Kolagen naturalny Colway
Postaw mi kawę na buycoffee.to

00:40

Dieta militarna - 3 dni i 5 kilo mniej?

Zauważyłam dzisiaj, że dawno nie pisałam wam o dietach. Czas to nadrobić, bo przecież tytuł bloga zobowiązuje! ;)

Słyszeliście o Diecie Militarnej? Inaczej zwana jest dietą 3 dniową. Dieta militarna jak sama nazwa wskazuje jest bardzo rygorystyczna. Niby można na niej schudnąć 5 kilo (przynajmniej tak obiecuje ten kto ją wymyślił), ale nie jestem pewna czy chciałabym się podjąć tak trudnego wyzwania i czy gra jest warta świeczki. Nie przepadam za rygorami, nakazami, ustalonymi z góry jadłospisami. Nie lubię się głodzić! A już na pewno nienawidzę efektu jojo.No ale może niektórzy z was się skuszą, więc...

Dieta militarna - jadłospis


Dieta militarna to 3 dni ścisłego przestrzegania jadłospisu. A wygląda on tak:

DZIEŃ PIERWSZY

http://blessedmommy.hubpages.com

Śniadanie - pół grapefruita, kromka chleba a masłem orzechowym, kawa lub herbata
Obiad - pół filiżanki tuńczyka, kromka chleba, kawa lub herbata
Kolacja - chude mięso, szklanka zielonej fasolki, pół banana, jedno jabłko, puchar lodów waniliowych

Czytaj także: Dieta zupowa

DZIEŃ DRUGI


http://blessedmommy.hubpages.com

Śniadanie - jajko, kromka chleba, pół banana
Obiad - serek wiejski, jajko na twardo, 5 krakersów
Kolacja - 2 kiełbaski (parówki), jedna szklanka brokuła, pół szklanki marchewki, pół banana i pół szklanki lodów waniliowych


DZIEŃ TRZECI

http://blessedmommy.hubpages.com

Śniadanie - 5 krakersów, plasterek sera, jabłko
Obiad - jedno jajko na twardo, kromka chleba
Kolacja - puszka tuńczyka, pół banana, puchar lodów waniliowych

W diecie zalecane jest wypijanie dziennie 950 ml wody lub innych bezcukrowych napojów.

Czy ta dieta działa?

Czy naprawdę schudniemy 5 kilo w ciągu trzech dni?




Eksperci ponoć zapewniają, że ograniczenie kalorii do 1000 dziennie przez trzy dni z rzędu powinno przyspieszyć metabolizm dzięki czemu będziemy szybciej spalać tłuszczyk. Tym samym naprawdę mamy szansę zgubić nawet 5 kilo w ciągu tych trzech dni.




Musimy jednak trzymać się sztywno jadłospisu. Jeśli go zmodyfikujemy dieta nie zadziała. Aha i jeszcze jedno. Założeniem diety jest stosowanie jej co 4-5 dni. Więc nie myślcie sobie, że robicie dietę raz, chudniecie 5 kilo i tyle... W przeciwnym razie - JOJO jak nic! :)

Ktoś się skusi na dietę militarną?
A może macie już jakieś doświadczenia z dietami 3-dniowymi?

Źródło inspiracji: http://blessedmommy.hubpages.com

9 komentarzy:

  1. Kurcze, trochę się nie zgodzę. Dlaczego? ponieważ przy diecie na 1000 kcal Twoje ciało powinno spowolnić metabolizm. Fakt, możesz stracić na wadzę ale to chwilowe.
    Pozdrawiam, www.teambody.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. To jest chyba dieta samobójców :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja na pewno nie! uważam, że diety to zło, trzeba po prostu zdrowo się odżywiać i efekty na pewno będą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety moim zdaniem efekt jojo jest w pakiecie przy tej diecie :) Zrzuć Brzuch

    OdpowiedzUsuń
  5. Ekstremalna dieta i jestem do takich bardzo mocno uprzedzony. Zdecydowanie lepiej stosować dietę w zestawieniu z ćwiczeniami dłużej z pożytkiem dla zdrowia, a co do takiej 3-dniówki mam wątpliwości czy nie odbije się na zdrowiu negatywnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Również mam wątpliwości - przecież nawet nie jedząc przez 3 dni nie schudniemy tych 5 kilo.....takie mocne rozregulowanie diety też nie jest korzystne dla naszego zdrowia oraz samopoczucia - zbilansowana dieta to klucz do smukłej sylwetki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Z szybkimi dietami chodzą duże efekty jojo. Druga sprawa 5 kilo w 3 dni to jest katorga nie tylko dla Ciebie, ale też i dla zdrowia. Nie polecamy, a nawet kategorycznie zakazujemy. Nie będzie to stałe 5 kilo. Z własnego doświadczenia powiem, że można osiągnąć szybkie efekty, w 2 tygodnie przed wyjazdem na Bałtyk zrzuciłem 4kg, efekt mega... Wróciłem z nad morza, wróciłem do swojej diety ~3tyś kcal, ze względu na kontuzję nie mogłem ćwiczyć i co? Po 3 tygodniach przytyłem 7. 77kg, tyle nigdy nie ważyłem nawet po kilkumiesięcznej masówce (bo mięśnie rosną dłużej zalewamy się tłuszczem).

    Zdecydowanie nie warto robić diet krótkotrwałych. Lepiej po prostu zmienić nawyki i wtedy nie tylko przyjdą efekty, ale i polepszy się zdrowie, a efekt jojo nie będzie groził.

    Porzuć pomysł, zdecydowanie. :)
    Pzdr.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wedlug mnie ta dieta jest dobra jesli jestes stalym podjadaczem przekasek i ciagle czujesz glod. Pewnego rodzaju rygor zeby skurczyc troche zoladek. Dobre na poczatek diety. Po takich trzech dniach zaczac normalna diete bo wtedy juz nie ma takiego laknienia. Wiem po sobie haha

    OdpowiedzUsuń
  9. Od niedzieli zaczynam, to się przekonam :) (tylko to nie do końca jest tak, że powtarza się ją co 4-5 dni, z tego co na wszystkich innych stronach pisze, to to jest dieta 7 dniowa, tyle że pierwsze 3 dni wyglądają mniej-więcej tak jak zostało to tutaj opisane, a przez kolejne 4 dni należy jeść to co zwykle lecz ściśle liczyć kalorie i nie przekraczać 1500kcal dziennie /kobiety/ lub 1600kcal /mężczyźni/).
    Efekt jojo? no pewnie - jak ktoś po diecie wraca do starego sposobu żywienia, to czego oczekuje? Moim zdaniem takie diety są ok jeśli ktoś planuje je na początek zmiany nawyków żywieniowych (jak ja). I niekoniecznie mam tu na myśli drastyczną zmianę typu zero słodyczy ;) ale można zamiast 2 ciastek zjeść jedno... a zamiast sporej porcji obiadu zjeść połowę, zamiast widocznej warstwy masła na kanapce tylko lekko maznąć, zamiast większej porcji jeść dłużej (i dłużej gryźć!) mniejszą - to są drobne rzeczy, które mogą mieć znaczenie. Tylko moim zdaniem tak z niczego przejść na lepsze nawyki i mniejsze porcje jest trudno, dlatego ja zaczynam od takiej (akceptowalnej dla mnie jeśli chodzi też o produkty) diety na początek przestawienia się :)
    A żeby tego rodzaju dieta nie spowolniła metabolizmu, to trzeba zacząć ćwiczyć w trakcie!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 DS , Blogger