Obserwatorzy

czwartek, 17 kwietnia 2014

5 rad na płaski brzuch

Idą święta, czas obżarstwa i dawania sobie upustu na wszystko. Jeszcze tylko jeden kawałeczek ciasta, jeszcze tylko jedna łyżeczka sałatki... w potem płacz i zgrzytania zębami - gdzie się podział mój płaski brzuch!? Czy powiedzenie, że kobieta jest na diecie całe życie to tylko stereotyp? Nie można generalizować. Są wśród nas takie, które odchudzają się od czasu do czasu, są też takie, które dbają o linie, uważnie nakładają na talerz wszelkie dobra i ćwiczą, ćwiczą, ćwiczą...

A Ty do której z tych grup należysz? Czy będziesz sobie odmawiała tych wszystkich pyszności z wielkanocnego stołu, czy zjesz więcej niż na co dzień, a po świętach wrócisz do diety? Bez względu na to, czy jesteś wytrwała w swoich postanowieniach dietetycznych, czy robisz sobie czasami dzień bez diety przeczytaj o moich pomysłach na płaski brzuch. Przydadzą się nie tylko na "po świętach".

Naturalne sposoby na płaski brzuch


1. Pij herbatę zieloną i yerbe

Herbata i zioła pobudzają wytwarzanie soku żołądkowego, co pomaga w trawieniu. Dodatkowo warto dodać, że zamiast soku, czy nawet wody pijąc je do posiłku będą wspierały mięśnie jelit i pomagały w usuwaniu z organizmu toksyn.

Zielona herbata zawiera witaminy A, B, B2, C, E i UWAGA - niesłodzona nie zawiera kalorii! Herbata zielona przyspiesza metabolizm i hamuje łaknienie. Jeśli więc będziemy ją pić regularnie, to będziemy mieć mniejszy apetyt. Warto zatem pić podczas świat zieloną herbatkę. 

A oto jedna z propozycji - Herbatka Wielkanocna


"Szaro - zielony susz zachowanych w całości liści herbaty, rozświetlają jasne refleksy płatków słonecznika i jaśminu. Jednak prawdziwą tajemnicę jej oryginalnego smaku stanowi dodatek ususzonych krążków czarnej oliwki.

Gotowy napar, cieszący oczy klarownym, miodowo-bursztynowym kolorem, zaskakuje trudnym do zdefiniowania, delikatnie cytrusowym zapachem. Jednak to nie koniec niespodzianek! Z każdym łykiem, krok po kroku odkrywamy oryginalną urodę przenikających sie aromatów. Cierpki, zdecydowany smak zielonej herbaty łagodzą subtelne nuty kwiatowych dodatków. Czarna oliwka nie tylko dodaje charakteru całości, ale też sprawia, że konsystencja naparu wydaje sie być lekko oleista.

Herbata Wielkanocna to doskonała towarzyszka przy świątecznym stole. Wspomaga trawienie, niweluje uczucie sytości, a swoim głebokim, gorzkawym smakiem przełamuje smak słodkich, wielkanocnych mazurków". KRAINA HERBATY

Yerba mate to roślina, z której liści robiony jest napar w postaci herbatki. Yerba ma cudowne własciwości, po pierwsze oczyszcza lepiej jak herbata zielona i pobudza bardziej niż kawa! Uwielbiam ją i piję codziennie! Przyznam się, że czasami gdy jestem głodna, a czuję, że i tak już za dużo zjadłam, parzę sobie yerbe i już po kilku łykach jest lepiej. Uczucie głodu szybko znika i mój brzuch jest ocalony! ;)



Oto jakie jeszcze inne właściwości ma yerba mate:
-pobudza układ nerwowy i usuwa uczucie zmęczenia
-ma działanie antyoksydacyjne
-zwiększa koncentrację, ułatwia zapamiętywanie
-wzmacnia kości i zęby oraz poprawia odporność organizmu

Yerbę możecie kupić TUTAJ.
Polecam wiśniową, moja ulubiona! :)

