Kolagen naturalny Colway
Postaw mi kawę na buycoffee.to

21:13

Wegańskie brownie - tylko 6 składników, w 30 minut gotowe do jedzenia!

Lubisz słodkości?

Jesteś weganką?

A może bezglutenowcem?

Masz alergię na mleko?

Jajka?

Albo może jesteś na diecie i nie jesz nic, co ma w sobie cukier?

Myślisz, że zrobienie ciasta bez tych wszystkich składników jest niemożliwe?!

W takim razie cię zaskoczę! Przychodzę bowiem dziś do ciebie z przepisem na obłędnie pyszne, zaskakująco szybkie w przygotowaniu BROWNIE WEGAŃSKIE Z CZERWONEJ FASOLI.

Łap przepis i daj znać czy ci smakowało!


Wegańskie brownie z czerwonej fasoli




Składniki:

puszka czerwonej fasoli

2 duże banany

3 łyżki płatków owsianych

3 łyżki erytrolu

5 łyżek kakao

łyżeczka sody

Przygotowanie tego brownie jest dziecinnie proste. Wystarczy odcedzić fasolę i zmiksować z resztą składników. Wylać całość na blaszkę 20x20 cm i piec około 20 minut w 180 stopniach.

Po upieczeniu ja swoje brownie jeszcze polałam gorzką czekoladą, ale nie jest to konieczne. Ja zrobiłam to tylko dlatego, że po prostu został mi kawałek samotnej czekolady w szafce, a ja nie lubię takich ostatków trzymać 😂

To brownie dzisiaj robiłam po raz pierwszy, ale na pewno nie ostatni! Następnym razem myślę, że dodam do niego jakiś fajny olejek zapachowy i może skórkę pomarańczową do środka... ciasto idealne do eksperymentów, ale za pierwszym razem zrób w wersji podstawowej.

CZYTAJ TAKŻE: TIRAMISU BEZGLUTENOWE ZE ŚMIETANĄ I TRUSKAWKAMI BEZ CUKRU


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 DS , Blogger