Obserwatorzy

piątek, 25 września 2015

Właściwe połączenie diety z treningiem, czyli co jeść przed ćwiczeniami

Nie wiem czy wiecie, ale aby schudnąć bardzo ważne jest to co jemy przed ćwiczeniami. Nie możemy rezygnować ze śniadania, tym bardziej jeśli si odchudzamy, bo w ten sposób tylko spowalniamy swój metabolizm. Aby tłuszcz nie miał żadnych szans na odłożenie się w naszym organizmie, a ten który tam jest szybko się spalił prawidłowo dobieraj produkty, które kładziesz na talerz. Dzisiaj powiem wam co jeść i co pić, by trening był jeszcze efektywniejszy. Zapraszam do czytania! :)



Sukces odchudzania polega na prawidłowym połączeniu diety z ćwiczeniami. Sportowcy jedzą przed treningiem dużo produktów białkowych, bo wysiłek ogranicza przyswajanie białka przez mięśnie. Kiedy jest go zbyt mało, mięśnie zużywają własne rezerwy białkowe, a nie jest to korzystne do regeneracji mięśni i polepszenia ich kondycji. Zatem jeśli chcesz zamienić tkankę tłuszczową w mięśnie możesz brać z nich przykład! :)

Oto moje rady, co jeść przed treningiem

BIEGANIE



Jeśli zamierzasz biegać warto na śniadanie zjeść trochę węglowodanów np. kromkę chrupkiego chleba, zbożowe ciastko, banana. Jeśli zamierzasz biegać dłużej niż 30 minut w trakcie treningu można schrupać jakieś warzywo lub owoc.

Po bieganiu warto wypić szklankę wody z sokiem z cytryny aby zapewnić organizmowi odpowiednia porcje witaminy C i żelaza.

Niektórzy twierdza, że minimalna długość biegu każdego dnia powinna wynosić 5 km. ale ja jestem zdania, że nawet kilometr jest lepszy niż nic, więc ruszaj się chociaż trochę,  dla zdrowia!

JAZDA NA ROWERZE



Przed treningiem przydałby się zastrzyk węglowodanów podobnie jak podczas biegania, radze zjeść np. mała porcję makaronu zbożowego lub kanapkę z pieczywem wielozbożowym. Warto też napić się soku jabłkowego lub wody mineralnej.

PŁYWANIE



Pływanie to duży wysiłek dla organizmu, szczególnie, że podczas pływania pracują nam wszystkie mięśnie. Podczas pływania możemy sporo schudnąć i ładnie wymodelować sylwetkę, ale jeśli pływania nie połączymy z dietą, to nie liczmy na spektakularne efekty. Aby organizm miał wystarczająco dużo siły i tlenu jedz produkty zawierające dużo żelaza i witaminy C. Postaw na: ryby, drób, produkty sojowe, warzywa liściaste, wątróbkę.
Z ciekawostek powiem wam, że najlepsze efekty osiągniecie jeśli będziecie pływać szybko kraulem lub delfinem :)

AEROBIK




Aerobik lub ćwiczenia, które wykonujesz w domu także będą skuteczniejsze jeśli przed treningiem zjesz coś lekkiego, np. jogurt, mleko z muesli lub kaszę jaglaną.

TENIS



Nie wiem czy są tu tacy co grają w tenisa ale jeśli tak, to nie zapominajcie dostarczać organizmowi magnezu, bo tenis jest sportem dosyć wyczerpującym. Przed meczem zjedzcie garść orzechów albo kanapkę z wieloziarnistego pieczywa.


A czym się wspomagacie podczas ćwiczeń by więcej schudnąć?

Wiecie, że możecie mieć lepsze efekty jeśli będziecie używać kosmetyków, które przyspieszą spalanie tkanki tłuszczowej?
Ja polecam L-karnitynę. Wiem, że działa bo stosowałam ją kiedyś przez jakiś czas i faktycznie moja skóra była bardziej jędrna, a efekty ćwiczeń szybciej widoczne. Zresztą, co ja wam będę mówić, kliknijcie TUTAJ i zobaczcie jakie efekty można osiągnąć ćwicząc z  L-karnityną! :)



Zapisz się do newslettera!




Share this article!

4 komentarze:

  1. Do Biegania po zakończonym treningu warto jeszcze dodać banana w celu uzupełnienia elektrolitów

    Szczerze powiedziawszy ciężko powiedzieć co zjeść przed pływaniem bo jeśli będzie to wysiłek trwający ponad 30 min to nie można zjeść za dużo przed bo będziemy ociężali ale też nie można zjeść zbyt mało by starczyło sił

    OdpowiedzUsuń
  2. Cenne wskazówki. Do tej pory nie zagłębiałam się zbytnio w tą tematykę i może dlatego efekty moich ćwiczeń mnie nie satysfakcjonowały;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam, ja mam takie pytanko, czy ten kosmetyk z L-karnityną nakładasz podczas ćwiczeń? Bo ja smaruje się po ćwiczeniach, może źle coś robię. Proszę o poradę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Diety i ich Sekrety23 maja 2016 16:54

      I bardzo dobrze robisz! Bo to się powinno właśnie tak robić. Ja bym ci zalecała dodatkowo smarować się rano na przykład, albo wieczorem. Tak żeby ze dwa razy dziennie wyszło :)

      Usuń

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML