Kolagen naturalny Colway
Postaw mi kawę na buycoffee.to

13:55

Twój asystent odchudzania



Dzisiaj chciałam wam przedstawić jedną fajną stronkę, którą nazwałam asystentem odchudzania. Na stronę wejdziemy klikając TUTAJ To doskonałe rozwiązanie dla wszystkich tych, którzy chcą się odchudzać, a nie mają na tyle samozaparcia, by się kontrolować w jedzeniu i piciu. Dzięki tej stronce będzie to możliwe. Wpisujemy każdego dnia co jemy, co pijemy oraz ile i jak ćwiczymy, a nasz asystent śledząc naszą aktywność każdego dnia będzie nas upominał, by nie przesadzać z jedzeniem, albo przypominał o ćwiczeniach czy piciu wody. Fajne jest też także to, że możemy zainstalować asystenta w komórce lub tablecie, by mieć go zawsze przy sobie! Ja jestem zachwycona! Nikt mnie do tej pory nie potrafił tak zmotywować jak My Fitness Pal! Strona jest w języku angielskim, więc napiszę wam krok po kroku jak się po niej poruszać. To naprawdę nic trudnego,  na początku może stwarzać troszkę kłopotów osobom, które nie znają angielskiego, ale od czego mamy „tłumacza”!? ;)



No to zaczynamy!

Na początku trzeba się zalogować. Logować można się przez e-mail lub przez facebook’a.



Następnie wpisujemy wszystkie dane uzupełniając poszczególne rubryki, jak na zdjęciu.



Możemy zaprosić znajomych do korzystania wpisując ich e-mail.



No i mamy ekran startowy! Program wyliczył Ci ile kalorii dziennie musisz przyjąć i ile spalić, aby uzyskać wymarzoną sylwetkę. Przeczytaj sugestie My Fitness Pal i przemyśl to! ;)



A tutaj mamy ekran podsumowujący naszą aktywność z całego dnia.



W zakładce EXERCISE, przez przycisk „ADD EXCERCISE” możemy dodawać ćwiczenia, które wykonywałyśmy w ciągu dnia.



Niestety musimy znać nazwy ćwiczeń w języku angielskim. Gdy klikniemy na ćwiczenie asystent zapyta nas o czas jego trwania. Po wpisaniu wartości, zostaną obliczone spalone kalorie. 



Oprócz ćwiczeń możemy dodawać do listy wszystko co jadłyśmy danego dnia. I tutaj miła niespodzianka, bo potrawy można wpisywać w języku polskim. 




Gdy klikniemy w produkt wymieniony na liście, po prawej strony pojawi nam się kolejne pytanie o ilość/ wagę produktu, który zjadłyśmy.

Po dodaniu pojawia nam się tabela posiłków jakie zjadłyśmy tego dnia. W ten sam sposób możemy dodawać napoje i przekąski. Asystent cały czas wylicza nam kalorie, ilość węglowodanów, tłuszczu, białka sodu oraz cukru. 


Kolejną fajną sprawą jest możliwość dodawania przepisów. Wystarczy na niebieskim pasku u góry odnaleźć przycisk RECIPES i po kliknięciu w niego pojawia się pole, w które należy wkleić link z przepisem do dania, które zamierzamy przygotować. Następnie klikamy MATCH INGREDIENTS i dodajemy do posiłków w ciągu dnia.


A tutaj mamy wykres, który pokazuje co się dzieje z naszą wagą. Zobaczyć, że spada nam waga, baaaaardzo motywujące! :)




Jak widzicie asystent jest świetnym pomocnikiem dla każdego kto poważnie myśli o diecie i kontrolowaniu swoich posiłków.



Na koniec dnia w podsumowaniu widzimy co jadłyśmy, co piłyśmy, ile kalorii spaliłyśmy… nie wiem jak dla was, ale dla mnie to niezwykle motywujące jak zobaczę, że przyjęłam za dużo kalorii i za mało się jakiegoś dnia ruszałam. 
Asystent jest naprawdę bardzo fajnym i prostym (intuicyjnym powiedziałabym) programem, wystarczy chwilkę po nim pochodzić (poklikać) i już będziemy wiedziały jak się poruszać. Dla tych osób, które nie znają języka angielskiego pomocne może być logowanie przez przeglądarkę np. google chrome, która ma opcję tłumaczenia strony.

Jak wam się widzi odchudzanie z asystentem? :)

1 komentarz:

  1. aplikacja fajna:) ja już z wielu korzystałam po czym okazywało się że nie ma wszystkich produktów a z dodanie jest tyle plątania:( zrezygnowałam

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 DS , Blogger