Kolagen naturalny Colway
Postaw mi kawę na buycoffee.to

15:20

Moje trzy proste i niezawodne kroki do szybkiego zrzucenia wagi

Hejka!

Ci, którzy czytają mnie regularnie wiedzą, że się ostatnio trochę zapuściłam, że znowu mam cellulit (buuu), że marzę o tym, by dość szybko wrócić do dawnej kondycji i wagi. Szybko - ale z głową - to znaczy:

- tak by nie mieć za chwilkę efektu jojo
- no i tak, by zrobić to zdrowo, dla siebie, dla swojego ciała

Na jakim etapie odchudzania jestem teraz ?


Po pierwsze - nie stosuję żadnej restrykcyjnej diety. Staram się sama siebie kontrolować.

Po drugie - codziennie szczotkuję swoje ciało na sucho albo mąż robi mi masaż (staram się maltretować swoją skórę przynajmniej raz dziennie, czasem nawet dwa, bo wiem, że w przeciwnym razie nie ujędrnię skóry, a nie chce mieć sflaczałego wiszącego brzucha albo ud)

Po trzecie - raz, czasem dwa razy w tygodniu robię sobie body-wrapping, bo chce się też pozbyć cellulitu, bo mam go masakrycznie dużo, jak masz mocne nerwy to zapraszam zobaczyć TUTAJ są zdjęcia.

Te trzy punkty w odchudzaniu są bardzo ważne. Bo odchudzanie to nie tylko dieta, ograniczenia, restrykcje. Ważne jest także dbanie o ciało z zewnątrz. Bo wyobraź sobie tylko co stanie się z Twoją skórą jak uda Ci się zrzucić kilka lub naście kilo... będziesz zadowolona wyglądając tak:

Fot. wizaz.pl

Jakbym tak wyglądała po odchudzaniu to szczerze mówiąc wolałabym już zostać gruba ;(

Dlatego ostrzegam: jeśli tylko sobie narzucisz restrykcyjną dietę i nie będziesz dbała o skórę, to może się tak skończyć!

Ujędrnić skórę możesz specjalnymi koncentratami, masażami, szczotkowaniem na sucho, peelingiem.

No dobra, a teraz do sedna:



Moje trzy proste i niezawodne kroki do szybkiego zrzucenia wagi


1. Ograniczaj cukier i skrobię

Ja wiem, że to trudne, ale zobaczysz jak szybkie i spektakularne efekty osiągniesz.

Jak to zrobić? Jak odmawiać sobie słodyczy?

Najlepiej najadaj się do syta (ale nie opychaj, rzecz jasna!) i kontroluj poziom cukru.
Ja gdy mam ochotę na słodycze robię sobie owsiankę. Po takim posiłku długo nie jestem głodna i wcale nie chce mi się słodyczy. Zauważyłam, że u mnie największa ochota na słodycze pojawia się wtedy gdy jestem jakaś niedojedzona. Postanowiłam więc, że będę jadła dużo kasz, owsianek, otrąb :)
Aha i jeszcze jedno - jeśli już naprawdę nie możecie się powstrzymać, zjedzcie czekoladę gorzką (najlepiej 70%), ale UWAGA - przed 12.00! Po 12.00 raczej pójdzie Wam w boczki ;)

2. Jedz białko, kontroluj węglowodany

To zasada niemal każdej diety: białko w każdym posiłku i warzywa, najlepiej o niskiej zawartości węglowodanów.

Źródła białka:
Mięso - wołowina, kurczak, wieprzowina, jagnięcina
Ryby i owoce morza - łosoś, pstrąg, krewetki, homary itp.
Jaja kurze

Warzywa o niskiej zawartości węglowodanów:
Brokuły
Kalafior
Szpinak
Jarmuż
Brukselki
Kapusta
Szwajcarski Chard
Sałata
Ogórek
Seler

Wszystkie uwielbiam! :)

Jeśli śledzisz mój profil na FB, to wiesz, że co jakiś czas podrzucam tam fajne, proste i szybkie przepisy na lekkie dania z taki właśnie warzywami. Kotleciki, placuszki, warzywka pieczone... PSZZOTA!

3. Jedz zdrowe tłuszcze

To nieprawda, że jeśli chcesz schudnąć musisz ograniczyć jedzenie wszystkiego co zawiera tłuszcz. Zdrowe tłuszcze musza być włączone do diety, inaczej nie schudniesz zdrowo (zdziwiona!?)

Źródłazdrowego tłuszczu:
Oliwa z oliwek
Olej kokosowy
Olej z awokado
Masło

A jak tam u Was? :)
Co jecie?
Czym się smarujecie?
Masujecie się? :)

Ps. Ja już niebawem pokaże Wam efekty mojego odchudzania i usuwania cellulitu, bo już widać! JUPI! :)

3 komentarze:

  1. czekam na efekty:)
    pink--place.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Post warzywn0-owocowy Dr Ewy Dąbrowskiej leczy celulit.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog. Post dr Dąbrowskiej jest fajny ale bardzo ciężko wyjść z tej diety, trzeba to zrobić bardzo umiejętnie w przeciwnym razie będzie efekt jojo. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 DS , Blogger