Kolagen naturalny Colway
Postaw mi kawę na buycoffee.to

15:41

Makaron z krewetkami - PRZEPIS na pyszne danie - DOZWOLONE NA DIECIE! :)

Hejka!

Dzisiaj chciałabym wam podać fajny przepis na danie sycące, niskokaloryczne, pyszne i zdrowe zarazem :) 
Jestem na diecie ostatnio (takiej mojej, po prostu staram się zdrowo jeść), pisałam o tym w poprzednim poście i to danie idealnie do mojego nowego stylu odżywiania pasuje :)

Makaron z krewetkami - przepis







Do zrobienia tego makaronu wystarczy kilka składników i dosłownie kilka minut czasu ;)

SKŁADNIKI:

makaron ryżowy - wstążki
opakowanie krewetek koktajlowych
kilka różyczek brokuła
jedna mała marchewka
3 łyżki fasoli mung (z puszki)
3 liście sałaty lodowej
1/3 papryki czerwonej
pół łyżeczki imbiru w proszku
pół łyżeczki czosnku w proszku
3 ząbki czosnku wyciśniętego przez praskę
łyżka masła i  łyżka sosu sojowego


Gotujemy wodę w garnku, wrzucamy makaron sojowy dosłownie na 2-4 minuty. W garnku na parze gotuje przez około 10 minut brokuła, cienko pokrojoną marchewkę, pokrojoną w kostkę paprykę.
Na patelni natomiast kładziemy masło, dodajemy czosnek, sos sojowy i przyprawy, dorzucamy krewetki i pokrojoną w grubą kostkę sałatę lodową. Smażymy dosłownie 3-4 minuty, bo krewetki nie lubią długiego smażenia. Wyłączamy patelnię dorzucamy makaron, warzywa gotowane na parze, mieszamy i GOTOWE! :)

Smacznego!


Na koniec wam jeszcze tylko przypomnę, że krewetki są bardzo zdrowe i nie zapominajmy o ich jedzeniu! Przypominam też artykuł o diecie antycellulitowej japonek bo nie tylko krewetki pomogą pozbyć się cellulitu, a o to mi przecież chodzi! :)

1 komentarz:

Copyright © 2016 DS , Blogger