Kolagen naturalny Colway
Postaw mi kawę na buycoffee.to

12:52

Śniadanie jest ważne! 3 propozycje śniadań na diecie

Jesteś na diecie?
To tak samo jak ja!
Moja dieta trwa niezmiennie od 3 lat. To dieta bez glutenu, bez pustych kalorii, bez wysokokalorycznych słodyczy. Jestem na diecie i dobrze mi z tym. Bo przecież o to w tym wszystkim chodzi! Żeby dobrze się czuć. A jeśli przy tym będziemy gubić kilogramy to już będzie pełnia szczęścia. Tak właśnie u mnie jest. No cóż, nie było łatwo zmienić swoje przyzwyczajenia. Nie było łatwo wmówić sobie, że jedzenie zwykłego pieczywa nie jest mi potrzebne. Nie było łatwo zastąpić mąkę pszenną mąkami bezglutenowymi, ale opłacało się!

Jeśli zaczęłaś dietę, albo zamierzasz ją zacząć musisz wiedzieć jedno. Dieta, która jest czasowa, która nie ma nic wspólnego ze zdrowymi nawykami, a jest raczej katorgą i częstym odmawianiem sobie wszystkiego, nie jest dobrym rozwiązaniem. Taka dieta, owszem pomoże ci w szybkim tempie stracić nawet sporo kilogramów, ale gdy wrócisz do dawnych nawyków będą tam na ciebie czekać: efekt jojo i frustracja. I po co ci to? Lepiej zmienić siebie, zmienić na stałe swój jadłospis i cieszyć się piękną sylwetką na dłużej!

Pierwszą rzeczą jaką musisz zmienić, to nastawienie. Musisz zrozumieć, że jeść zdrowo wcale nie znaczy mało (ja najadam się do syta!), nudno (moje posiłki są naprawdę zróżnicowane), drogo (wcale nie płacę więcej za produkty, z których czaruję moje zdrowe dania).

Po drugie - kto ci powiedział, że masz rezygnować ze słodkości?! Cukier - tak, przetworzone słodycze - tak, ale słodkości to nie tylko cukier i batoniki! Można wyczarować pyszne, lekkie ciasta, które nie sprawią, że przybędzie ci boczków, a doznania smakowe będą cię wznosić pod niebiosa!

Po trzecie - nie rezygnuj ze śniadania! I o tym właśnie głównie chciałam dzisiaj ci powiedzieć.

Śniadanie jest ważne! 3 propozycje śniadań na diecie


Wszędzie krzyczą, że śniadanie jest ważne, zatem i ja będę krzyczeć! TAK! ŚNIADANIE JEST WAŻNE! To śniadanie daje ci energię na początek dnia, to od śniadania zależy jaki będziesz miała humor (serio! na głodniaka wszystko wydaje się gorsze! 😉 ), to śniadanie może przyspieszyć twój metabolizm! A tego ci właśnie potrzeba chcąc schudnąć!

Co jeść na śniadanie?
Nie byle co!
Trzeba zadbać o to, żeby śniadanie było tak skomponowane, by dostarczało dużo energii, niewiele kalorii i było twoim pozytywnym kopem na początek dnia!

Jak już wspominałam ostatnio, przeniosłam się jakiś czas temu na instagrama. To tam teraz gotuję, inspiruję, podpowiadam co jeść, by schudnąć. Zapraszam zatem po moje zdrowe przepisy na insta, a tymczasem podam wam linki, do trzech śniadań, którymi warto zaczynać dzień.

1. Pudding chia


Przejdź do przepisu

Pudding na bazie mleka migdałowego z bananem, masłem orzechowym i migdałami. Ponieważ pudding est bez dodatku cukru moim "słodzidłem" są rodzynki. 

2. Pieczony naleśnik


Przejdź do przepisu

Naleśniki zapewne gościły na waszych stołach nie raz.Na śniadanie, na obiad, na deser. To świetny sposób na posiłek na słodko. A próbowałaś już naleśnika pieczonego?? Zdziwisz się, bo niby te same składniki, a doznania smakowe zupełnie inne! Spróbuj pieczonego naleśnika koniecznie!

3. Smalec wegański


Przejdź do przepisu

Smalec wegański to świetna alternatywa dla wędliny. Idealnie pasuje do każdego pieczywa, a nawet krakersów czy tortilli! A do tego zrobisz go z kilku składników i to w pięć minut!

10 antycellulitowych rytuałów, które pomogą ci się pozbyć pomarańczowej skórki

5 komentarzy:

  1. Super! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo pożywne i syte ;)) bardziej smakuje dla męża, ale ja uwielbiam nalesniki

    OdpowiedzUsuń
  3. jeszcze nigdy w życiu nie jadłam pieczonego naleśnika:)) ale myślę ze czas spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ostatnio zajadam się "owsianką" z płatków orkiszowych z odrobiną masła orzechowego i sezonowymi owocami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Biorę dwie pierwsze propozycje :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 DS , Blogger