Jeśli zdecydujecie się już, by wypróbować yerbę czy jakaś inną herbatkę, to posłuchajcie mojej rady. Zrobicie jak zechcecie, ale ja nie polecam kupowania herbat w zwykłych sklepach. Dlaczego? Powód jest prosty te herbaty to pseudoherbaty! Co może być wartościowego w mieszance, a właściwie pyłku zamkniętym w papierowej torebce?! Ja uwielbiam herbaty i próbowałam już z rożnych źródeł, różnica w smaku jest niesamowita! Lepiej już kupić herbatę w sklepie zielarskim czy na wysepce w markecie, gdzie sprzedawane są produkty specjalistyczne niż pić te syfiaste herbatki z saszetek. Ta zasada spełnia się szczególnie w przypadku yerby. Yerba jest napojem specyficznym i jeśli już na samym początku kupimy z jakiegoś niesprawdzonego źródła, to szybko się zniechęcimy i zaprzestaniemy ją pić, a szkoda, bo jest naprawdę wartościowym napojem. Polecam Krainę Herbaty, bo to jest sprawdzone przeze mnie źródło. Zrobisz jak uważasz, ale gwarantuję, że jeśli kupisz yerbę za 3 zł w zwykłym sklepie, nie będziesz zadowolona i z doznań smakowych i z efektów, bo ich po prostu nie będzie.

2. Zioła na płaski brzuch

Kolejnym sposobem na poprawę kondycji twojego brzuszka są zioła. Zioła to nasi zieloni przyjaciele, sprzymierzeńcy nie tylko w walce z chorobami ale także odchudzaniu. Znalazłam fajna mieszankę ziołową, która świetnie działa! 


Oto krótki opis:
"Działanie tej mieszanki wzmaga przyspieszająca metabolizm, południowoamerykańska Yerba Mate. Barwny susz złożony jest także z owoców dzikiej róży, werbeny cytrynowej, korzenia lukrecji, imbiru, płatków róży oraz kwiatków rumianku. Gotowy napar roztacza ledwie wyczuwalny, cytrusowo-kwiatowy zapach.

Werbena ceniona jest za swe właściwości wyszczuplające i stanowić częsty dodatek do odchudzających kremów czy balsamów". KLIK: KRAINA ZIÓŁ

Jakie jeszcze inne zioła wspomagają odchudzanie i zrzucenie brzucha?



Fiołek trójbarwny - oczyszcza i poprawia wygląd skóry
Kruszyna pospolita - najlepsza na zaparcia i zaburzenia trawienia
Krwawnik - stymuluje procesy trawienne
Lubczyk - redukuje nadmierną fermentację w jelitach, doskonale radzi sobie ze wzdęciami
Mięta - łagodzi wzdęcia i poprawia trawienie
Mniszek lekarski - oczyszcza i reguluje przemianę materii
Skrzyp polny - oczyszcza z toksyn i wspomaga metabolizm
Poziomka - napar z jej liści stymulują przemianę materii
Bazylia - działa przeciwskurczowo pobudza produkcję soku żołądkowego
Tymianek - poprawia pracę żołądka
Chrzan - najlepszy pogromca tłuszczu
Yerba mate - zmniejsza łaknienie i przyspiesza przemianę materii
Pu-Erh - obniża poziom "złego" cholesterolu i przyspiesza spalanie tkanki tłuszczowej



3. Top 5 ćwiczeń na brzuch

Oczywiście nie obędzie się bez ćwiczeń. Nie myślcie sobie, że płaski brzuch osiągniecie jedynie pijąc herbatki i zioła. Aby mieć piękny brzuszek warto byłoby pomyśleć o ćwiczeniach. Wykonujcie je systematycznie, a efekty zaczną być widoczne szybciej niż się spodziewacie. Oto moje Top 5 ćwiczeń na płaski brzuch, moim zdaniem to najlepsze ćwiczenia jakie mogą być, bo efekty są szybko widoczne, a przecież o to nam chodzi! ;)
Dodatkowo posegregowałam je od najlżejszych do hardkora, tylko dla prawdziwych twardzielek ;)

Miejsce pierwsze 

Rowerek na brzuchu

Miejsce drugie

Leżenie na plecach i wypychanie nóg w górę

Miejsce trzecie

Brzuszki z rękami założonymi za głowę (a nie kark! to ważne!)

Miejsce czwarte

Krzesełko przy ścianie z piłką między nogami. (To jedno z ćwiczeń izometrycznych, polegające na oparciu się plecami o ścianę i siedzeniu na wyimaginowanym krzesełku. Trzymając między nogami piłkę ćwiczymy przy okazji wewnętrzną stronę ud. Ćwiczenie należy wykonywać zwiększając każdego dnia czas o kilkanaście sekund, czyli np. zaczynamy od 1 minuty i codziennie robimy o 15 sekund dłużej).

Miejsce piąte

6 weidera

Nie ma co udawać, to ostatnie ćwiczenie jest najlepsze jeśli chodzi o brzuch, ale jednocześnie tak trudne, że jeśli na co dzień nie ćwiczysz, to nie będziesz w stanie za pierwszym podejściem wykonać poprawnie wszystkich ćwiczeń...

4. Śpij i śnij!

