Obserwatorzy

wtorek, 21 marca 2017

Sycąca pizza FIT i lekka sałatka, czyli jemy garściami i chudniemy! ;)

Hejka!

Dziś znowu postanowiłam zasypać Was przepisami :)

Stosujecie dietę garstkową? Jeszcze nie??? Czeeemu!? Dieta garstkowa jest świetna! Jak sama nazwa wskazuje jemy tylko tyle ile nam się zmieści w garści. Chociaż niektóre posiłki trudno jest zmieścić w garść to przecież można to sobie wizualizować, oj tam, nabierzecie wprawy z czasem! Zresztą polecam wam lekturę książki DIETA GARSTKOWA, tam macie wszystko wyjaśnione. Jemy 5 posiłków dziennie... oj, przeczytajcie sobie!



A co jemy? Przepisów w tej książce jest aż 140 to myślę, że znajdzie się coś co wam posmakuje :)

Zachęcam też do zaglądania na mojego bloga. Tak jak obiecywałam będę was motywować, będę wam podawać fajne przepisy - nie tylko z książki o diecie garstkowej. Ostatnio podam wam przepis na frytki z selera który wam się bardzo spodobał, dziś dwa pomysły na sycący obiad i lekką kolację :)

Ps. Było jeszcze zdjęcie śniadania, ale jak mi się młoda dorwała do komórki, to i zdjęcie dziwnym trafem zniknęło! Hahaha. Owsianka była - nie spodobała się chyba dziecku, brzydkie zdjęcie ;)

Pizza na owsianym spodzie




8 łyżek płatków owsianych

pół szklanki wrzątku

2 jajka

ulubione przyprawy

Płatki owsiane (koniecznie muszą być te drobne - błyskawiczne!) zalej wrzątkiem i poczekaj aż wchłoną wodę. Gdy wystygną dodaj jajka, przyprawy i wylej na okrągłą blaszkę. Piecz w tepmetarurze 190 stopni jakieś 40 minut.

Wyjmij blaszkę z pizzą na chwilę i ułóż na niej ulubione składniki. Moją pizzę pomagała mi robić córcia, która jak widać uwielbia kukurydze, więc... nie miałam wyboru, nie mogłam nie zjeść! ;)

Po ułożeniu składników na pizzy dajemy ją jeszcze na jakieś 10-15 minut do piekarnika, aby rozpuścił się ser.



Taka wersja pizzy jest świetna, bo dzięki płatkom owsianym można się dobrze najeść jedząc niewiele :)



Lekka sałatka z jajkiem sadzonym




To mój ostatni super patent na sytną kolację :)

Na talerzu układamy liście sałaty lub mix sałat, na tym ser pleśniowy pokrojony w małe kawałki, pomidorki suszone. Na tak przygotowaną sałatkę wylewam troszkę oliwy, zalewy z pomirodków lub sos vinegret jak kto woli. Sadzę jajko na patelni i VOILA! :)


PYSZNE! 

Ja swoje posiłki dzielę z córcią, dzięki temu wiem, że mniej zjem i dzięki temu moje dziecko je zdrowo tak jak mama :)



Inspiracji na dietetyczne posiłki możecie szukać w książce o diecie garstkowej. Aż 140 przepisów! Ja codziennie do niej zaglądam :)

Który przepis wam się bardziej podoba?! :)





Zapisz się do newslettera!




Share this article!

4 komentarze:

  1. Dzięki Natalia! Zapewne masz na myśli pizzę? Już wszystkie koleżanki u mnie w pracy robiły, hehe. A Ty? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno wypróbuję przepis na spód do tej pizzy :) Tylko u mnie będzie bardziej fit, bo tylko z dodatkiem warzyw:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pizza bardzo mnie zachęciła. Nie próbowałam jeszcze podobnego przepisu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zrobiłem pizze wczoraj na kolacje, rodzinka była zadowolona, ważne że zdrowo!

    OdpowiedzUsuń

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML