Kolagen naturalny Colway
Postaw mi kawę na buycoffee.to

00:00

Błyskawiczne kulki jabłkowe - zajebisty przepis! :)

 
A dziś będzie przepis na coś pysznego. Przed chwilką robione, świeżutkie, zdrowe i małokaloryczne kulki jabłkowe z macą. Na noc robione, bo w dzień mi dzieciaki nie pozwoliły, a chodził za mną ten przepis już od dawna, aż dziw, że nie zrobiłam tego wcześniej. Kulki się robi błyskawicznie i tak samo szybko (albo i jeszcze szybciej znikają z talerza), więc ostrzegam, nie róbcie ich na noc, bo nie można się powstrzymać od zjedzenia! Ja już dziś zgrzeszyłam, ehhh..
Pachną na cały dom, apetycznie wyglądają, a smakująąąąąą nieziemsko! Lekkie niczym puszek, mięciutkie... ojjj, co wam będę zachwalać! Spróbujcie sami! :)

A kulki robi się tak:

100 g macy (UWIELBIAM MACĘ W KAŻDYM SMAKU!)
2 jabłka
jajko
łyżeczka cynamonu i łyżeczka cukru

Macę rozdrobnić (ale nie żeby zrobić z niej pył, tylko po prostu połamać na drobniejsze kawałki), ja zrobiłam to w blenderze. Jabłka zetrzeć na tarce na dużych oczkach, połączyć z macą, cynamonem, cukrem i jajkiem. Odstawić na 20 minut, by maca mogła zmięknąć i wchłonąć sok z jabłek. 
Formować kulki, układać na papierze do pieczenia. Piec 15 minut w temperaturze 180 stopni.

Wartość energetyczna wszystkich kulek630kcal
Wartość energetyczna jednej kulki- 30 kcal

Po upieczeniu wyglądają tak:





SMACZNEGO!

Nie zjedzcie sami wszystkich kulek! ;)


Przepis pochodzi ze strony: smak-zdrowia.blogspot.com

6 komentarzy:

Copyright © 2016 DS , Blogger