Podczas odchudzania bardzo ważny jest sen. Jeśli dużo pracujesz, dużo siedzisz przed komputerem i mało śpisz nie dziw się, że mimo tego, że ćwiczysz regularnie z koleżanką ona chudnie więcej i szybciej niż Ty, może po prostu więcej śpi. 
Wysypianie się nie tylko sprawia, że masz więcej energii, chętniej i lepiej wykonujesz ćwiczenia, ale także mniej jesz, a twoje ciało pracuje w zgodzie z umysłem.

5. Kosmetyki wspomagające

Jeśli zamierasz się odchudzać radzę zainwestować w kosmetyki. Dlaczego? Hmm... Na przykład dlatego... ;)

studiosekret.pl

imsilm.blog.pl

polskatimes.pl

Zakładam, że skoro już się bierzesz za siebie, to nie po to, że wywalić z siebie "dwa kilo" wody, tylko żeby porządnie zrzucić kilka ładnych kilosów tłuszczu. Jeśli tak jest, to bez wspierania się kosmetykami nie da rady! Co ci da to, że schudniesz dużo skoro twoja skóra będzie obwisła, z rozstępami i cellulitem. Co ty potem z tym zrobisz? Włożysz do kieszeni spodni czy jak? ;)
Radzę dobrze się zastanowić nad kosmetykami wspomagającymi w odchudzaniu i ujędrniającymi.

Oto moje Top 3

1. Po pierwsze l-karnityna



Nie kupisz jej w zwykłym sklepie i to jest jeden z jej największych sekretów. Tylko te z nas, które podchodzą poważnie do odchudzania wiedzą co to jest l-karnityna i do czego służy. Ja nie będę się rozpisywać na ten temat, powiem tylko słowo klucz: NAJLEPSZY SPALACZ TŁUSZCZU jaki znam.
A kto ciekawy jak działa niech wejdzie TUTAJ, poczyta opinie, poogląda zdjęcia i zadecyduje, czy będzie się wspomagał i osiągał w krótszym czasie lepsze efekty, czy woli dojść do wszystkiego powooooooli, samodzielnie i bez wspomagaczy.

2. Koncentrat wyszczuplający


Kolejny fajny specyfik, który będzie czuwał nad tym, żeby przypadkiem nie odkładała nam się znowu tkanka tłuszczowa, którą przed chwilą spaliłyśmy. Link do poczytania więcej na temat tego kosmetyku TUTAJ.

3. Krem antycellulitowy


A ten krem można już spotkać właściwie w każdej drogerii. Dlaczego akurat ten? Bo go wypróbowałam, nie śmierdzi i działa. Pieniądze niewielkie dlatego też efekty nie będą tak spektakularne jak przy stosowaniu tych dwóch wyżej wymienionych specyfików, ale zdaję sobie sprawę, że każda z nas dysponuje różnymi funduszami. 

Jak wam się podobają moje sposoby na płaski brzuch? A jakie są wasze? Podzielcie się spostrzeżeniami :)



Zapisz się do newslettera!




Share this article!

8 komentarzy:

  1. Jestem wielką fanką yerba-mate mniej więcej od dwóch lat. Na dzień dzisiejszy zrezygnowałam niemal całkowicie z kawy na rzecz tych cudownych ziół :) Rzeczywiście potrafią zdziałać cuda w trakcie odchudzania.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się udało schudnąć przez święta - pierwszy raz w życiu :) Myślę, że ważne jest także to, aby nie myśleć intensywnie o każdej kruszynie sernika, bo można dostać fioła i w ostateczności zjeść dwa razy więcej. Wszystko jest dla ludzi, ale z umiarem. Fajne porady i blog. Pozdrawiam, Meg :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo przydatne porady - na początku miałam problem ze znalezieniem pierwszego kremu, na szczęście internet pospieszył z pomocą :D Obecnie testuję wiele tego typu kosmetyków i poszukuję dobrych porad na tego typu tematy - ten blog spadł mi z nieba :) Super
    Try to design

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny artykuł, jeżeli chcesz zobaczyć inne ćwiczenia na płaski brzuch zajrzyj do nas na fitneess.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Zastanawiam się czy słodzenie zielonej herbaty / yerby zmniejsza jej działanie... Czy ktoś wie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ania, lepiej zrobić słabszą herbatę niż słodzić - takie moje zdanie.

      Usuń
  6. Uwielbiam herbate do tego stopnia, że pije po 10 dziennie, a niestety wiem, że jest to niezdrowe.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne, zapraszam również na stronę która posiada ćwiczenia na brzuch w najlepszych formach!

    OdpowiedzUsuń

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML