Kolagen naturalny Colway
Postaw mi kawę na buycoffee.to

10:36

5 domowych sposobów na bóle piersi

Hejka!

Dziś będzie o bólach, które potrafią być upierdliwe i zepsuć humor na cały dzień. My kobiety dobrze wiemy, że wytrzymamy wszystko, ale bóle piersi, to jedne z moich nieulubionych bóli, że tak powiem ;)

Bóle piersi mogą mieć różne przyczyny. Często spowodowane są przez zapalenie gruczołów mlekowych podczas ciąży, po porodzie lub w czasie karmienia piersią. Jednak bóle piersi nie tylko dotyczą młodych matek. W okresie menopauzy bóle piersi są spowodowane powstawaniem guzków. U nastolatek natomiast bóle piersi występujące przed krwawieniem miesiączkowym nazywane są bólami napięciowymi.

Bez względu na to, które bóle piersi dotyczą ciebie warto znać wszystkie przyczyny, a najlepiej warto też znać sposoby na łagodzenie bólu. I o tym własnie dzisiaj wam napiszę. Uważam, że niemal każda kobieta w swoim życiu doświadczy wszystkich tych bóli. Najpierw w okresie dorastania, potem w okresie bycia mamą, a na koniec jeszcze w czasie przekwitania. My kobiety to naprawdę mamy przewalone! :)

5 domowych sposobów na bóle piersi


domowe sposoby na bóle piersi

Hydroterapia na bóle piersi


Hydroterapia to jeden ze sposobów łagodzenia bólu piersi, ale nie tylko. Woda może uleczyć bóle dowolnej części ciała. Tylko musisz na sobie "przetestować" czy bóle uśmierza ciepła czy zimna woda. Jednym pomagają kąpiele w dobrze ciepłej wodzie, innym ulgę przyniesie zimny okład lub masaż kostkami lodu. Znajdź swój najlepszy sposób na bóle piersi!




Relaks mięśni na bóle piersi


Relaks mięśni - słyszeliście już o tym? To może zawile brzmi, ale tak naprawdę chodzi o rozluźnianie i napinanie poszczególnych mięśni. Chociaż może ci się wydawać, że to trudne - to tak nie jest uwierz mi. Wystarczy, że usiądziesz i złączysz dłonie tuż przed klatką piersiową i zaczniesz je ściskać tak jakbyś chciała rozgnieść orzecha. Kilka razy dziennie takie ćwiczenie i wejdzie Ci w krew! ;)

Okłady z twarogu na bóle piersi

Okłady z twarogu - robiłaś już? Może taki zabieg do najprzyjemniejszych nie należy, ale za to jest bardzo skuteczny. Nałóż na gazę twaróg i ułóż na piersiach. Wystarczy pół godziny by poczuć wyraźną ulgę. Podobnie działanie na bóle piersi będą miały okłady z kapusty. Matki karmiące wiedza o tym najlepiej. Liść kapusty trzeba umieścić w lodówce na godzinkę i gdy zrobi się już porządnie zimny rozbić tłuczkiem i położyć na piersi. Ponoć te wszystkie soki z kapusty mają działanie znieczulające.

domowe sposoby na bóle piersi

Masaż na bóle piersi


Masaż na bóle piersi stosuję najczęściej. Gdy tylko poczuję, że zaczynają mnie boleć piersi np. przed okresem, tuż przed snem, po wieczornym prysznicu masuję piersi olejkiem albo kolagenem. Ten drugi jest o tyle fajny, że dodatkowo piersi ujędrnia i sprawia, że skóra staje jest cudowna w dotyku, niczym jedwab!

Leki homeopatyczne na bóle piersi

Leki homeopatyczne na bóle piersi mogą być bardzo pomocne, ja mam je zawsze w mojej apteczce. Skąd mi się wzięła ta homeopatia? Tak naprawdę to zaraziłam się nią od koleżanki. Kiedyś bardzo bolały mnie piersi przed okresem i pożaliłam się koleżance. Koleżanka niewiele myśląc wyjęła z torebki pudełeczko, a w nim były małe kuleczki. Zapewniła mnie, że są bezpieczne i że na pewno mi pomogą. Uwierzyłam i teraz mam w apteczce zawsze jakieś granulki homeopatyczne na różne dolegliwości. Z tych homeopatycznych granulek na bóle piersi najlepiej na mnie działa Actea racemosa 9Ch. Te granulki bierzemy 3 razy dziennie po 5 sztuk. 
Nie namawiam do leczenia homeopatycznego! Absolutnie! Chciałam tylko zauważyć, że na bóle piersi można sobie pomóc różnymi sposobami.


A Ty jak sobie radzisz z bólem piersi?
A może jesteś tą szczęściarą, która takich bóli nie ma?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 DS , Blogger