrowe nawyki żywieniowe i walcz o piękną, jędrną skórę!

13 komentarzy:

  1. rozstępy są zakodowane już w naszym ciele, jeśli mamy słaby kolagen to i tak wyjdą, nie wciskajcie kity ludziom,że trzeba inaczej jeść by się ich pozbyć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo słusznie zauważyłeś Anonimie, że rozstępy zależą od kolagenu. Ale ten jak to nazwałeś(-aś) "słaby kolagen" można wspomagać. Jeśli będziemy się smarować kolagenem i jeść produkty, które stymulują jego produkcję w skórze, to będzie ona mocniejsza, bardziej elastyczna i mniej podatna na powstawanie rozstępów.

      Po niedługim czasie możemy uzyskać nawet takie efekty:

      http://naturica.pl/kolagen-naturalny-silver-50ml

      Kochani nie poddawajcie się! Walczcie z rozstępami, wcale nie jest powiedziane, że MUSICIE je mieć!

      Usuń
    2. Witam, to znowu ja :) Ja zgadzam się z Anonimem, a Ty masz spore tendencje do zaprzeczania samej sobie... To w końcu likwidujemy rozstępy czy zapobiegamy powstawaniu nowych?
      Wiadomym jest, że produktami kosmetycznymi można zniwelować (i to najczęściej nie do końca) "młode" rozstępy (charakteryzujące się czerwonym bądź sinym kolorem). Gdyby produkt za stówkę bądź dwie likwidował rozstępy bezpowrotnie, to lasery w salonach kosmetycznych zarosłyby kurzem, a na to na razie się nie zanosi. Dieta oczywiście poprawi nam wygląd skóry, być może usunie nawet co nieco, ale nie oczekujmy spektakularnych efektów.

      Usuń
    3. Sposób na brzuch14 grudnia 2018 15:26

      Oczywiście, że jedząc produkty, które kolagen zawierają wzmacniamy skórę, paznokcie. Co za bzdury gadasz 30-ileś!
      Kolagen to główne białko w naszym organizmie. Nasza skóra produkuje kolagen! Jak inaczej jeśli nie dietą chciałabyś żeby ten kolagen postawał? Z powietrza się bierze? HAHAHAHA

      Świetny artykuł. Zapraszam do mnie :)

      Usuń
  2. Super blog! ;)
    Zapraszam w wolnym czasie do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Im więcej szczegółów tym lepiej. Przyda się fajne źródło informacji.

      Usuń
  3. mimo że moja skóra w trakcie ciąży rozciągnęła się o 25 cm to nie mam ani jednego rozstępu :D myślałam, że przez to, że jestem obciążona genetycznie bo mama i siostra miały to i ja będę je mieć...dlatego od 8 tygodnia ciąży z ręką na sercu smarowałam się kremami 2 razy dziennie i nie mam ani jednego! więc podstawa to pielęgnacja oraz nie można dużo utyć! ja przytyłam 11 kg, teraz zostało mi 3 kg więcej i właśnie mobilizuje się do ćwiczeń na brzuch :) widzę, że twój blog mi w tym pomoże :D obserwuję i mam nadzieję, że i ty dołączysz do grona moich obserwatorów,,,ufff ale się rozpisałam :P pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post i rady, ale chyba niestety nie każdemu pomaga cokolwiek :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Excellent post however , I was eager to know if you can write a litte more about this subject?
    I’d be very thankful if you could elaborate a
    little bit further. Thanks a lot!

    OdpowiedzUsuń
  6. My brother suggested I might like this blog.
    He was totally right. This post actually made my day. You can not imagine just how much time I had spent for this information!
    Thanks!
    wholesale jerseys

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny wpis, na pewno wykorzystam te informacje! Proszę jeszcze o podobny na temat włosów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówisz-masz, zapisze sobie, by kolejny post był na ten temat :)

      Usuń

Copyright © 2016 DS , Blogger