Kolagen naturalny Colway
Postaw mi kawę na buycoffee.to

08:12

Najlepsza keto sałatka z cukinii, jaką zjesz!

Ta sałatka to moje prawdziwe odkrycie! Nigdy nie sądziłam, że będę jadła "surową" cukinię! I to nałogowo! A Ty lubisz cukinie? Jeśli tak, to zrób tę sałatkę chociaż raz, a nie pożałujesz! Ja ją robię przynajmniej raz w tygodniu i jeszcze mi się nie znudziła. Korzystaj z sezonu na cukinię i zaskocz bliskich!

No to robimy!

Najlepsza keto sałatka z cukinii, jaką zjesz!


Mała cukinia

Koperek

Łyżka musztardy

Łyżka majonezu

Sól, pieprz

Wrząca woda do zalania cukinii

Zrobienie tej cukinii jest banalnie proste i wymaga 15 minut. Na początku myjemy cukinię i obieramy ją ze skórki. Pamiętaj, by wybrać małą cukinię, taką, która nie ma pestek lub ma ich bardzo mało. Taka bedzie najlepsza i będzie chrupiąca po przygotowaniu.

Cukinie kroimy i zalewamy wrzątkiem. Wsypujemy łyżkę soli, mieszamy, przykrywamy i odstawiamy na kilka minut. 




W tym czasie myjemy i kroimy drobno szczypiorek. Gdy cukinia postoi około 10 minut w tym wrzątku, odcedzamy ją na sitko i przelewamy zimną wodą, żeby nie była gorąca. 
Dodajemy koperek, sól, pieprz, majonez i musztardę. Fajnie jeśli będzie ostra np. Dijon.


Sałatka prezentuje się na stole wyśmienicie, podobnie też smakuje. 
Na moim IG macie filmik krok po kroku jak tę sałatkę przygotować. Chociaż jest tak prosta, że myślę, że i bez zdjęć i filmiku każdy sobie poradzi z jej zrobieniem.

Sałatkę tą odkryłam na profilu Ketobulka, który regularnie odwiedzam, bo przepisy Solvity są w dechę! Zachęcam do odwiedzenia jej profilu, nawet jeśli nie jesteś na diecie keto ;)

.............................................................................

Jak się pozbyć cellulitu w mniej niż 2 miesiące?

Jeśli chcesz dać mi prawdziwego kopa, do działania, testowania i przygotowywania BG sztosów, możesz postawić mi kawę :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 DS , Blogger