Kolagen naturalny Colway
Postaw mi kawę na buycoffee.to

13:00

Pęczak z zielonymi warzywami, czyli jak kasza walczy z cellulitem

Dziś podam wam fajny przepis na danie obiadowe - lekkie, zdrowe i naprawdę bardzo pyszne. Co więcej - nawet jeśli nie jesteś mistrzem kuchni, nawet jeśli masz dwie lewe ręce nie będziesz mieć problemu z przygotowaniem! :)
A na dodatek - jeśli starasz się usunąć cellulit (tak jak ja), takie dania mogą Cię w tym wspomagać. Warto jeść kaszę! Warto jeść pęczak! Dlaczego? Jak pęczak pomoże nam w walce z cellulitem? Dowiecie się czytając więcej... ZAPRASZAM :)

Na pewno jesteście ciekawi jak tam moje uda po bańce chińskiej? ;)
Siniaków już prawie nie ma, skóra znacznie się wygładziła, napięła i zyskała elastyczność. Za mną dopiero kilka zabiegów, więc trudno mówić o tym, że cellulit zniknął, ale myślę, że to tylko kwestia czasu. Nadal stosuję dietę, staram się ćwiczyć chociaż kilka minut dziennie i codziennie wcieram w uda, pośladki i brzuch żel do walki z cellulitem i rozstępami.
Co prawda miałam się z tym wstrzymać do zakończenia bańki, ale masażystka przekonała mnie, że im bardziej będziemy uderzać w cellulit i robić to z wielu stron, tym lepiej dla mnie, a gorzej dla niego! :)

No dobra a teraz konkrety!
Lubicie kasze? Jecie kasze?

Jedzcie bo jak się okazuje, dzięki kaszy można bardzo ładnie wpływać na swoją figurę i pozbywać się tłuszczyku :)

Jak pęczak pomaga walczyć z cellulitem i dlaczego warto go jeść

Pęczak to jedna z moich ulubieńszych kasz. W wyglądzie i doznaniach smakowych bardzo przypomina ryż, a ja uwielbiam jak ziarenka chrzęszczą między zębami! :)

1. Pęczak jest doskonałym źródłem błonnika, a ten wspomaga oczyszczanie organizmu i utrzymuje uczucie sytości na dłużej.

2. Pęczak jest źródłem zdrowych węglowodanów, które polecane są w diecie.

3. Pęczak zawiera wiele cennych witamin i związków mineralnych, które oprócz mocy odżywczej wspomagają trawienie, przyspieszają przemianę materii.

4. Pęczak wpływa na kondycję skóry i wspomaga pracę układu nerwowego.

5. Pęczak zawiera niewiele kalorii, a poza tym możemy zjeść go niewiele, a szybko poczujemy się pełni! :)

Zatem jedzmy kasze! Jedzmy pęczak! Nie tylko gdy się odchudzamy! 

Teraz mój przepis na pyszne danie z pęczakiem w roli głównej.

PĘCZAK Z ZIELONYMI WARZYWAMI



Wykonanie:
Pęczak wrzucam na patelnię na rozgrzaną łyżkę oleju i prażę przez chwilę. Dolewam wody i co jakiś czas mieszając czekam aż kasza wchłonie całą wodę i ugotuje się. W międzyczasie solę ją, dodaję pół cebulki drobno pokrojonej. 
Ja takie danie bardzo często robię w poniedziałek. W niedzielę zazwyczaj jest u mnie kurczak pieczony. Z kurczaka zwykle zostają skrzydełka, które obieram z kości, drobno kroję i dodaję do kaszy by nadały jej fajnego zapachu i smaku.

W tym samym czasie na innej patelni na łyżce oleju podsmażam pod przykryciem bukiet warzyw zielonych (ja kupuję warzywa Frosta, z brokułem, fasolką i groszkiem, to fajna opcja bo warzywa są już przyprawione i gotowe do zjedzenia po kilku minutach na patelni).

I GOTOWE! DANIE PYSZNE I ZDROWE! :)

SMACZNEGO!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 DS , Blogger