Kolagen naturalny Colway
Postaw mi kawę na buycoffee.to

18:05

Najlepsza surówka do ryby! Mój przepis!

Dziś chciałam wam podać przepis na moją ulubioną surówkę do ryby. Nie wiem jak wy, ja bardzo lubię smażoną lub pieczoną rybę z ziemniakami lub frytkami i surówką. Taki trochę fast food, ale czasem można przecież pozwolić sobie na odrobinę szaleństwa ;)
Surówka, którą robię i której przepis zobaczycie poniżej pasuje nie tylko do ryby, można ją podawać także z mięsem, ale nie ukrywam, że z rybą smakuje najlepiej.
To jedna z tych surówek, które moje dzieci uwielbiają bardziej niż frytki! No dobra, dosyć tego zachwalania, czas na przepis!

Najlepsza surówka do ryby




pół główki małej kapusty pekińskiej (lub 1/4 dużej)
dwie marchewki
duża pietruszka
pół selera
kawałek pora
łyżka majonezu
łyżka jogurtu lub śmietany jak kto woli
sól, pieprz do smaku

Kapustę drobno poszatkować, pozostałe warzywa obrać i zetrzeć na tarce, pora drobno pokroić. Wymieszać całość z majonezem i jogurtem lub śmietaną, dosmaczyć solą i pieprzem.

Zaraz pewnie co niektórzy mnie zrugają za ten majonez, ale wiecie co? W tej surówce musi być ta jedna łyżka majonezu, często robię tak surówkę i wierzcie mi, że próbowałam już naprawdę różnych jej wersji, z samym jogurtem naturalnym, z samą śmietaną, nawet z olejem. I co? NIE! Nie nie nie! Tutaj musi być ta łyżka majonezu! Bez tego będzie po prostu mdło!
Ja robię tak jak napisałam, ty możesz zrobić dodając tylko jogurt, ale wiedz, że to już nie będzie ten smak.

Jeśli lubisz rybę, a nie masz pomysłu jak ją przyrządzić może spodobać ci się przepis na rybę pieczoną z warzywami w szpinakowym sosie.


Przepis na rybę znajdziesz TUTAJ

Jeśli jesteś tu nie pierwszy raz zapewne wiesz, że choruję na Hashimoto i niedoczynność tarczycy. Moje przepisy, którymi się dziele są zdrowe i nie zawierają glutenu. 




5 komentarzy:

  1. Pyszna surówka, gości u mnie bardzo często, nie tylko z rybą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Do tego jeszcze, koniecznie, parę kropel cytryny i szczypta cukru.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ryba jest mdła, więc lepsza byłaby surówka z dodatkiem kiszonej kapusty lub ogórka zamiast warzyw korzeniowych, no i koniecznie cytryna...........

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 DS , Blogger