Kolagen naturalny Colway
Postaw mi kawę na buycoffee.to

11:37

Sałatka z ananasem jakiej nie znałaś! Przepis BEZ GLUTENU!

Dziś chciałam wam Kochani podać przepis na sałatkę, która skradła moje serce. Jadłam ją po raz pierwszy w Sylwestra. Przyniosła ją na naszą domówkę moja przyjaciółka. Zachwyciła mnie ta sałatką! Naprawdę! Aż się nie spodziewałam, że tak bardzo mi posmakuje. Muszę wam się przyznać, że gdy po świątecznym obżarstwie usłyszałam, że koleżanka na Sylwestra szykuje sałatkę, to mnie zemdliło. Pomyślałam sobie: "Boże, znowu sałatka!! Znowu majonez, znowu to samo?!!".

Tak bardzo się myliłam! 

Bo sałatka, wcale nie jest z majonezem, a jej składniki wcale nie są oczywiste. Mało tego, gdy zapytałam koleżankę o składniki, skrzywiłam się trochę, bo mi to wszystko do siebie jakoś tak nie pasowało. Być może i ty, pomyślisz po przeczytaniu tego artykułu, że te smaki się nie łączą! A mile się zaskoczysz! Gwarantuję!

Próbuj!

Sałatka z ananasem jakiej nie znałaś



Składniki:

pół sałaty lodowej

400 g piersi kurczaka lub indyka

puszka ananasa

puszka kukurydzy

opakowanie sera feta


Składniki na sos:

3 ząbki czosnku

1/4 szkl. oliwy

przyprawa do gyrosa


Sałatkę lodową, ananasa i fetę pokroić. Dodać kukurydzę, wymieszać. Indyka lub kurczaka pokroić, usmażyć na patelni z dwoma łyżkami przyprawy gyros. Gdy wystygnie dodać do pozostałych składników sałatki. 



A na koniec sos!

3 ząbki czosnku, 3 łyżki przyprawy do gyrosa wymieszać dobrze z oliwą. Tak przygotowany sos wlać do sałatki i wymieszać. 

W oryginalnej wersji na tą sałatkę należałoby wysypać grzanki. Jeśli nie masz problemu i możesz jeść gluten, albo masz w domu grzanki bezglutenowe syp śmiało! Myślę, że chrypiące grzaneczki dodatkowo podkręca smak sałatki.

Jeśli chcesz więcej fajnych przepisów i inspiracji na bezglutenowe potrawy. Zajrzyj do mnie na Instagram! 👇



Lubisz sałatki?

Masz swoją ulubioną?

6 komentarzy:

  1. Podoba mi się ten artykuł bardzo dobrze. Na tym blogu jest dużo ciekawych artykułów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ciekawa jej smaku. Dzięki za przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ananasa preferuję jednak do deserów :D

    OdpowiedzUsuń
  4. "SAŁATKA Z ANANASEM JAKIEJ NIE ZNAŁAŚ" - ciekawe i smaczne połączenie:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 DS , Blogger