Kolagen naturalny Colway
Postaw mi kawę na buycoffee.to

15:47

10 sposobów jak schudnąć do lata

Nie wiem jak ty, ja powoli już myślę o wakacjach. Wiosna to w moim mniemaniu idealna pora na zmiany. Miniony weekend spędziłam na totalnej rozpierdółce w moich szafach. Cichy fruwały aż pod sufit ;)
Zrób porządek w swojej głowie, zrób porządek w swojej szafie - dokona się zmiana w Twoim życiu - mówią.
Ja najpierw zrobiłam totalny bałagan, a potem porządek. Wrzuciłam połowę ciuchów do kontenerów przed blokiem, część poszło na Vinted, siatkę oddałam sąsiadce :)
Pozbyłam się starych rzeczy, teraz czekam na nowe. Znasz prawo przyciągania, albo prawo założenia? Wiesz o tym, że aby przyszło do ciebie coś nowego, najpierw musisz pozbyć się starego? Podobnie jest z dietą i odchudzaniem. Aby zmienić sylwetkę, aby schudnąć, najpierw trzeba pozbyć się starych przekonań i nawyków. A ponieważ lato coraz bliżej, proponuje zacząć już dziś. Jeśli chcesz schudnąć do lata, czytaj dalej, a poznasz 10 najskuteczniejszych sposobów na schudnięcie!

10 sposobów jak schudnąć do lata




1. Zmniejsz spożycie kalorii - nie jest tajemnicą, że schudniesz dopiero wtedy, gdy będziesz utrzymywać deficyt kaloryczny. może to zabrzmieć banalnie, ale jedz po prostu mniej kalorii niż robiłaś to dotychczas. 

2. Zwiększ spożycie białka - białko może pomóc w zmniejszeniu apetytu i zwiększeniu uczucia sytości. Zjedz białko z każdym posiłkiem i przekąską, czyli jedz: chude mięso, jajka, ryby, fasola, tofu i orzechy.

3. Unikaj przetworzonej żywności - żywność przetworzona często zawiera dużo cukru i tłuszczu, co utrudnia proces utraty wagi.

4. Zwiększ spożycie warzyw i owoców - warzywa i owoce są bogate w składniki odżywcze i błonnik, który wpływa na metabolizm. Dodawaj warzywa do każdego posiłku.

5. Zmniejsz spożycie cukru - cukier to zbędne kalorie. Możesz zrezygnować z niego całkowicie albo zastępować go zdrowymi zamiennikami np. stewią, erytrytolem.

6. Ruch może pomóc w spaleniu kalorii - postaraj się codziennie przynajmniej 30 minut ruszać.

7. Ogranicz spożycie alkoholu - alkohol jest wysokokaloryczny i może prowadzić do spożywania większej ilości żywności. Ogranicz spożycie alkoholu lub całkowicie go wyeliminuj.


8. Spożywaj zdrowe tłuszcze - zdrowe tłuszcze, takie jak oleje roślinne, awokado i orzechy, mogą pomóc w zwiększeniu uczucia sytości.

9. Zmniejsz spożycie soli - spożywanie nadmiernej ilości soli może prowadzić do zatrzymywania wody w organizmie. Ogranicz spożycie soli i wybieraj produkty o niższej zawartości sodu.

10. Popraw jakość swojego snu - brak snu może prowadzić do zwiększenia apetytu i spowolnienia metabolizmu. Dlatego ważne jest, aby dbać o odpowiednią ilość snu.

Tak wiem, pewnie myślisz sobie "przecież to wszystko jest takie oczywiste!". Zgadza się, ale skoro tak, to dlaczego szukasz sposobów na schudnięcie? Czyżbyś nie była zadowolona ze swojego wyglądu? Czyżbyś chciała schudnąć? No bo jeśli miałabyś idealną sylwetkę, na pewno nie byłoby cię tutaj.

Najprostsze rozwiązania są najskuteczniejsze. Najbardziej oczywiste rzeczy - najtrudniejsze do zrealizowania.

Na koniec powiem ci coś jeszcze. Powiem Ci, co ja zrobiłam, by odmienić swoją sylwetkę. Nazywam to metodą małych kroków. Każdego dnia zastanawiałam się, co mogę zmienić w swoim posiłku, by trochę go odchudzić i po prostu zaczęłam to robić. Zastępowałam lub eliminowałam z diety jedną rzecz, która sprawiała, że nie mogłam schudnąć. Cukier zastępowałam erytrolem, chipsy - orzechami, czekoladę - owocem itd...
Efektów nie było widać od razu. Nie było też ich widać szybko, ale pewnego dnia obudziłam się szczęśliwa, bo moja waga zaczęła spadać. Czego i Tobie Droga Czytelniczko życzę :)




Postaw mi kawę na buycoffee.to

2 komentarze:

  1. Mój mąż nie ma pracy i jej nie szuka. Nie mam siły i wsparcia od tego nieroba. Czy istnieje jakaś dieta dla aktywizacji? Przecież to nie jest mężczyzna tylko cwaniak i leń.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze to nie znam diety na lenistwo ;) Może warto z nim o tym porozmawiać? Albo przestać go wspierać ;) Skoro nie pracuje to nie ma swoich pieniędzy, więc może niech odczuje w jakiś sposób ich brak... taka motywacja chyba będzie najlepsza ;)

      Usuń

Copyright © 2016 DS , Blogger