Kolagen naturalny Colway
Postaw mi kawę na buycoffee.to

19:10

Spring rollsy - wyśmienita i błyskawiczna przekąska na każdą imprezę!

Miałam zamiar wstawić ten przepis w sobotę, ale niestety po zrobieniu tych boskich spring rollsów nie mogliśmy się im oprzeć i zaraz po zrobieniu zdjęć, zaczęliśmy pałaszować.

Kto nigdy ich nie jadł - nie zrozumie. To jest taaaakie pyszzeeeeee!

Przyznam, że jestem fanką sushi. Zresztą nie tylko ja. Mój mąż też uwielbia. Dzieciaki to samo. Chociaż w smaku spring rollsy sushi nie przypominają, to jedno jest pewne - jeśli nie jesteś zwolennikiem takich potraw, ten przepis pewnie nie przypadnie ci do gustu. 

Moja przyjaciółka, która sushi nie jada, ryb nie lubi i generalnie nie jest zwolenniczką jadzenia niczego na surowo, powiedziała "ble!". Tak więc spring rollsy, podobnie jak sushi - albo się kocha albo nienawidzi.

Jak już wielokrotnie pisałam, fotograf ze mnie kiepski, więc zdjęcia może nie są tak apetyczne jakbym chciała, ale zapewniam, że warto spróbować tego specjału i zachęcam do zrobienia go ze swoich ulubionych składników.

Spring rollsy 


spring rollsy



Gdybyście szukali przepisu na spring rollsy to zobaczylibyście, że każdy robi je inaczej. Tak naprawdę to co włożycie do środka zależy tylko i wyłącznie od waszych upodobań. Testujcie, szukajcie swoich smaków! U mnie "nadzienie" było w każdym rollsie inne, a korzystałam z takich składników:

paluszki krabowe
szpinak baby
papryka
kiełki rzodkiewki
makaron ryżowy
awokado

Jak zrobić spring rollsy?

Przepis jest banalnie prosty. Najważniejszy jest papier ryżowy. Ja kupuję na promocjach - wtedy można go dorwać w naprawdę super cenie. W opakowaniu zwykle jest 10-12 listków. 

Wyjmujemy listek papieru z opakowania, smarujemy wodą i czekamy, aż zmięknie. Na środku układamy to co lubimy, zwijamy rollsa. Gotowe! Jak prosto i szybko, prawda? :)

W jaki sposób zawijać rollsy?

Ja zwijam tak samo jak krokiety, ale tak naprawdę na opakowaniu zwykle jest obrazek, którym można zobaczyć jak to zrobić.

No cóż, nie pozostaje mi nic innego jak zaprosić do oglądania tych kilku zdjęć i zachęcić do wypróbowania rollsów :)






Aha - rollsy fajnie smakują w towarzystwie jakiegoś wyrazistego sosu. U nas to był sos słodki chilli.
W kolejnym poście pokaże wam co zrobić, gdy się okaże, że kupiliśmy papier ryżowy, a on jest połamany! :)

Sprawdź cenę

2 komentarze:

  1. Powiem, że nigdy nie robiłam rollsów, aż sama sobie się dziwię. Łapię przepis i dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojjj to koniecznie musisz spróbować! Gwarantuję, że się w nich zakochasz! :)

      Usuń

Copyright © 2016 DS , Blogger