Kolagen naturalny Colway
Postaw mi kawę na buycoffee.to

09:30

Seroszarlotka bezglutenowa! Błyskawiczne ciasto Fit dla łasuchów!

Jeśli jesteś łasuchem, ale jednocześnie nie lubisz skomplikowanych przepisów...

Jeśli jesteś na diecie bezglutenowej...

Jeśli nie możesz chwilowo jeść słodyczy...

Ten przepis jest dla Ciebie! Seroszarlotka fit ciasto bez cukru, bez glutenu, bez zbędnych ceregieli w kuchni. To ciasto jest idealne! Nie sądziłam, że kiedykolwiek to napiszę, ale naprawdę nie jadłam dawno tak obłędnego ciasta. Nie jestem mistrzem fotografii, ale to już wiecie i moje zdjęcia nie pokażą tej pyszności w seroszarlotce, ale wystarczy, że raz ją zrobicie, a zakochacie się! Zapewniam! Dobra, czas na przepis, szkoda gadania!


Seroszarlotka bezglutenowa



3 jabłka

4 jajka

250 g twarogu

4 łyżki słodziwa (u mnie erytrol)

5 łyżek mąki ryżowej

1 łyżka mąki ziemniaczanej

łyżeczka proszku do pieczenia

Jabłka kroimy w kostkę. Pozostałe składniki mieszamy łyżką lub mikserem. Bez zbędnych ceregieli. Mieszamy z jabłkami. Wylewamy do tortownicy. Pieczemy ok 25 min w temperaturze 180 stopni. I gotowe! Od co! Takie proste, a takie pyszne! :)

A teraz kilka zdjęć z przygotowania.








I na koniec taka wskazówka. Robiłam to ciasto kilka razy. Za każdym razem trzymałam się składników, ale robiłam z różnych mąk. Mąkę ryżową czasem zastępowałam owsianą, a ziemniaczaną kukurydzianą. Wszystkie miksy wychodziły pyszne. Można mieszać mąki dowolnie. Pamiętać jednak należy, że ciasto ma być dość gęste. 


SPRAWDŹ PRZEPIS NA: Tort bezglutenowy, bez mleka i cukru.


SMACZNEGO!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 DS , Blogger