Kolagen naturalny Colway
Postaw mi kawę na buycoffee.to

12:40

Piernikowe kilki mocy - przepis

Hej ho!

Coraz bliżej święta, coraz bliżej święta... :)

Czujecie je już? U mnie już od jutra powoli będzie czuć, bo zaczynam wypieki. Postanowiłam rozłożyć sobie pracę na kilka dni, żeby potem nie stać na ostatnią chwilę pół nocy w kuchni. A ponieważ w tym roku Wigilię i święta spędzamy w domu, a dom będzie pełen gości - trochę gotowania jednak mnie czeka.

Ciekawa jestem jak jest u Was czy zawsze robicie ciasta i inne pyszności z tych samych przepisów? Czy co roku próbujecie coś nowego? Ja lubię nowości i staram się urozmaicać, czasem zrobię coś ze sprawdzonego przepisu, czasem szukam inspiracji.

No właśnie i z tymi inspiracjami trzeba ostrożnie. Jeśli ściągniemy przepis z jakiejś niesprawdzonej strony, może się okazać, że wyjdzie nam coś zupełnie niespodziewanego, nieudanego. Na pewno nie raz Wam się to zdarzyło ;) 

I co wtedy?

Wyrzucacie nieudane ciasto? Czy może próbujecie ratować?

Dzisiaj podam Wam przepis na kulki mocy o smaku piernika, które uratowały mój ostatni przepis na nieudane pierniczki. Przepis jest właściwie banalnie prosty. W ten sposób możecie uratować każde nieudane ciasto.


Piernikowe kulki mocy



Nieudane pierniczki, najlepiej pokruszyć

2 łyżki masła orzechowego z całymi orzechami

2 łyżki kakao

olejek zapachowy (u mnie pomarańczowy)

2 łyżki gęstego dżemu wiśniowego

Wszystkie składniki wystarczy wymieszać ze sobą blenderem tak, by stworzyły gładką masę. Toczymy kulki i już, gotowe!

Jeśli nie udało ci się inne ciasto niż pierniczki dodaj dodatkowo łyżeczkę przyprawy do piernika.

A jeśli szukasz sprawdzonego przepisy na ekstra ciasteczka na święta zapraszam na mój instagram po przepis na bezglutenowe keto-orzeszki  smaku kinder bueno:




Czytaj także:

SERNIK! NA ZIMNO GOTOWANY CZY PIECZONY? ŁAP PRZEPIS!



Jeśli spodobał Ci się artykuł możesz mnie wesprzeć stawiając mi kawę 



1 komentarz:

  1. Piernikowe kulki mocy, już sama ich nazwa przyciąga. Aż chce się ich spróbować :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 DS , Blogger