Kolagen naturalny Colway
Postaw mi kawę na buycoffee.to

13:08

Keto mini pizze, w których się zakochasz!

Dziś wrzucam Ci przepis absolutny SZTOS!

Keto pizze w wersji mini.

Coś obłędnego, coś pysznego! A dodatkowo zapewniam, że każdemu wyjdą!

Nie martw się jeśli masz dwie lewe ręce do pieczenia, te pizze zrobią się same! Serio! Wystarczy fik, myk, pyk - jak to mówi KetoBułka i gotowe :)


Keto mini pizze, w których się zakochasz!



Przepis na te pyszności inspirowany właśnie przepisem Solvity, rzuć okiem na jej insta, jakie tam pyszności robi i naszykuj sobie:

100g jogurtu greckiego

150g sera mozzarella w wiórkach

125g mąki migdałowej (lub zmielonych migdałów)

 2 jajka

 łyżeczkę proszku do pieczenia

 2 łyżki octu jabłkowego i sól

a na pizzę ulubione dodatki, u mnie to były:

salami z orzechami

pierś kurczaka

cebulka

oliwki

kukurydza

ogórek kiszony

ser cheddar do posypania

Jajka, tarty ser, jogurt, pdp, ocet i sól wrzuć do miski i wymieszaj. Z powstałego ciasta uformuj 4 placki. Piecz w piekarniku nagrzanym do 160 stopni przez około 20 minut - do zrumienienia. Po tym czasie wyjmij blachę, na plackach ułóż przygotowane dodatki. Możesz posmarować placek koncentratem pomidorowym, posypać ulubionymi ziołami. Tu już puść wodze fantazji wedle uznania. Piecz jeszcze kilka minut do rozpuszczenia sera. Moje pizze miały być kebabowe, dlatego 4 placki były z kurczakiem, cebulką, kukurydzą i ogórkiem kiszonym. Pozostałe to taki tam misz-masz. Ja zrobiłam od razu z dwóch części, więc u mnie wyszło 4 placki.



Od razu powiem, że pizze są tak sycące, że wystarczy dwie, by najeść się po petelkę :)

Jeśli lubisz zdrowe przepisy: keto, bezglutenowe, zapraszam na mojego IG


Ile można schudnąć na diecie ketogenicznej i czy warto wybrać ten sposób odżywiania?

..............................................................

Jak się pozbyć cellulitu w mniej niż 2 miesiące?

Jeśli chcesz dać mi prawdziwego kopa, do działania, testowania i przygotowywania BG sztosów, możesz postawić mi kawę :)

1 komentarz:

  1. Ciekawy przepis. Zawsze z chęcią poznaję takie nowinki kulinarne, a potem je próbuję. jeśli mi zasmakują wdrażam je do moich planów żywieniowych.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 DS , Blogger