Kolagen naturalny Colway
Postaw mi kawę na buycoffee.to

14:18

Rolada z tortilli - zrolowane kanapeczki palce lizać!

Cześć!
Ja już po obiedzie, ale myślę o kolacji. Ma być pysznie, lekko i zdrowo! Dawno nie było inspiracji na pyszne danie, więc nadrabiam! :)
Dziś podam wam przepis na to jak w łatwy sposób zrobić kolację z placków tortilli. Do tej pory znaliśmy ją jako podstawę do pizzy, kebaba czy chrupiących chipsów. Dziś tortilla przyjmie zupełnie inne oblicze! Zrobimy z niej roladę, która po pokrojeniu zmieni się z kanapeczki palce lizać :)

Oto mój przepis na roladę


Składniki:

4 placki z tortilli
twarożek
puszka tuńczyka 
szczypiorek
paluszki krabowe
sól, pieprz

Placuszki rozkładamy na folii spożywczej. Twarożek mieszamy z tuńczykiem, pokrojonym szczypiorkiem, doprawiamy do smaku solą i pieprzem. Następnie rozsmarowujemy go na plackach i układamy paluszki krabowe jak na zdjęciu poniżej.


Roladę skręcamy i owijamy folią. Wkładamy na 30 minut do lodówki. Kroimy w 1,5 cm. paseczki. 


I kolacyjka gotowa!

SMACZNEGO!

Ps. A jaki wy macie sposób na tortillę? :)


3 komentarze:

  1. wow, super inspiracja. może się skuszę :)
    u mnie mało kiedy jest kolacja, a śniadanie to chyba tylko w weekendy i też nie zawsze...

    OdpowiedzUsuń
  2. Robiłam ostatnio na urodziny jako przekąskę :) z talerza zniknęły jako pierwsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. na stoo procent wypróbuję, bardzo pomysłowe, zostało mi po weekendzie trochę placków także sprawdzę to cudo. Dzięki za inspiracje

    Jecamilove
    Pozdrawiam z Berlina

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 DS , Blogger