Obserwatorzy

wtorek, 21 marca 2017

Sycąca pizza FIT i lekka sałatka, czyli jemy garściami i chudniemy! ;)

Hejka!

Dziś znowu postanowiłam zasypać Was przepisami :)

Stosujecie dietę garstkową? Jeszcze nie??? Czeeemu!? Dieta garstkowa jest świetna! Jak sama nazwa wskazuje jemy tylko tyle ile nam się zmieści w garści. Chociaż niektóre posiłki trudno jest zmieścić w garść to przecież można to sobie wizualizować, oj tam, nabierzecie wprawy z czasem! Zresztą polecam wam lekturę książki DIETA GARSTKOWA, tam macie wszystko wyjaśnione. Jemy 5 posiłków dziennie... oj, przeczytajcie sobie!



A co jemy? Przepisów w tej książce jest aż 140 to myślę, że znajdzie się coś co wam posmakuje :)

Zachęcam też do zaglądania na mojego bloga. Tak jak obiecywałam będę was motywować, będę wam podawać fajne przepisy - nie tylko z książki o diecie garstkowej. Ostatnio podam wam przepis na frytki z selera który wam się bardzo spodobał, dziś dwa pomysły na sycący obiad i lekką kolację :)

Ps. Było jeszcze zdjęcie śniadania, ale jak mi się młoda dorwała do komórki, to i zdjęcie dziwnym trafem zniknęło! Hahaha. Owsianka była - nie spodobała się chyba dziecku, brzydkie zdjęcie ;)

Pizza na owsianym spodzie




8 łyżek płatków owsianych

pół szklanki wrzątku

2 jajka

ulubione przyprawy

Płatki owsiane (koniecznie muszą być te drobne - błyskawiczne!) zalej wrzątkiem i poczekaj aż wchłoną wodę. Gdy wystygną dodaj jajka, przyprawy i wylej na okrągłą blaszkę. Piecz w tepmetarurze 190 stopni jakieś 40 minut.

Wyjmij blaszkę z pizzą na chwilę i ułóż na niej ulubione składniki. Moją pizzę pomagała mi robić córcia, która jak widać uwielbia kukurydze, więc... nie miałam wyboru, nie mogłam nie zjeść! ;)

Po ułożeniu składników na pizzy dajemy ją jeszcze na jakieś 10-15 minut do piekarnika, aby rozpuścił się ser.


Taka wersja pizzy jest świetna, bo dzięki płatkom owsianym można się dobrze najeść jedząc niewiele :)



Lekka sałatka z jajkiem sadzonym




To mój ostatni super patent na sytną kolację :)

Na talerzu układamy liście sałaty lub mix sałat, na tym ser pleśniowy pokrojony w małe kawałki, pomidorki suszone. Na tak przygotowaną sałatkę wylewam troszkę oliwy, zalewy z pomirodków lub sos vinegret jak kto woli. Sadzę jajko na patelni i VOILA! :)


PYSZNE! 

Ja swoje posiłki dzielę z córcią, dzięki temu wiem, że mniej zjem i dzięki temu moje dziecko je zdrowo tak jak mama :)



Inspiracji na dietetyczne posiłki możecie szukać w książce o diecie garstkowej. Aż 140 przepisów! Ja codziennie do niej zaglądam :)

Który przepis wam się bardziej podoba?! :)



Zapisz się do newslettera!




Share this article!

3 komentarze:

  1. Dzięki Natalia! Zapewne masz na myśli pizzę? Już wszystkie koleżanki u mnie w pracy robiły, hehe. A Ty? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno wypróbuję przepis na spód do tej pizzy :) Tylko u mnie będzie bardziej fit, bo tylko z dodatkiem warzyw:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pizza bardzo mnie zachęciła. Nie próbowałam jeszcze podobnego przepisu.

    OdpowiedzUsuń

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML