Kolagen naturalny Colway
Postaw mi kawę na buycoffee.to

23:34

Masaż męża! Koncentratem na cellulit! Ale - działa!

Jest takie przysłowie, że szczęśliwa żona to zadowolony mąż - czy tam odwrotnie! Już nie pamiętam. Nieważne, chciałam powiedzieć, że tak naprawdę nieważne czy jesteś mężem czy żoną twoje zadowolenie równa się zadowoleniu partnera :)

Ostatnio wypróbowałam to na moim mężu, wiec wiem co mówię, nie jestem teoretykiem! Haha!
A było to tak...

Mój mąż jako facet z krwi i kości i dżentelmen w jednym nigdy nie pozwala na to aby jego kobieta (tudzież trzy - bo mamy dwie piękne córy) pracowała gdy źle się czują. Ja nie jestem królewną i raczej podpieram się nosem niż kładę na tapczanie i robię tipsy, ale tamtego dnia wymiękłam. Miałam tak ciężki dzień, że po powrocie z pracy po prostu poległam na łózko i nie dałam rady wstać choćby żeby zrobić sobie herbatę. A dzieciaki oczywiście hulaj dusza, piekła nie ma! Skoro mama niedomaga to znaczy, że pozwoli na więcej.. miały rację! Pozwoliła mama na więcej niż zwykle i efekt był taki, że po powrocie męża z pracy mama była już na wpół martwa. 

Pożaliłam się mojej połowicy, że nie daję już rady. I co zrobił mój mąż? Wziął wszystko na siebie, a mnie zaniósł na łóżko i przykrył kocem. Po przespaniu kilku godzin wstałam jak nowo narodzona, tego mi było trzeba! Za to mój mąż następnego dnia zaniemógł i to poważnie. Po nocy spędzonej na dywanie w pozycji kota liżącego sobie jajka rano nie był w stanie się ruszyć! Tak, nasze dzieci mają talent do zamęczania na śmierć ;) 
Wtedy na ratunek musiałam ruszyć ja! Chwyciłam swoją bańkę chińską, olejek i postanowiłam rozmasować mu te obolałe plecy. Jeśli stosowałyście kiedykolwiek bańkę chińską do masażu, np. antycellulitowego to musicie wiedzieć, że ona się sprawdza nie tylko w tym masażu, ale także w każdym innym i ma działanie naprawdę przeciwbólowe! 

Polecam taki masaż męża!
Mąż będzie zadowolony, a żona dumna z mocy uzdrawiania :)
Wykorzystajcie swoją bańkę chińską, która usuwacie cellulit to masażu pleców. Po masażu wysmarujcie plecy mężowi swoim koncentratem na cellulit - to go rozgrzeje :)

Jak często się masujesz?
Tylko gdy masz taką potrzebę, czy częściej?
Tylko gdy coś boli i nie masz wyjścia?

Masz to doskonały sposób na ból, ale tez na poprawę urody. Zobacz ile ma cennych właściwości.

10 powodów dla których warto robić masaż



1. Masaż pobudza nastrój i pomaga złagodzić objawy depresji i smutku. Masaż aromaterapeutyczny wykorzystuje olejki eteryczne, które mają właściwości lecznicze i mogą być wybrane ze względu na ich właściwości poprawiające nastrój. Neroli, słodka pomarańcza, bergamotka i lawenda są znane ze swoich właściwości podnoszących nastrój.

2. Masaż pomaga się zrelaksować! Jeśli czujesz się zestresowany lub spięty, masaż będzie idealny dla Ciebie. 

3. Masaż pomaga zmniejszyć napięcie mięśniowe i może złagodzić bóle mięśni, bóle i urazy. Masaż pomaga złagodzić sztywność karku, ból stawów, ból pleców i tak dalej. Masaż pomaga blokować receptory bólu w układzie nerwowym i zwiększa przepływ krwi do mięśni. Może to pomóc w zwiększeniu ruchomości stawów, a zatem może być korzystne w takich stanach, jak zapalenie stawów.

4. Masaż pomaga zmniejszyć objawy niepokoju. Obniżając poziom kortyzolu w ciele, masaż pomaga uspokoić umysł i zrelaksować ciało. 

5. Masaż pomaga złagodzić napięciowe bóle głowy. Bóle głowy związane z naprężeniem mogą być spowodowane złą postawą lub napięciem mięśniowym w innych częściach ciała. Masaż rozluźnia całe ciało, a to uwolnienie może spowodować zmniejszenie bólu głowy.

6. Pomaga w zaśnięciu. Masaż pomaga zrelaksować się tak głęboko, że po seansie możesz czuć się bardzo sennie. Jeśli planujesz masaż wieczorem spodziewaj się spokojnego snu nocą.

7. Masaż pomaga odtruć organizm. Masaż pomaga w pobudzeniu i oczyszczeniu układu limfatycznego.

8. Masaż może nawet pomóc poprawić postawę. Te mięśnie, które do tej pory były zblokowane zostają uwolnione co pozwala w zachowaniu prawidłowej postawy ciała.

9. Masaż pomaga schudnąć. Jeśli nie masz czasu na siłownię możesz wieczorami masować ciało, dzięki czemu bez ćwiczenia, leżąc w łóżku ujędrniasz ciało. Warto do takiego masażu używać masażera, który naśladuje wprawne ręce masażysty. Oczywiście sam masaż nie sprawi, że schudniemy, ale jeśli do tego dołączymy dietę, to efekty będą murowane!

10. Masaż może pomóc poprawić twoją kondycję sercowo-naczyniową. Poprzez zmniejszenie napięcia i zwiększenie przepływu krwi oraz obniżenie poziomu kortyzolu poprawia się krążenie krwi, stres jest obniżany, a serce może działać na optymalnym poziomie przy mniejszym obciążeniu. 

Także polecam masaż męża i siebie! ;)

5 komentarzy:

  1. Masaż to świetna sprawa na wiele schorzeń, zakwasy po treningu także świetnie leczy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgodze się z przedmówcą, bardzo dobrze masaż leczy zakwasy, jak nie najlepiej. A jeśli chodzi o celulit to masaż plus dobry krem działa cuda

    OdpowiedzUsuń
  3. Dlaczego mąż spał wtedy na dywanie ?

    OdpowiedzUsuń
  4. taki masaż to świetna sprawa, nie ma to jak dobry relaks :) mi zawsze pomagają sauny (suche i mokre), po takiej sesji czuję się o wiele lepiej :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 DS , Blogger